Villa Aresti Mountain Villas

Villa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aresti Mountain Villas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Aresti Mountain Villas in het Nederlands

Mooie villa heel erg aardige beheerders

h.n. lindhout
22-8-2012

Prima villa de service is geweldig! Zelfs de afwas werd voor ons gedaan! Elke dag schoonmaak en schone laken. Prachtig uitzicht over de zee! Villa ligt wat afgelegen maar daar heb je dan ook een huurauto voor. Prima verhouding prijs kwaliteit. Geen restaurant aanwezig, wel kan je eten betsellen maar dat hebben we niet gedaan. Dat word dan thuis bezorgt.

Geweldig!!

Daan
29-4-2009

Wat een heerlijke plek op een prachtige plek tussen de heuvels. Hierdoor is het aangenaam vertoeven en ideaal voor rustzoekers. Het hele complex bestaat uit 3 huizen die ver uit elkaar staan. Hierdoor heb je ruim voldoende privacy. De dorpjes erom heen zijn zeker de moeite waard om even te gaan bekijken. Het is echt een wonderschone plek voor een vakantie. Wij komen hier zeker nog eens terug.

wel een aardig mooie plek

tom
26-3-2009

het is wel een mooie plek om te zijn maar er zijn betere

Eliza was here
Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Aresti Mountain Villas in Agios Leontas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Aresti Mountain Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.