Géén boekingskosten

Appartement Zante Flower

GriekenlandZakynthosAlykanas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Zante Flower voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 32 reviews

Meer appartement info

32 Reviews over Zante Flower

• 10Tim & Iris02-10-2021

Heerlijke vakantie!

Mooi modern appartement met heerlijk zitje buiten met privé zwembadje en lekkere ligkussens. Ook het bed en de douche waren goed! Nikos is een hele gastvrije man, samen met Billy zorgt hij ervoor dat je niks tekortkomt en je helemaal welkom voelt. De ligging is centraal zodat je het eiland vanaf hier goed kunt ontdekken. Op een paar stappen verwijderd vind je het strand, een supermarktje, groente/fruit winkel, bakkerij en verschillende restaurantjes en bars. Voor ons hebben de voorgaande reviews de doorslag gegeven om hier te boeken en daarin zijn we zeker niet teleurgesteld. Heerlijke vakantie gehad!

• 10Natuur
  • 10Hester08-09-2021

Top vakantie

Erg genoten van onze vakantie. Hadden een heerlijk privé zwembadje, alles is netjes onderhouden. Vriendelijk personeel, Nikos is een goede host. Griekse avond was erg leuk. Aanrader voor iedereen.

• 10Ina & Ed24-08-2021

FANTASTISCH we kijken terug op top vakantie

Wij hebben samen met onze 13 jarige zoon een fantastische 11 nachten gehad bij Zante Flower het is een prachtig nieuw complex , het appartement heeft een heerlijk bed. Je kan de kamer afsluiten met schuifdeuren wat fijn was voor onze 13 jarige zodat hij zich ook even terug kon trekken. Klein keukentje met koelkast met vriesvakje,het van alle gemakken voorzien. Iedere dag wordt netjes het vuil opgehaald en de bedden netjes recht getrokken , om de 2 dgn schone handdoeken maar mocht je eerder schone handdoeken willen dan kun je dat vragen en worden ze netjes op je kamer gebracht. Buiten ons privé zwembadje bij kamer 102 is er ook een heerlijk groot zwembad met ligstoelen en een barretje waar je heerlijk ontbijt, lunch en heerlijke cocktails kunt krijgen .Strand is op nog geen 5 min lopen en restaurantjes in overvloed op loop afstandNikos en zijn Zante Flower team staan 24/7 voor je klaar met tips, tops en alle andere vragen.

• 9Marc Janssen10-08-2021

Zeer goed

De gastheer Nicos doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De accommodatie is recentelijk vernieuwd dus ga niet af op de Google satelliet foto's.Zowel de hotelkamer als de bungalows zijn hyper modern en niet "traditioneel" Grieks.Er is niet bespaard op de sanitaire voorzieningen en de airco's. WIFI is perfect! De bedden slapen heerlijk en de keukens zijn rijk uitgerust. De ligging is iets van de hoofdweg dus het is redelijk rustig. Het strand met allerlei voorzieningen is 7 minuten lopen.Ideale vakantieplek!

• 10Steffie07-07-2021

Fantastisch verblijf!

Wij hebben 11 dagen enorm genoten bij Zante Flower. We hebben nog nooit zo'n warm welkom gehad als bij Nikos. Gedurende ons hele verblijf hebben Nikos, zijn vrouw Joanna en Bill ervoor gezorgd dat wij ons er enorm thuis hebben gevoeld. Een hele fijne, persoonlijke en informele sfeer. We hebben genoten van alle heerlijke ontbijtjes, sapjes, drankjes en toetjes die Nikos en Bill elke dag voor ons klaarmaakten. En Nikos zorgde voor veel gezelligheid! Het appartement was prachtig, nieuw en heel modern. Heerlijk bed, regendouche, ruim terras en wat een luxe ons eigen stukje zwembad! Het was er tijdens onze vakantie erg rustig, dus meestal hadden we het grote zwembad bij de bar ook voor ons alleen. De ligging was voor ons perfect; 5 min naar het strand en genoeg restaurantjes in de buurt. We willen weer terug!!!

• 10Ties16-08-2020

Heerlijk genoten

Een hele fijne vakantie gehad. Wij verbleven in een bungalow en deze was ruim en mooi ingericht met veel benodigde faciliteiten inclusief een prive zwembad. Nikos (eigenaar) doet er alles aan om het naar je zin te maken en is een echte gastheer. Ook kan je uitstekend met hem lachen. Ligging was prima al is het plaatsje niet heel groot. Het was heel rustig maar dat is logisch in corona tijd. Al met al een hele fijne vakantie gehad waar we niks tekort zijn gekomen.

• 10Ramon Akkers09-03-2020

Wat een fantastische accommodatie is dit. Aanrader

Wij verbleven 12 dagen in de Zante Flower Deluxe appartementen. Deze kleinschalige accommodatie is recentelijk opgeknapt. Voor Griekse begrippen zijn de appartementen ontzettend modern ingericht. Wij hadden een kleine privé zwembad bij ons appartement. Er zijn 4 van deze appartementen op de begane grond.

De ontvangst was uitstekend, we kregen direct een drankje van het huis van eigenaar Nikos. Samen met zijn vriendin Joanna runt hij de toko. In het plaatsje Alykanas is niet extreem veel te doen, het is niet super toeristisch. Er zijn voldoende restaurants overigens. Wat ook echt een aanrader is, is eten bij het appartement. Joanne maakt dagelijks een tweetal verse gerechten waaruit je kunt kiezen. Alle gerechten zijn erg smakelijk en ook de prijs is prima. Nikos is een echte entertainer en niets is te veel voor hem. Hij helpt je overal mee. Wij hebben alweer geboekt voor dit jaar en kijken er ontzettend naar uit!

• 10M.Janssen van Laarhoven08-07-2019

Fantastisch echt een aanrader.

Wij zijn in juni 10 dagen in een appartement begane grond geweest. het was super. Een voortreffelijke gastvrouw en gastheer.

• 10Patrick Franken29-06-2019

Great location, nice apartments and studios. The owners are wonderful and super nice and helpful. A big 10 !!!

• 10Jaap en Anja21-06-2019

Zeker aan te bevelen !

Een hartelijk ontvangst door Nikos en Johanna, schitterend smaak vol nieuw appartement,alles werd keurig schoon gehouden ,het eten was vers en heerlijk ,15 heerlijke dagen gehad niks was te veel Johanna en Nikos zetten alles op alles om er een heerlijke vakantie van te maken.wij komen zeker terug .bedankt Johanna en Nikos.

Appartement Zante Flower info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    GR-29090