Vakantiehuis
Weer vandaag14°-2°
9,8

33 reviews over Vakantiehuis Zante Flower in het Nederlands

Schitterende bungalow met een perfecte ligging tussen het centrum en de zee met het meest heldere water wat ik ooit gezien heb. De bungalow is zeer ruim en schoon met een heerlijk zwembad die wij deelde met de buren. Aangezien die weinig thuis waren hadden we eigenlijk het zwembad voor ons zelf. Verder is het een prachtig eiland en een excursie is zeker aan te bevelen. Wij hebben een topvakantie gehad bij de zeer gastvrije en hard werkende Nikos en zijn vrouw. How is it with little Zach the cat? Bedankt voor de gastvrijheid en een geweldige vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Helemaal top

Ellen Lenssen,
9-11-2018

Geweldige bungalow. Alles is helemaal top. Privezwembad, geweldige gastheer Nikos en vrouw Johanna. Ligging is perfect strand op 5 minuten lopen en vanuit bungalow direct bij alle gezellige restaurants en barretjes.

Fantastisch!!

Meike, Harm, Marion,
28-10-2018

Heerlijke vakantie gehad op Zakynthos, met prachtig weer, in de laatste week van het seizoen (eind oktober). Prachtig appartement bij Zante Flower, bij Nicos en Johanna. Wat een lieve mensen. Elke dag schoonmaak en vooral elke dag even gezellig met ze kletsen. Altijd vroegen ze of ze iets voor ons konden betekenen, niets is hen teveel. Zelfs midden in de nacht tijdens een aardbeving. Lekkere restaurants in het dorpje (Tip: the Mill), 70 meter van zee, en in een rustig gedeelte van het dorp. Supermarkten en lekkere bakkerij om de hoek. 30 min rijden naar de hoofdstad (wat je in een middag wel gezien hebt). Autohuur is aan te raden bij verhuurder (linkerkant, begin van het dorpje) en is wel een must voor dit eiland. Let op: wel veel bochten, bergen en steile wegen. Met een normale auto goed te doen. Lekker zwemmen in zee bij veel mooie stranden, alles op rij afstand en veel mooie uitzichtpunten. Echt een heerlijk eiland. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastisch!

Gertie Fijten,
26-10-2018

Prachtige bungalow. Bij aankomst kregen we zelfs een upgrade naar privé zwembad. Mooi, schoon, fantastische vakantie.

Volgend jaar weer!

Fleur,
13-10-2018

De bungalows zijn echt top! En Nikos en Joanna zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. De recensies kloppen allemaal en wij gaan volgend jaar weer terug. Het enige minpuntje voor ons was de omgeving als je er twee weken verblijft zonder auto O.i.d. Het aanbod restaurants is beperkt en als je er voor kiest in Alykanas twee weken te verblijven is een auto huren wel een must. Maar echt een top vakantie gehad in deze prachtige bungalows.

Het was perfect!

Gwen Luijendijk,
25-9-2018

Als je hier eenmaal bent, wil je nooit meer naar huis!

Je wordt hartelijk ontvangen en van begin tot het eind staan ze dag en nacht voor je klaar!

Gereisd met partner in september 2018

fantastisch

Frans en Linda,
14-9-2018

Fantastische bungalow, nageltje nieuw en brandschoon. Voor Griekse begrippen zeer luxe, met ruime inloop douche (beweegbare douchekop & stort douche), heerlijke bedden en als ultieme verrassing eigen zwembad. Heerlijk rustige locatie maar toch op loopafstand van strand & restaurants/winkels. Super betrokken eigenaar Nikos, die zelfs bij vertrek om 6.30 uur er op stond ons persoonlijk gedag te zeggen.

Niets dan lof; heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantie!!

Maaike Van orsouw,
5-9-2018

Het was een topvakantie!

De eerste vakantie samen met ons kindje van 13 maanden.

Tijdens zijn slaapjes overdag samen kunnen dobberen in ons eigen zwembad.

Mooi rustig plekje, en toch overal dichtbij.

Nikos en Joanne zijn super gastvrij en vroegen elke dag of alles naar wens was.

Het is erg netjes en schoon

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Paradijsje

Jorg maas,
1-9-2018

Een zeer comfortable Huis. Ruim en luxe kamers. Alle voorzieningen aanwezig.

Je eigen zwembad in de tuin is geniaal. Zeer aardig stel wat hier de tent runt.

Elke dag wordt er schoon gemaakt. Paradise! Dankjewel Nikos and Joanne!

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontspannen

Esra,
8-8-2018

We zaten in een hele mooie en luxe ingerichte bungalow. Fijn dat er in iedere kamer een air-condition aanwezig was, erg fijn met de warme temperaturen hier. Ook het eigen zwembad was hierom erg fijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zante Flower in Alykanas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zante Flower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.