Géén boekingskosten

Zante Flower

Vakantiehuis
GriekenlandZakynthosAlykanas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Zante Flower voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 99 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 99 reviews
  • 9.1Natuur
  • 9.2Inrichting
  • 8.9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over Zante Flower

• 8Peter Meulemans03-07-2022

Een leuke vakantie gehad.

Wij verbleven 13 dagen in bungalow 8 met zwembad (de middelste) van Zante Flower. De ligging hiervan is, als je van rust houd, ideaal doordat deze geschakelde bungalows achteraan liggen en niet dicht bij de straat. Zoals eerder beschreven zit er in het straatje een karaoke bar waar 2 dagen per week wordt gezongen. Hier hebben wij niets van gehoord. De bungalow ziet er netjes uit en voor Griekse begrippen behoorlijk modern (deze zijn in 2020 gebouwd). In het straatje zelf vind je op de hoek een kleine supermarkt voor de nodige dingen maar als je het straatje uitloopt en naar rechts gaat en zo'n 200 m doorloopt zit er links een grote SPAR supermarkt. Deze heeft wat meer keuze. In deze straat zit ook de Zante Bakery (ook aan de linkerkant). Hier hebben wij 's ochtends lekkere verse broodjes gekocht. De bakker is niet goedkoop maar heeft wel goede spullen. Verder zijn er genoeg restaurantjes te vinden. Wij raden aan om een auto te huren.

• 8Natuur
  • 9Alice31-05-2022

Geweldig!

Een heerlijk appartement met klein privé zwembad op het balkon! Alles was nieuw, mooi ingericht en super schoon. De eigenaar en al het andere personeel was vriendelijk en behulpzaam, we mochten de laatste dag zelfs ons appartement tot 17.00 uur houden! Op loopafstand winkels, prachtig zandstrand en restaurants. Een aanrader!

• 10Johan en Petra22-05-2022

Kan in 1 woord: waanzinnig!

Het enige min-puntje uit andere reviews zou de karaoke bar zijn, maar dat verdampte als je de deuren dicht deed en de airco aanzet. Voor de rest waren Nicos en Varsili zo enthousiast bezig, zo aanstekelijk, dat het hele verblijf een reis werd. Ik kan niet anders zeggen dat ik een soort van verliefd werd op de accommodatie dat ik er minstens nog een keertje voor terug kom. Het appartement was zo modern, het ontbreekt er aan niets. Het eiland zelf is om van te houden en je merkt aan deze kant van de eilanden dat er Italiaanse invloeden zijn. fantastikós!

• 8M. De Vries04-05-2022

Prima appartement

Leuk appartement met privé zwembadje. Wij waren met 5 personen dan slaapt er iemand op de bedbank in de kleine woonkamer/keuken. 2 kleine kookplaatjes en 2 kleine pannetjes. Dus elke avond uit eten geweest. Maar dat is niet erg duur. Aardige eigenaar. En ook heerlijk gegeten daar. Badkamer prima en fijne ligstoelen bij het zwembad. Alykanas is gezellig met veel restaurantjes, winkeltjes en een Spar supermarkt. Bakker dichtbij met lekker vers brood. Mooi strand op loopafstand.

• 7Natuur
  • 10Colin31-10-2021

Een fantastische accomodatie

Een super mooie accommodatie met heerlijk eigen zwembad. Nikos is erg vriendelijk en gastvrij. Het enige nadeel is dat eind oktober niet alles meer open is en het weer niet super was. Zou hier absoluut nog een keer naartoe gaan, alleen niet meer in deze tijd van het jaar.

• 10Caspar de Vries08-10-2021

Super relaxed, gastvrij en voor herhaling vatbaar.

Al vaker geweest en wederom heerlijk genoten. Schoon, relaxed en vriendelijkheid alom. Centraal gelegen, alles in de buurt. Heerlijk gegeten bij Nikos, echt een aanrader. Hij heeft vele suggesties, voor ieder wat wils. Kortom, een top vakantie.

• 9Loes02-10-2021

Fantastisch!

Heerlijke bungalow met eigen zwembad, echt genoten ! Hele vriendelijke eigenaar Nikos en zijn lieve vrouw en Vasilis die heerlijke drankjes maakt! Jammer dat we hem bij vertrek niet meer gezien hebben!

• 9Walther26-08-2021

Gastvrijheid hoog in het vaandel

Twee jaar geleden zijn wij hier ook geweest en dit is zo goed bevallen dat we graag terugkwamen bij Nikos en zijn familie. We hadden wat problemen met het huisje (kapotte toiletbril, mierennest en verstopte riolering) maar dit is allemaal direct en prima opgelost door Nikos. Privézwembad was schoon. Het enige jammere is dat de schoonmaakster elke dag vroeg of ze moest schoonmaken of alleen het vuilnis moest ophalen. Kennelijk is er geen vast schoonmaakrooster wanner wat gedaan wordt. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Thank you Nikos, employees and family for your hospitality and de Greek barbecue. We certainly come back in 2022 or 2023.

• 9Oda24-08-2021

Geweldig!

Het was een heerlijke vakantie! We hadden een gedeeld zwembad, het appartement was schoon en elke dag kwamen ze langs of ze het moesten schoonmaken! Verder kon je bij de bar een drankje halen en waren ze allemaal heel gastvrij, toen wij aankwamen om 11 uur savonds werd er nog eten voor ons klaargemaakt. Al met al was het een heerlijk verblijf!

• 9Roger10-08-2021

Enthousiast en warm welkom door Nikos-prachtplek

Nikos verwelkomt je hartelijk, vriendelijke staf. Heerlijk appartement met twee slaapkamers en twee badkamers, relatief nieuw (uit 2019). Eigen zwembad (3x5 meter) bij het appartement. Airco. Mooie tuin, gezamenlijk zwembad met poolbar. Vlakbij mooi zandstrand (5min. lopen). Een restaurant aan de overkant van de straat, andere restaurantjes, supermarkten en bakker in de directe omgeving. In rustige zijstraat (niet aan de hoofdweg). Keukentje is klein; twee kookpitten (electrisch) en ook maar twee pannen. Dus meer uit eten gegaan dan we normaal doen maar de prijzen op Zakynthos zijn heel redelijk.

Vakantiehuis Zante Flower info

• Adresgegevens