Géén boekingskosten

Anemona Beach

GriekenlandZakynthosArgassi

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Anemona Beach voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 69 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 69 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Anemona Beach

• 9Johanna09-12-2019

Heerlijk genoten!

Vriendelijk personeel, fijne accommodatie met goede douche en prima bedden. Gunstige ligging t.o.v. centrum. Direct aan zee, een zwembad mis je hierdoor niet.

• 10Emiel Thomassen17-10-2019

Thuiskomen

Fantastisch. En dat alweer voor de 4de keer. Dit jaar waren we 4 weken in Anemona. We dachten dat die 4de week misschien net te veel zou zijn maar helaas kwam ook aan deze vakantie weer een eind. Hetgeen wij ervaren is dat het nog steeds een fijne plek is om te verblijven. Alle positieve punten die door anderen vermeld worden kunnen we onderschrijven. Volgend jaar gaan we hier weer terug. Wij hebben ons plekje gevonden. In September is het zeewater normaal gesproken rond de 28/29 graden. Vanuit de tuin van het hotel loop je zo de zee in. Wel raadzaam om waterschoentjes mee te nemen. De eerste meter(s) vanaf het trapje liggen vaak wat stenen in het water. Maar we hebben ook al meegemaakt dat het zand tot onder aan de trap lag en je dus gewoon zo de zee in kon stappen. In de tuin gratis bedjes en parasolletjes. Hotelkamers zijn prima. Badkamer schitterend. Goed onderhouden. Personeel heel aardig en niks is hun teveel, gewoon vragen.

• 10Killer Co04-10-2019

Stukje hemel op aarde

Super hotel / appartementen. Hele hartelijk, lieve familie welke deze hemelse plek runt. Niets is hen teveel. Grote, schone kamers met ruime badkamer. Je loopt zo de prachtige zee in die héél geleidelijk afloopt. Vanaf het hoger gelegen terras heb je hier een geweldig uitzicht op. Je loopt binnen 5 minuutjes het levendige dorpje in met meer dan genoeg eet- en shopgelegenheden. Met het huren van een auto ontdek je nog veel meer mooie plekken op dit mooie groene eiland. Kortom , een aanrader en wij gaan hier zeer zeker terug.

• 9R. Schouten11-09-2019

Super!

Mooi, schoon, kleinschalig hotel met mooie ruime kamers van alles voorzien. Alleen prachtig uitzicht op zee! Super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Zo lief! We hebben genoten!

• 10Bean Al15-07-2019

Superdesuperhotelvoorons

Erg genoten inArgassi voor het vierde jaar. Dit hotel waren we nog niet geweest was top. Kamer was top met heel mooi uitzicht en hele mooie badkamer met stortdouche en handdouche.Hotel ligt aan zee met veel grind dus waterschoenen aan te raden. Je kon zelfs op de kamer koffiezetten en tosti maken en ook nog eitje koken ook dat was top.De eigenaren is een familie die waren allemaal even aardig en behulpzaam. Als wij weer naar Argassi gaan gaan we zeker naar dit hotel top locatie. Ligt wel buiten centrum en aan drukke weg maar dat mag onze pret niet drukken dus komen zeker terug.

• 10Emiel Thomassen09-07-2019

geweldig

Fijn om te lezen dat ook in 2019 "ons verblijf" nog steeds zo geweldig is als in 2016,2017,2018. Na 2 x 2 weken(16 en 17) en 1 x 3 weken in 2018 gaan we nu 4 weken in 2019. Een ieder die hier een 9 of 10 heeft gegeven voor het verblijf...….ik geef jullie gelijk. Hier kun je echt vakantie vieren zoals een vakantie hoort te zijn. Lekker relaxen zoals je zelf (wij) wil. Uitbaters zijn geweldig (de hele familie). Hotel, tuin ligt geweldig tov de zee. Mis ik een zwembad....NEEN....er ligt een geweldige zee voor je. Zelfs in September is het zeewater rond de 28 graden. Vanaf de trapjes in de tuin loop je zo zonder te bibberen de zee in. ( wel effen opletten af en toe voor steentjes...afh v stroming), Als wij strakjes weer aankomen in Anemona beach dan voelen wij ons meteen weer thuis. De hele familie (K,M,T,D,C,E en ?) bezorgen ons dat gevoel. Hier wil je altijd blijven.

• 9A.V.08-07-2019

Prima

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Lekker rustig maar toch op loopafstand van het centrum. Bij aankomst een vriendelijke ontvangst en een welkomstdrankje. Alle Kamers met zeezicht, ruim genoeg, bedden prima. Kamer werd dagelijks goed schoongemaakt, zelfs de bordjes en glazen enz. werden afgewassen. Via een trapje loop je zo de geleidelijk aflopende zee in, heerlijk! Supermarktjes en restaurants vlakbij. Ik weet echt even geen minpuntjes te bedenken, alles was gewoon prima.

• 10Jeanette en Alex Veldman30-06-2019

Het was een prachtige vakantie hier!!

Wat een geweldig hotel om hier je vakantie door te brengen!! Bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje omdat onze kamer nog niet helemaal klaar was en daar was direct al het wauw gevoel!! Prachtig overdekt zitten met uitzicht over de azuurblauwe zee, echt prachtig. Toen naar onze kamer, deze was superschoon, licht en ruim met veel opbergmogelijkheden, een keukentje met beperkt bestek en 2 kookplaatjes en een waterkoker,koffiezetapparaat en een tostiapparaat. Mooi balkon met zitje en weer dat geweldige uitzicht. Wel zaten wij boven de luifel die diende als zonnenscherm voor het terras waar je overigens heerlijk kunt lunchen voor als je een keer geen zin hebt om de deur uit te gaan. Pachtige stortdouche met heerlijke harde straal en mooi toilet met softclose sluiting, nog nooit meegemaakt in Griekenland haha. Verder krijg je hier een thuisgevoel omdat de familie die het runt zulke lieve mensen zijn. Dus gewoon boeken!! En geniet!!

• 9Marie Jose28-06-2019

SUPER, TOP, Zeker doen

Wij zijn hier geweest van 10-6-2019 t/m 17-6-2019. Super wij hebben ontzetten genoten. Heel vriendelijke familie die dit kleinschalig hotel runt. 19 schone kamers hebben ze. Ook de kamers worden goed verzorgd tijden het verblijf. Je ligt aan de zee, vanuit het hotel 15 meter lopen, echt zoals het op de foto's te zien is. Je bent 10 min. Lopend van het stadje Argassi vandaan, hier zijn veel goede restaurants en veel winkels. Voor ons een echte aanrader.

• 10Marlou Maenen25-06-2019

Top! Fantastisch!

Prachtige ligging, mooie ruime kamers, alles zeer schoon! Op loopafstand van Argassi waar zich de winkeltjes en restaurantjes bevinden. Super vriendelijke eigenaren, die er alles aan doen om het naar je zin te maken! Top!

Hotel Anemona Beach info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Argassi, 29100