Vakantiehuis Zante Flower

Meer vakantiehuis info

75 reviews over Vakantiehuis Zante Flower

• 2019
    10Luuk08-09-2019

Heerlijke bungalow op een gunstige lokatie

Wij hadden een mooie en luxe bungalow met een groot zwembad die we moesten delen met de buren. De bungalow werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken indien nodig. Het was heerlijk om lekker aan het zwembad te liggen met een boekje op een van de vele ligstoelen na een dagje strand. Zante Flower is gunstig gelegen, op ongeveer 5 minuten lopen van het strand en ligt in een zijstraat van het leuke plekje Alykanas met genoeg prima restaurants, supermarkten, bakkers en andere winkels. In het naastgelegen dorpje Alykes kun je ook goed eten en is op loopafstand. Wij hadden nog een dag een boot gehuurd op Alykanas Beach en een flink stuk langs de kust gevaren, erg mooi blauw en helder water en grotten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen de lokatie en accommodatie zeker aanbevelen. De eigenaren zijn aardig en behulpzaam, maar laten je verder met rust.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. Straatman07-09-2019

Heel goed

Alykanas is een wat rustiger deel van het eiland. De bungalows liggen in een zijstraat van de hoofdweg. Zijstraat uitlopen (400m) en je bent bij het zandstrand. Bungalows zijn nieuw en erg smaakvol ingericht. Dagelijks worden ze schoongemaakt. Eigenaar Nikos is erg betrokken en doet alles om het naar je zin te maken. Als je een probleempje hebt probeert hij het direct op te lossen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Syreeta02-08-2019

Super

Wij hebben een fantastische vakantie gehad bij Zante flower. Wij hadden een prachtige bungalow met mooi privé zwembad. Bungalow is schoon en modern ingericht. Echt geweldig. Eigenaar Nikos regelt alles heel goed en met zorg en altijd in voor een praatje. Chapeau! Het stadje vonden wij niet bijzonder. Het strand is op loopafstand, wat heerlijk is. Het is een aanrader om hier een bootje te huren en langs de kust te varen. Persoonlijk vonden wij dat het eten bij de restaurants in het stadje minder was, behalve bij paradosiako. Dit ligt net buiten het centrum (10 min wandelen) , maar heb je ook wat. Van de karaokebar heb je op het bungalowparkje geen last. Kortom heerlijke vakantie gehad.

• 7anoniem15-07-2019

Tegenvaller

Wij vinden de supergoede beoordelingen over dit complex niet terecht. Wij hebben toch wel wat flinke minpunten. Het ligt midden in het centrum aan een zeer drukke straat. Tegenover een bar met tot diep in de nacht keiharde muziek (karaoke). Echt tot rust gekomen zijn wij hier echt niet.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Theo15-07-2019

Komen zeker weer terug.

We zaten met ons vijven in de nieuwste appartementen. Twee badkamers, drie airco’s. En het is helemaal af!! Zelf koken kan prima, wel buiten eten bij het privé zwembad is dat zeker geen straf. We hebben oudere kinderen(15,17 en 19) . In het dorpje vonden ze niet echt een leuke kroeg. Meer ouderen. Wellicht dat dit komt omdat we vroeg in het seizoen zijn. Eigenaar doet erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Organiseerde bv BBQ met wk finale voetbal met de de lekkerste souvlaki ever.

• 9Monique15-07-2019

Fantastische accommodatie fantastische eigenaar

Geweldige accommodatie. Wij hadden een bungalow. 2 slaapkamers 2 badkamers prive zwembad. Alles nieuw en super schoon. Strand op 2 min lopen. Winkels op 1 min. Eigenaar Nikos doet alles om het zo aangenaam mogelijk te maken. Perfectie vakantie. Zakynthos mooi eiland

• 10Max15-07-2019

Moderne accommodatie met een toffe eigenaar

Toen wij hier aankwamen was alles pas geleden gerenoveerd, de hele bungalow zag er gloednieuw uit en alles was in een goede staat.

De eigenaar is super behulpzaam en hij helpt je overal mee. Er wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt om de 3 dagen nieuwe handdoeken.

De enige minpunten was de mindere WiFi (op sommige plekken werkte het niet geweldig) en de redelijk lege uitgaansmogelijkheden in het stadje zelf (volgens mij komt dit voornamelijk omdat we redelijk vroeg in het seizoen gingen).

De ligging was voor mij prima, het ligt bij een T-splitsing in het midden van het kleine stadje. Binnen 5 minuten ben je bij het strand en alle zwembadje in de buurt zijn vrij toegankelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Saskia en Caspar08-07-2019

Geweldig, schoon en luxueus... aanrader

Ca. 2 weken in de eerst gebouwde bungalows verbleven. Wat een luxe. Samen met de naastgelegen bungalow een heerlijk gedeeld zwembad. Joanne en Nikos zorgen van a tot z voor je, altijd een glimlach en advies en continu bezig om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Diverse restaurants, supermarkt en pin vlakbij, strand op loopafstand en lekker voor kleine kinderen. Kortom, helemaal top

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lieke05-07-2019

Onvergetelijk

Een geweldig verblijf.. prachtige appartementen en de eigenaren leggen je echt in de watten.. het huisje was super schoon. Het eten was geweldig. Zowel het ontbijt als avondeten hebben wij in hun restaurantje gegeten. Alles was vers.... echt een aanrader. De cocktails zijn er ook top. Een gezellig en gemoedelijl complex . Hier willen wij nog wel een keer terug. Wij waren nu met 5 meiden..

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Anoniem01-07-2019

Niet geschikt voor kleine kinderen

Wij zijn met 2 jongen kinderen onder de 4 hier naar toe op vakantie geweest. Wij hadden een bungalow met privé zwembad echt heerlijk! Let alleen wel op dat er geen hekjes zijn, dus hou kinderen zonder zwemdiploma in de gaten. Wij hebben hier reviews gelezen dat Nikos en zijn vrouw erg vriendelijk en behulpzaam zijn. Dit hebben wij niet echt gemerkt in onze vakantie. Op dag 1 werd ons gelijk duidelijk gemaakt dat we goed op onze kinderen moesten letten en dat ze niks stuk mogen maken (begrijpelijk) maar hebben we nog nooit eerder mee gemaakt. Dag 2 vragen we om advies wat betreft de boottocht hier op kregen we als antwoord noem mijn naam misschien krijg je korting (daar gaat het ons niet om) ik betaal liever meer dat we met een goede boot gaan dan minder en het is gevaarlijk. Het zelfde antwoord kregen we bij vraag waar we het beste een auto konden huren. Stadje is rustig eten is overal goed. Strand is fijn met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Vakantiehuis Zante Flower info