Hotel Ecoresort Zefyros

1 review over Hotel Ecoresort Zefyros in het Nederlands

Heerlijk rustig hotel

E. Rietveld
10-10-2017

Hotel Zefyros ligt op een geweldige locatie, tussen de olijfbomen. Erg schoon en zeer vriendelijk servicegericht personeel. Niets is hen teveel. Lucas brengt je overal naar toe waar en wanneer je wil en de dames van de receptie zijn zeer gastvriendelijk, regelen wat je wil. De matrassen zijn aan de harde kant helaas, dat was het enige minpuntje. Wij hebben er genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ecoresort Zefyros in Agios Kirikos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ecoresort Zefyros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ecoresort Zefyros scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.