Géén boekingskosten

Villa Strofilia

GriekenlandZakynthosAgios Nikolaos

We hebben de beste aanbieders voor Villa Strofilia voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

6 Reviews over Strofilia

• 9kees21-06-2015

Fantastische plek en uitzicht !

Prachtige en heerlijke accomodatie met allers er op en eraan.

• 8Helga ten Berge14-09-2013

Rust!

Kleinschalig complex met 4 luxe villaatjes en in het midden een zwembad. Uitzicht fenomenaal. In omgeving weinig typisch toeristisch vertier, maar ideaal voor wandelaars en rustzoekers. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Prijs - kwaliteit verhouding dik in orde. Eetgelegenheden dichtbij, in het haventje, niet helemaal top maar wel gezellig. Iets verder in Volimes het vaakst gegeten. Omdat keuken goed uitgerust was veel zelf gekookt. Kamers prima in orde, dagelijkse zeer uitgebreide schoonmaak. Waarschijnlijk wel kindvriendelijk, geen speeltoestellen en voor oudere kinderen weinig te doen behalve het zwembad natuurlijk. Grootste voordeel van het zwembad: voldoende ligbedden en ruimte zodat je niet geconfronteerd wordt met types die in het holst van de nacht al met een handdoek een bedje bezetten ;-)

• 9kleinerooiebosheks27-07-2013

Heerlijk rustig!

Goed verzorgde villa, van alle gemakken -behalve een lekker zittende bank of stoel- voorzien. Dagelijkse grondige schoonmaak door vriendelijk echtpaar. Prima zwembad zonder gevecht op bedjes wegens kleinschaligheid complex. Ideaal voor 2 personen, vaatwassertje is zelfs daar al aan de kleine kant voor. Bij aankomst tref je o.a. fruit, fris, kaas en worst aan, maakt dat je je welkom voelt.

• 9Anne21-11-2012

Fantastische romantische plaats

Strofilia Villas op Zakynthos is een super plek om naar toe te gaan. Prachtig ruime, goed ingerichte studio met heerlijk bed. 's Ochtends na het ontwaken uitzicht op de zee in de verte. Wat wil een mens nog meer? Nou een heerlijke duik in een koud zwembad is ook een goed vervolg van het opstarten van de dag. Als de zon schijnt, heerlijk op het terras bij het zwembad of op je eigen balkon liggen. Ieder dag werd onze studio schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Ook heel fijn! De Villas liggen aan de noordoostzijde van het eiland, wat het rustige deel van het eiland is. Veel mooie natuur. Bijzonder vriendelijke mensen allemaal. Zalig eten bij Bio Restaurant Nobelos op 5 minuten rijden, je bent daar echt gewaardeerd als gast en het eten is werkelijk heerlijk! Goede prijs/kwaliteit-verhouding.Wij hadden geboekt via touroperator en dat is ons heel goed bevallen. Alles klopte: tickets, vliegreis, autohuur en ook ons appartement. Echt een aanrader voor mensen die van rust en privacy houden.

• 9Deborah08-09-2011

een prachtig complex op een schitterend eiland

Heerlijke vakantie gehad in dit schitterende complex. De plek was nog mooier dan verwacht. Het huisje heeft wijds uitzicht over de zee. 's Morgens kun je vanaf de slaapkamer de deuren open doen en vanuit je bed genieten van het heerlijke uitzicht, wat een luxe. Verder heel vriendelijk persoon. We werden warm welkom geheten en één avond organiseerde de eigenaar een bbq. Zakynthos zelf was ook erg mooi. Vooral het shipwreck beach vind ik echt een aanrader. Top vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Joyce Meijer10-09-2010

Fantastische Plek!

De villas zijn geweldig! Zo als de accomodatie word beschreven is het ook! We zijn heerlijk ontvangen door de eigenaar en zijn personeel! Elke dag word er schoongemaakt, wat wij eigenlijk helemaal niet verwachte! Iedere dag wel iets lekkers in de koelkast. Het zwembad en de bijbehorende ligstoelen zijn ook perfect. Alles schoon en de tuin is goed verzorgd. Wel een tip als je vanaf het vliegveld komt: neem vast wat boodschapjes mee uit Zaknthos Stad, want bij je accomodatie is niet echt een supermarkt, behalve van die mini marktjes.

Dus ECHT genieten!

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)