Géén boekingskosten

7.4GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Konstantin Beach

• 2Ирина26-08-2013

Никогда не приезжайте в этот отель!!!!

"Константин Бич отель" в Аликесе - это семейный отель, т.е. его держит греческая семья. Вся эта семья в полном составе сидит за столами и лежит на лежаках, пьет и ест за ваш счет. Кондиционер - 8 евро в сутки, жара сильная. Еды НЕТ. Мы истратили на путевку кучу денег, чтобы кушать макароны и картошку фри. Детям младше 3 лет, делать там вообще нечего. Табличек "Не беспокоить" нет, т.ч. будьте готовы, что после одного стука откроется дверь, успейте накрыться. Делать в отеле нечего. От купания в бассейне мой ребенок покрылся красными пятнами. И не только мой, девочке одной вызывали врача даже. Вообщем это самый кошмарный отдых в моей жизни!!!!

• 9Vakantieganger12-09-2012

GEWELDIG/FANTASTISCH

Fantastisch hotel een plek om zeker weer terug te komen, heel erg schoon aan het strand, personeel vriendelijk. Eigenaar maakt graag een praatje en ze heeft ons zelfs met haar eigen auto meegenomen toen wij haar in het dorp tegen kwamen. Ontbijt is zeker niet slecht en je kan diner(buffet) er ook bij boeken. Hebben wij niet gedaan want in het dorp zijn genoeg restaurantjes. Schoonmaak van de kamers elke dag verwisselen van handdoeken en lakens 2 keer per week.

• 9À.b.11-09-2012

Perfecte plek om een week te relaxen

Super gelegen, direct aan zee. Mooi, schoon zwembad. Het gehele hotel ziet er goed onderhouden uit. Zeer vriendelijke eigenaren, behulpzaam met alles en niets is te veel.

• 9A.R. Niehot04-09-2012

Fantastisch Hotel

Een heel fijn hotel met een perfecte ligging, aan de zee en op loopafstand van Alykes. Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. In directe omgeving veel leuke restaurantjes. Onze voorkeur Pondarosa, Apollo ( tegenover het hotel) en Paolo waar ook de lokale bevolking komt eten ( kom wel na 21.00 uur dan is het gezellig, Grieken eten laat in de avond).

Alykes is leuk stadje waar je je zeker in de avond uren best kunt vermaken. Er is hier nog niet het massa toerisme van bv Laganas.

Wij hebben hier een onvergetelijke en fantastische 10 dagen vakantie gevierd.

• 8Fam. J.Pols11-07-2012

Fantastisch Hotel

Hebben hier een fantastische 13 dagen doorgebracht. Dit familiehotel is echt een aanrader. De zoon vertelt je van alles over het eiland en geeft goede tips als je een auto huurt waar de mooie plekjes te vinden zijn. Wat ons vooral opviel was de rust en de heerlijke rustige zee die geleidelijk afliep en zorgt voor de nodige verkoeling. Wij vinden het echt een aanrader.

Hotel Konstantin Beach info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Alykes