Appartement Boletsos Beach

274 reviews over Appartement Boletsos Beach in het Nederlands

onvergetelijk echt een aanrader

Mieke Molenaar
17-6-2018

Een heel schoon mooi complex met zwembad, direct aan het strand in het leuke badplaatje Argassi. De keuken en badkamer waren alleen gedateerd, qua inrichting maar wel heel erg schoon.

Tevens waren er vele eetgelegenheden, goedkoop en zeer goed. Wij hebben erg lekker en vaak gegeten bij Gusto, een familie restaurant tegenover de kerk. Voorbij de kerk het eerste straatje links ligt het restaurant Pepermint, daar kun je ook heerlijk eten maar bij Gusto waren ze vriendelijker.

Verder is het eiland geweldig, een aanrader is om een auto te huren en het hele eiland in etappes te bekijken. Het schipwrak, Kiri , het medicinale water, schilpadden gespot, the blue cave etc etc. Tevens hebben wij bij lokaal bureau, voor ons complex links af de straat doorlopen en vervolgens aan de rechter kant, een tour geboekt. Met de boot naar het schilpadden eiland, geweldig. Schilpadden gespot en de mooiste wateren en grotten gezien. Echt waar voor je geld.

Fantastische plek! gaan regelmatig terug.

m.leendertse
14-10-2017

boletsos is een knus gezellig familie complex. Het is goed verzorgd. je zit er rustig maar je bent in 2m minuten bij de drukke stad.

Heerlijke vakantie gehad.

Judith
19-8-2017

Uitstekende locatie, met zwembad meteen aan het strand. Schoon maar simpel appartement. Vooral keuken en badkamer. Groot balkon. Erg vriendelijk personeel.

Heerlijke plek

Peter en Renate
12-8-2017

Een schoon en prima ingericht appartement en mooi uitzicht (ligt aan waar je zit natuurlijk). Dit alles is te danken aan eigenaresse Sia. Heb je een vraag of probleem ga naar haar toe.

Lekker zwembad en heerlijk strand en voldoende strandstoelen (handdoekje leggen kwam bijna niet voor). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Overheerlijke bacon-cheese tosti's 😁. Relaxte sfeer.

Bedden waren nog steeds erg hard (die van de kinderen waren beter). WiFi was heel wisselend, was vorig jaar beter. Dit jaar was de airco niet meer gratis maar was nu wel de hele dag te gebruiken. Heerlijk voor een middagdutje in de koelte 😁.

Boletsos Beach ligt aan het begin van de grote drukke winkelstraat van Argassi. Je hebt hiervan eigenlijk alleen maar de lusten en niet de lasten. Zo goed als geen geluidsoverlast maar wel ruim voldoende restaurants en leuke winkeltjes in de buurt.

We hebben 2 heerlijke rustige weken gehad. Misschien volgend jaar wel weer.

Fijne vakantie gehad, goed appartement

Wijna
30-7-2017

Dit jaar voor het eerst op Zakynthos. Ruim appartement, douche goed, nieuw douchegordijn, elke dag schone handdoeken, schoonmaak. Aardig personeel, je kan echt alles aan ze vragen., doen erg hun best om het de mensen naar de zin te maken. Bij het mooie zwembad goede koffie/ lunchmogelijkheden. Stand ligt precies achter het zwembad, je kunt daar met een trap komen. Heerlijke vakantie gehad

Kwaliteit viel tegen

Gre
10-6-2017

De ligging is perfect direct aan zee en in omgeving genoeg horeca en winkels.het appartement zelf is verouderd, vooral keuken erg oud en douche is erg krap, douchegordijn in gebruik waar mening toerist tegen aan heeft gestaan,schoonmaak niet geweldig, na schoonmaak ruikt appartement erg muf, dweil wordt overal voor gebruikt, tip voor de eigenaar om hier iets aan te doen, paar extra dweilen voor medewerkers en een fles lekkere allesreiniger,als wij aanwezig zijn in appartement wordt er niet eens gedweild, alleen even vuilnis halen en handdoeken verwisselen.

Alle appartementen hebben beslist geen zeezicht, enkele hebben zicht op snackbar en dus weinig privacy.houdt hier dus rekening mee dat er maar 5 appartementen zijn met echt 100% zeezicht, enkele hebben zij zeezicht.

Zelf kijk ik uit op het dak van de snackbar met op achtergrond de zee.

Ontbijt is simpel, zal dat niet aanraden om het bij te boeken, geen buffet maar keuze uit 3 variaties,genoeg te koop in omgeving waarvan kwaliteit beter is om zo zelf dagelijks ontbijt te hebben,de koffie staat tijden in de thermoskan klaar, wat niet bijdraagt aan een lekker bakje verse koffie.ontbijt is van 8-10 uur.

Kluis en airco moeten wij dit jaar apart betalen, zijn dus niet gratis.

Lees veel positieve revieuws, waarschijnlijk van gasten die hier jaarlijks terugkomen.

We zijn wel gastvrij ontvangen.

Fantastische plek

Charly Groenevelt
30-5-2017

Vriendelijk personeel. Schoon, ruim appartement met woonkamer , slaapkamer, douche keken met koelkast en vriezer en kookplaat. Balkon met uitzicht op zee.

In 1 woord fantastisch

Oude reviews (archief)

Omgeving top, appartement redelijk

Gewoon Suus
28-9-2016

Het appartement kan wel een opknap beurt gebruiken. Douche/badkamer erg klein en erg oud.

Uitstekende ligging

Henk van der Steen
23-8-2016

Dacht even, toen de bus voor een tankstation stopte, waar komen we terecht maar toen ik even doorliep.... Heel mooi uitzicht op de zee, lekker zwembad, gezellig barretje, echt een plaatje.

Mensen aardig, appartement prima, lekker balkon waar we 's ochtends in de schaduw zaten te ontbijten en 's avonds laat een drankje dronken.

Aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Boletsos Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Boletsos Beach scoort een 8.35 uit 10 op basis van 275 reviews.