Hotel Admiral Annex

Met jonge kinderen

Hotel verschrikkelijk, eiland mooi

Dennis
22-9-2016

Het begon bij aankomst, we wouden inchecken en toen werd ons verteld dat we nog ff moesten wachten en ze ons zouden roepen. Na 1,5 uur vond ik het wel erg lang duren, ben gaan vragen hoe het zat en kreeg als antw: heb je de sleutel nog niet dan? Vervolgens was het eten/drinken zo slecht dat we er allebei buikgriep van kregen.. Het eten was altijd koud, heel vet vlees en gewoon niet lekker. Ook waren de meeste mensen in het hotel niet klantvriendelijk, behalve voor het hoofdpubliek de Polen (waar we erg veel geluidsoverlast van hadden, vooral midden in de nacht werden we wakker van hun lawaai). Alles wat wij vroegen was te veel. Voorbeeld: Je heb zo'n frisdrankautomaat waar je je glas onder houdt en dan komt het drankje eruit wat jij wilt, maar alleen de sinas is daar nog wel te drinken en is dan ook erg gauw op. Toen ik dat aangaf bij personeel werd mij gezegd: val mij daar niet mee lastig en neem gewoon een ander drankje..

Niks mis mee! Prima hotel, niet duur!

Robert
20-8-2016

Hotel-appartement Argassi ligt in het centrum van Argassi. 300 meter vanaf het strand, met eigen strand, waar je gewoon je gratis drankjes kunt nuttigen. Kamers zeer schoon. Personeel heel vriendelijk. Eten prima, misschien zelfs te veel keuze bij het ontbijt. Je kunt ook gebruik maken van 2 aangrenzende hotels van dezelfde keten.

Geweldige vakantie

Kitty
16-7-2016

Zeer vriendelijk personeel. Heel goed eten. Gevarieerd eten. Bier was prima. Maar wijn was beetje zuur. En ook drinken dat je zelf kan tappen was beetje goedkoop qua smaak. Prima kamer. Matrassen wel beetje aan de harde kant. Elke dag kamer schoon gemaakt. Ligging prima bij het centrum. Maar geen last van drukte.

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral Annex voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral Annex in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral Annex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.