Appartement Boletsos Beach

281 reviews over Appartement Boletsos Beach in het Nederlands

Fijne vakantie geweest

Silvia kersten
12-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad .aanraden is wel een auto huren zo zie je veel van het mooie eiland.het complex was rustig en schoon.alleen als je een dag bij boekt op je vertrek datum . Vraag een bewijs. Anders zeggen ze dat je niet betaald hebt. Ook een aanrader om te eten is peppermint.vriendelijk personeel en betaalbaar.

M. van de Beek
27-9-2018

Super verblijf. Prachtig uitzicht op zee vanaf ons balkon. Top zwembad dat dagelijks werd gereinigd. Super lieve mensen. Echt top!

Wij hebben zeker genoten.

Claudia Van Ombergen
31-8-2018

Dat je hier zeker naartoe moet gaan als je een relax vakantie wil. Direct met je luchtbedje of snorkel vanaf je appartement de zee in. Er is op dit complex geen entertainment, eigenlijk helemaal niet. Dus voor tieners weinig te beleven. Die moeten het echt hebben van contacten met andere tieners.

Tjingo

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Marco
30-8-2018

Best een dure bestemming voor de kwaliteit die je krijgt. Een "basic" verblijf, waarbij voor iedere extra moet worden betaald, koffiepot €10 per week, airco €7 per dag en ligbed €6 per dag. Gebouw is veroudert, alle deuren kraken en piepen. Ook die van de buren! Een warm welkom krijg je wel van het personeel, maar zeker niet aan de receptie waar de eigenaresse zit... Voor ons geen boletsos beach meer, ookal is de ligging fantastisch!

Superappartement op een toplocatie!

Marwan
29-7-2018

Toplocatie: middenin het gezellige dorp Argassi, direct aan het strand. Het complex heeft een eigen zwembad, maar als je de trap afloopt kun je meteen de zee induiken. Veel leuke restaurants en supermarkten in de buurt. Iedere dag schone handdoeken, opgemaakte bedden en geleegde vuilnisbakjes. Badkamer en keuken wel wat gedateerd. Kinderen sliepen op de slaapbanken in de woonkamer. Eigen terras/balkon. Enige minpunt: de bedden zijn echt keihard.

Tips: Restaurants Star aan de overkant en Street een paar deuren verderop, bootje huren in Kerri Beach (schildpadden spotten), Xigi beach, snorkelen.

Schipwreck Beach moet je eigenlijk wel zien als je er bent, maar het is er wel echt veel te druk.

Fantastisch !

Mirjam
18-7-2018

Boletsos Beach is een verborgen parel achter een doorgaande weg en een benzinepomp.

Bijna alle appartementen hadden zeezicht en het kleinschalige complex ligt direct aan zee, gescheiden door het zonneterras met zwembad. Wij zaten in het hoofdgebouw op de 2e verdieping met uitzicht op zee met een ruim overdekt schaduwrijk balkon. Appartement was schoon en werd goed bijgehouden qua schoonmaak. Vanaf het appartement loop je links zo het centrum in. Aan de overkant vind je een supermarkt waar ze echt alles hebben.

Een auto huren om alles van dit schitterende fotogenieke eiland te bewonderen is aan te raden. Voor herhaling vatbaar 😃

Heerlijke vakantie gehad.

csr
24-6-2018

Knus, alles op loopafstand, rust, voldoende eetgelegenheden in de buurt, fijn strand voor kleine kinderen. Zeer schoon appartement. Geen airco nodig gehad. Schoon zwembad. Veel en vaak schone handdoeken. Hele dag bij kunnen boeken omdat we pas laat in de avond vlogen.

Personeel is heel vriendelijk.

Bij het kinderzwembad miste we een glijbaantje o.i.d.

Prijzen bij de snackbar naast het zwembad waren aan de hoge kant.

onvergetelijk echt een aanrader

Mieke Molenaar
17-6-2018

Een heel schoon mooi complex met zwembad, direct aan het strand in het leuke badplaatje Argassi. De keuken en badkamer waren alleen gedateerd, qua inrichting maar wel heel erg schoon.

Tevens waren er vele eetgelegenheden, goedkoop en zeer goed. Wij hebben erg lekker en vaak gegeten bij Gusto, een familie restaurant tegenover de kerk. Voorbij de kerk het eerste straatje links ligt het restaurant Pepermint, daar kun je ook heerlijk eten maar bij Gusto waren ze vriendelijker.

Verder is het eiland geweldig, een aanrader is om een auto te huren en het hele eiland in etappes te bekijken. Het schipwrak, Kiri , het medicinale water, schilpadden gespot, the blue cave etc etc. Tevens hebben wij bij lokaal bureau, voor ons complex links af de straat doorlopen en vervolgens aan de rechter kant, een tour geboekt. Met de boot naar het schilpadden eiland, geweldig. Schilpadden gespot en de mooiste wateren en grotten gezien. Echt waar voor je geld.

Fantastische plek! gaan regelmatig terug.

m.leendertse
14-10-2017

boletsos is een knus gezellig familie complex. Het is goed verzorgd. je zit er rustig maar je bent in 2m minuten bij de drukke stad.

Heerlijke vakantie gehad.

Judith
19-8-2017

Uitstekende locatie, met zwembad meteen aan het strand. Schoon maar simpel appartement. Vooral keuken en badkamer. Groot balkon. Erg vriendelijk personeel.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.