Appartement

Omschrijving
Boletsos Beach Resort heeft mooie appartementen met keuken, badkamer en groot balkon die dagelijks goed worden schoongemaakt. Ook het zwembad krijgt dagelijks een flinke schoonmaakbeurt. Het complex is rustig, dus verwacht geen animatie. Wel stap je zo het strand op. Bezoek zeker eens het uitkijkpunt Bochali in Zakynthos stad.

281 reviews over Appartement Boletsos Beach in het Nederlands

Fijne vakantie geweest

Silvia kersten,
12-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad .aanraden is wel een auto huren zo zie je veel van het mooie eiland.het complex was rustig en schoon.alleen als je een dag bij boekt op je vertrek datum . Vraag een bewijs. Anders zeggen ze dat je niet betaald hebt. Ook een aanrader om te eten is peppermint.vriendelijk personeel en betaalbaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

M. van de Beek,
27-9-2018

Super verblijf. Prachtig uitzicht op zee vanaf ons balkon. Top zwembad dat dagelijks werd gereinigd. Super lieve mensen. Echt top!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Wij hebben zeker genoten.

Claudia Van Ombergen,
31-8-2018

Dat je hier zeker naartoe moet gaan als je een relax vakantie wil. Direct met je luchtbedje of snorkel vanaf je appartement de zee in. Er is op dit complex geen entertainment, eigenlijk helemaal niet. Dus voor tieners weinig te beleven. Die moeten het echt hebben van contacten met andere tieners.

Gereisd met partner in augustus 2018

D-reizen

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Marco,
30-8-2018

Best een dure bestemming voor de kwaliteit die je krijgt. Een "basic" verblijf, waarbij voor iedere extra moet worden betaald, koffiepot €10 per week, airco €7 per dag en ligbed €6 per dag. Gebouw is veroudert, alle deuren kraken en piepen. Ook die van de buren! Een warm welkom krijg je wel van het personeel, maar zeker niet aan de receptie waar de eigenaresse zit... Voor ons geen boletsos beach meer, ookal is de ligging fantastisch!

Gereisd met partner in augustus 2018

Superappartement op een toplocatie!

Marwan,
29-7-2018

Toplocatie: middenin het gezellige dorp Argassi, direct aan het strand. Het complex heeft een eigen zwembad, maar als je de trap afloopt kun je meteen de zee induiken. Veel leuke restaurants en supermarkten in de buurt. Iedere dag schone handdoeken, opgemaakte bedden en geleegde vuilnisbakjes. Badkamer en keuken wel wat gedateerd. Kinderen sliepen op de slaapbanken in de woonkamer. Eigen terras/balkon. Enige minpunt: de bedden zijn echt keihard.

Tips: Restaurants Star aan de overkant en Street een paar deuren verderop, bootje huren in Kerri Beach (schildpadden spotten), Xigi beach, snorkelen.

Schipwreck Beach moet je eigenlijk wel zien als je er bent, maar het is er wel echt veel te druk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch !

Mirjam,
18-7-2018

Boletsos Beach is een verborgen parel achter een doorgaande weg en een benzinepomp.

Bijna alle appartementen hadden zeezicht en het kleinschalige complex ligt direct aan zee, gescheiden door het zonneterras met zwembad. Wij zaten in het hoofdgebouw op de 2e verdieping met uitzicht op zee met een ruim overdekt schaduwrijk balkon. Appartement was schoon en werd goed bijgehouden qua schoonmaak. Vanaf het appartement loop je links zo het centrum in. Aan de overkant vind je een supermarkt waar ze echt alles hebben.

Een auto huren om alles van dit schitterende fotogenieke eiland te bewonderen is aan te raden. Voor herhaling vatbaar 😃

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad.

csr,
24-6-2018

Knus, alles op loopafstand, rust, voldoende eetgelegenheden in de buurt, fijn strand voor kleine kinderen. Zeer schoon appartement. Geen airco nodig gehad. Schoon zwembad. Veel en vaak schone handdoeken. Hele dag bij kunnen boeken omdat we pas laat in de avond vlogen.

Personeel is heel vriendelijk.

Bij het kinderzwembad miste we een glijbaantje o.i.d.

Prijzen bij de snackbar naast het zwembad waren aan de hoge kant.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

onvergetelijk echt een aanrader

Mieke Molenaar,
17-6-2018

Een heel schoon mooi complex met zwembad, direct aan het strand in het leuke badplaatje Argassi. De keuken en badkamer waren alleen gedateerd, qua inrichting maar wel heel erg schoon.

Tevens waren er vele eetgelegenheden, goedkoop en zeer goed. Wij hebben erg lekker en vaak gegeten bij Gusto, een familie restaurant tegenover de kerk. Voorbij de kerk het eerste straatje links ligt het restaurant Pepermint, daar kun je ook heerlijk eten maar bij Gusto waren ze vriendelijker.

Verder is het eiland geweldig, een aanrader is om een auto te huren en het hele eiland in etappes te bekijken. Het schipwrak, Kiri , het medicinale water, schilpadden gespot, the blue cave etc etc. Tevens hebben wij bij lokaal bureau, voor ons complex links af de straat doorlopen en vervolgens aan de rechter kant, een tour geboekt. Met de boot naar het schilpadden eiland, geweldig. Schilpadden gespot en de mooiste wateren en grotten gezien. Echt waar voor je geld.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastische plek! gaan regelmatig terug.

m.leendertse,
14-10-2017

boletsos is een knus gezellig familie complex. Het is goed verzorgd. je zit er rustig maar je bent in 2m minuten bij de drukke stad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad.

Judith,
19-8-2017

Uitstekende locatie, met zwembad meteen aan het strand. Schoon maar simpel appartement. Vooral keuken en badkamer. Groot balkon. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.