Hotel Admiral Annex

Hotel Admiral Annex

4Onvoldoende

Griekenland, Zakynthos, Argassi

Op vakantie geweest naar Admiral Annex?

4Onvoldoende

10 reviews over Hotel Admiral Annex

• 2018
      3Sylvanna02-10-2018

Nooit Meer.

Kleine kamers, met name de badkamer. Echt niet geschikt voor een langer persoon. Schoonmaken van de kamers is ook niet wat ik gewend ben van de Grieken. Eten was eentonig en er zat maar weinig lekkers bij. Bij het zwembad lig je op elkaars lip en de bezoekers van dit hotel zijn voornamelijk Pools. Als je drinken wil pakken zal je met de wespen moeten worstelen, deze zitten met grote getallen in en op de frisdrankautomaat. Gelukkig zit je vlakbij een winkelstraatje met winkels en restaurants. Daar is het eten wel lekkker.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

3Dennis22-09-2016

Hotel verschrikkelijk, eiland mooi

Het begon bij aankomst, we wouden inchecken en toen werd ons verteld dat we nog ff moesten wachten en ze ons zouden roepen. Na 1,5 uur vond ik het wel erg lang duren, ben gaan vragen hoe het zat en kreeg als antw: heb je de sleutel nog niet dan? Vervolgens was het eten/drinken zo slecht dat we er allebei buikgriep van kregen.. Het eten was altijd koud, heel vet vlees en gewoon niet lekker. Ook waren de meeste mensen in het hotel niet klantvriendelijk, behalve voor het hoofdpubliek de Polen (waar we erg veel geluidsoverlast van hadden, vooral midden in de nacht werden we wakker van hun lawaai). Alles wat wij vroegen was te veel. Voorbeeld: Je heb zo'n frisdrankautomaat waar je je glas onder houdt en dan komt het drankje eruit wat jij wilt, maar alleen de sinas is daar nog wel te drinken en is dan ook erg gauw op. Toen ik dat aangaf bij personeel werd mij gezegd: val mij daar niet mee lastig en neem gewoon een ander drankje..

Gereisd met partner in september 2016

• 9Robert20-08-2016

Niks mis mee! Prima hotel, niet duur!

Hotel-appartement Argassi ligt in het centrum van Argassi. 300 meter vanaf het strand, met eigen strand, waar je gewoon je gratis drankjes kunt nuttigen. Kamers zeer schoon. Personeel heel vriendelijk. Eten prima, misschien zelfs te veel keuze bij het ontbijt. Je kunt ook gebruik maken van 2 aangrenzende hotels van dezelfde keten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Kitty16-07-2016

Geweldige vakantie

Zeer vriendelijk personeel. Heel goed eten. Gevarieerd eten. Bier was prima. Maar wijn was beetje zuur. En ook drinken dat je zelf kan tappen was beetje goedkoop qua smaak. Prima kamer. Matrassen wel beetje aan de harde kant. Elke dag kamer schoon gemaakt. Ligging prima bij het centrum. Maar geen last van drukte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hotel Admiral Annex info