Géén boekingskosten

Appartement La Caretta

GriekenlandZakynthosAlykanas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement La Caretta voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

Meer appartement info

2 Reviews over La Caretta

• 7Suzanne15-09-2017

Twee gezichten

De eerste 2 nachten verbleven we in een kamer op de begane grond. Hierin zat geen raam, het bed was erg hard en de douche vreselijk. Het was allemaal oud. Ons terrasje lag pal aan het zwembad. Ik heb de eigenaresse om een andere kamer gevraagd, en deze hebben we gekregen! We waren compleet verrast door het grote kwaliteitsverschil, deze andere kamer was ruim en modern. Het bed lag heerlijk en de badkamer super. Dit heeft onze vakantie een boost gegeven

• 7Wal07-09-2016

Fantastisch appartement 1e etage / beneden niet

1-kamer appartement op 1e etage komt overeen met de foto's op de site /reisgids van de touroperator en is werkelijk fantastisch ruim, een aan niets ontbrekende inrichting met groot dakterras en weids uitzicht. Echter 1-kamer appartement (zelf ervaren) op de begane grond is veel en veel kleiner, kijkt uit op blinde muur (achter gordijn verborgen); kitchinette oké; douche/wc -ruimte zeer basic; terras met zitje is minimaal en uitzicht op citroenboom of soms auto/quad. Dit appartement geeft je het gevoel in een souterrain te zitten. Dus een zeer groot verschil tussen beide appartementen terwijl je verwacht 2 weken door te zullen brengen in zo'n geweldig appartement. Gelukkig dit nog wel de 2e vakantieweek ervaren. 's Nachts geen geluidsoverlast van de straat /bars door de schuifpui dicht te doen en airco aan. De trap naar de 1e etage bestaat uit ca 20 treden, naar de 2e ook. Schoonmaak was oké. Attent: afwasmiddel/afwasspons/sopdoekje/theedoek reeds aanwezig. Zeer centrale ligging daardoor alles te vinden in de directe omgeving. Het mooie, geleidelijk aflopende zandstrand is in ca. 10 min. (rustig looptempo) goed te bereiken. Ligbedden en parasol zijn er te huur. Ook zijn er watersportactiviteiten, maar die zijn niet nadrukkelijk aanwezig. Aanwinst zou zijn : een omkleed-annex doucheruimte voor vertrekkende vakantiegangers die meerdere uren moeten overbruggen voor transfer vertrek plaatsvindt. Nu keuze uit onfrisse ruimte bij zwembad of wc van het bijbehorende restaurant La Caretta. Restaurant is kwalitatief goede gelegenheid om te eten en een leuke bijkomstigheid is dat gasten van gelijknamige accomodatie 15% korting krijgen.

Appartement La Caretta info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)