Appartement Boletsos Beach

Appartement Boletsos Beach

7.3Goed

Griekenland, Zakynthos, Argassi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 448p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Boletsos Beach Resort heeft mooie appartementen met keuken, badkamer en groot balkon die dagelijks goed worden schoongemaakt. Ook het zwembad krijgt dagelijks een flinke schoonmaakbeurt. Het complex is rustig, dus verwacht geen animatie. Wel stap je zo het strand op. Bezoek zeker eens het uitkijkpunt Bochali in Zakynthos stad.

291 reviews over Appartement Boletsos Beach

• 2019
    8rolinda07-09-2019

heerlijk

we hebben een fijn verblijf gehad bij boletsosbeach. pluspunt ze maken elke dag schoon, lekker dat je appartement zo dicht aan het zwembad en de zee zit. leuke omgeving 1nadeel met buggy kun je niet lekker langs de straat lopen weinig stoepen aanwezig. voor ons was het een geslaagde vakantie met zn 3tjes

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Marco08-07-2019

Mooi hotel leuk dorp en een mooi eiland alles in de buurt pin automaat Auto huren aan de overkant en veel restaurants

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3A.03-07-2019

Geen 3 sterren

Zeker geen 3 sterren accommodatie!!! Bedden zeer slecht, je ligt op een stapel spiralen! Ook gaten in de lakens! Keuken is roestig en beneden alle peil. De douche is 60x60 met een vies douchegordijn dat aan je vastplakt. Vlekken en haren op de muren in de badkamer! Gewoon niet schoon! Ligt aan een drukke straat met vreetschuren. Leukste plek om te eten is aan het strand bij Waves...weg van de drukte en herrie.

• 6O. Lijfboom01-07-2019

Voor je rust goed te doen

Appartement is smutzig en gehorig en niet ingericht om zelf te kunnen koken. Airco kost 8,00 per dag. Zwembad is klein maar prima voor verfrissing. Aan een smal zandstrand waar je moet betalen voor de bedjes 7,00 per dag. Tal restaurantjes om de hoek waar je heerlijk Grieks kan eten. De hoofdstraat heeft een smalle stoep waar het verkeer langsraast. Voor wandelaars/hardlopers dus gevaarlijk.

• 8Romie30-06-2019

Zeer tevreden!

Een appartementencomplex dat wat verscholen ligt achter een benzinepomp. Inchecken en ontbijten bij het hotel aan de overkant van dezelfde eigenaresse, maar dit is voor ons niet storend geweest. Voor ons tweeën een ruim appartement, netjes en schoon, vaak schone handdoeken en een zeer ruim balkon. Vriendelijk personeel. Kosten voor de airco waren 8.50 per dag en kluisje 2.20 per dag. Het complex beschikt over een simpel maar fijn zwembad met daaromheen (in onze periode) voldoende gratis ligbedden met parasol. De prijzen bij de poolbar zijn vergelijkbaar met de overige gelegenheden in de straat. Vanaf het zonneterras ben je via een klein trapje zo op het strand, heel fijn! Ligbedden daar tegen betaling. Argassi is een leuk, bruisend plaatsje bestaande uit een lange straat met ontzettend veel leuke eetgelegenheden, supermarkten en souvenirwinkeltjes. Een prima plek om van daaruit met een auto (of scooter) het eiland te verkennen.

• 9Aj27-06-2019

Heerlijk relaxed!

Gemoedelijk schoon appartementencomplex!Argassi is een goed uitgangspunt om het eiland te verkennen, ga bijvoorbeeld een dag naar het heerlijke banana beach!Tip:huur een cabrio! Enjoy!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Richard20-05-2019

super

iedereen moet niet zo zeiken als ze op vakantie gaan. dit is een super plek om het eiland te ontdekken. als je smiddags terug komt kan je nog lekker chillen bij de pool, en in de buurt lekker eten. de mevrouw achter de poolbar wenst me 6 x per dag een fijne dag! ok de douche is klein, maar dan moet je lekker thuis blijven. ik vind het hier super! elke dag mn bedje opgemaakt, lieve mensen, mooi uitzicht, goeie buurt, top!!

Alleen gereisd in mei 2019

• 6Anoniem06-05-2019

Prima uitvalbasis

Wij zaten hier voor een last minute prijs , maar meer zou ik er niet voor betalen. Appartement bevond zich op de begane grond. En is erg donker. Verder voelde het appartement vochtig en klam.

Helaas was de bar in de meivakantie gesloten, jammer want hierdoor zoek je het vertier liever ergens anders. Wat overigens heel goed kan in argassi. Je kunt heerlijk eten bij Charlie chaplin of Elia, en ook aan winkels geen gebrek.

De eigenaren hebben we alleen gezien tijdens het zakelijk ontvangst. Ook dit zijn we eigenlijk niet gewend van zakynthos(wij komen al 11 jaar op dit mooie eiland). Prima dus als uitvalsbasis wanneer je m last minute boekt en gebruikt voor een schoon bed en een warme douche. Huur lekker een auto schuin aan de overkant bij olympus. Prima prijs en echt betrouwbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 6jeanet jansen17-02-2019

Gezellig !

Eigenaresse is zeer onvriendelijk wanneer je daar geen drankje drinkt! Leuke omgeving om met de scooter te verkennen,veel te zien. tegenover Boletsos zit een zeer goed restaurant!

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    8Silvia kersten12-10-2018

Fijne vakantie geweest

We hebben een heerlijke vakantie gehad .aanraden is wel een auto huren zo zie je veel van het mooie eiland.het complex was rustig en schoon.alleen als je een dag bij boekt op je vertrek datum . Vraag een bewijs. Anders zeggen ze dat je niet betaald hebt. Ook een aanrader om te eten is peppermint.vriendelijk personeel en betaalbaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Appartement Boletsos Beach info