Kleine hotelsWeer vandaag21°9°

54 reviews over Hotel Anemona Beach in het Nederlands

Rustig gelegen

Van Gennip,
5-10-2018

Prijs -kwaliteit is prima, maar vind de gemiddelde beoordelingen te hoog..redelijk schoon, om teleurstelling te voorkomen touroperator klanten zitten ( in principe) op begane grond dus helaas niet geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk, zeker het bezoeken en ontdekken waard.

Y.J Oldenkotte,
30-9-2018

Heerlijk ruim en schoon kleinschalig hotel/studio. De kamers zijn ruim en met zeezicht, de badkamer netjes en van stortdouche voorzien. Er is een keuken voorzien van koelkast. koffiezetapparaat, waterkoker en tostiapparaat. Aardig. vrolijk en behulpzame mensen, zowel het personeel als de eigenaren. Kamer wordt iedere dag gedaan, om de dag is er handdoeken en beddengoed wissel . Het hotel ligt op een gunstige locatie aan de hoofdweg van Argassi, met verse bakker, supermarkt en diverse restaurants. Achter het hotel ligt een grasveld met ligbedden, deze zijn gratis te gebruiken, hier vandaan loop je zo de zee in. Voor zee met strandzand pak je de scooter richting o.a Banana beach. Wij hebben heerlijk genoten en komen hier in 2019 weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

De perfecte vakantie

Anke Duister,
19-8-2018

Het hotel is nog mooier als op je op de plaatjes ziet. Net een sprookje. Het uitzicht was fenomenaal (op Zakynthos City en het vaste land van Griekenland). Zonsopkomst is de moeite op vroeg op te staan. Super vriendelijk personeel die je verblijf zo comfortabel mogelijk willen maken. De kamers werden elke dag schoongemaakt (bed opgemaakt, afgewassen, geveegd, badkamer afgedaan). Het privé strand wat bij het hotel zit geeft je genoeg privacy, genoeg ligbedden en het eten en drinken wordt als je wilt gebracht naar je strandbed. Agrassi is een gezellige plaats met leuke restaurants. Supermarkt zit op 5 minuten loopafstand van het hotel, met een pinautomaat. Door het verblijf op dit prachtige eiland is onze vakantie nog beter geworden als dat het al was.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

D-reizen

In één zin... geweldige vakantie gehad.

Laura and Astrid,
19-7-2018

Fantastische omgeving. Heerlijk rustig. Genoten van eigenaars die weten hoe ze met gasten om moeten gaan. Hardwerkende mensen die steeds maar voor je klaarstaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Erg netjes en zeer schoon. Fantastische uitzicht. Absolute aanrader. Wij komen hier zéker terug!

Prima

Mandy,
16-7-2018

Dit was een prima hotel. De familie die het runt is erg aardig en behulpzaam. Je kon bijvoorbeeld boven bij de bar drankjes bestellen, en zij kwamen ze naar beneden brengen. Ook de schoonmaakster is erg aardig en begroet je elke keer met een glimlach en een enthousiast 'hallo!'. De kamers zijn heel schoon, gerenoveerd en heel ruim.

Het uitzicht is ook prachtig. Maar als je op de begane grond zit zoals wij, heb je wel zeezicht maar kijk je ook zo tegen de achterwerken van zonnende hotelgenoten aan ;).

Het hotel ligt ook prima, aan de rand van Argassi. Het supermarktje zit op een paar honderd meter (duur en weinig keuze!) en de restaurantjes zitten nog een paar honderd meter verder. Er zijn genoeg restaurants en bars! Wij vonden vooral Zorbas, Apollo, Dionysos en Papillon leuk. En de Green Frog (Engelse pub). Allemaal erg betaalbaar en goed en veel eten.

Jan en Bea,
12-7-2018

Alles goed prima ligging vriendelijke eigenaren mooie studio’s goede bedden

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch verblijf, veel rust en prachtig weer

Netty en Johan van Vliet,
30-6-2018

We hebben erg genoten van 14 dagen verblijf in hotel Anemona Beach. Eigenaresse Kovla en Michalis waren erg hartelijk en behulpzaam. We mochten kiezen en kregen een grote kamer naast hun prive verblijf omdat mijn man slecht ter been is. Alles was geweldig, 1 meter brede bedden, wel een beetje hard. Alles altijd schoon en helder, luxe badkamer mer regendouche, perfect! Nadeel, de steile helling naar beneden naar het grasveldstrand en de zee. Je moet ook weer omhoog.

Gereisd met partner in mei 2018

Super!

Anita M,
18-6-2018

Vorig jaar ook in dit geweldige hotel geweest en nog steeds fantastisch. Inmiddels zijn de matrassen vervangen evenals de parasols en zonnebedjes. Het was al geweldig maar nu nog beter. Ik kom hier zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch!!

Addie de Jong,
14-10-2017

Was een super vakantie! Voor de 2 de keer daar geweest. Lieve mensen, goede service, schoon en netjes en rustig! Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd met partner in juni 2017

wederom fantastisch

Emiel Thomassen,
14-10-2017

Hetgeen ik vorig jaar (sept '16) hier schreef over Anemona Beach staat nog steeds. Sterker nog ...de badkamers op de bovenste verdieping zijn inderdaad ontzettend mooi aangepast. Volgend jaar komen we weer terug

Gereisd met vrienden in september 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anemona Beach in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anemona Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.