Hotel Aresti Villas

Meer hotelinfo

26 reviews over Hotel Aresti Villas

• 8Sandra van der Steen11-09-2019

Fantastisch!

Wat een feest! We werden hartelijk begroet door Maria, die alles in het werk stelde om onze villa klaar te maken. We kwamen in de ochtend aan, eerder dan zij verwachtte, maar toch konden we al heel snel ons prachtige huis in. En wat voor huis! Een 6 persoons villa en natuurlijk een eigen zwembad. Met een prachtig uitzicht! Het huis is van alle gemakken voorzien, zijn schoon en ruim. Bij het restaurant kun je prima eten, Maria is wel erg druk dus het kan even duren eer je je eten krijgt. Zij doet er alles aan om het je naar de zin te maken samen met Marlene.

In de buurt zijn meerdere supermarkten en vooral de Lidl is aan te bevelen, lekker groot en van alles voorzien. Een auto is wel een must! Wij hebben erg genoten en hopen nog eens terug te komen.

• 2018
    5A&A04-09-2018

Als je rust zoekt moet je hier NIET naartoe!

De locatie van de villa is top! daarom waren we er dit jaar ook voor de tweede keer. Dit ondanks de nadelen die we al kenden, maar dit jaar was het toch minder fijn dan vorig jaar. De sfeer was slecht. Er werden meer feesten gehouden dan voorheen. Dan heb ik het over feesten recht (6 meter) voor je deur tot 5.30 in de ochtend met kei harde muziek, geschiet, gasten (300 stuks die per touringcar gebracht worden) die in je tuin lopen en voor de grap op je deur bonken. Het is dus wel weg van de massa, maar helaas wordt de massa dan per touringcars naar jouw voordeur gebracht:-() Dit heeft de pret enorm gedrukt. We deden geen oog dicht. Daarnaast heb je vooral in de avond en de nacht veel last van blaffende honden. Het ontbijt was nog sneuer dan vorig jaar. De persoon die normaal gesproken koffie en thee zet was ziek, dus was er geen koffie of thee. Geen buitenlicht en weinig privacy:-( Dit is geboekt via touroperator.

• 8Nicole01-07-2018

Heerlijk!

Een prachtig huisje met heerlijk privézwembad. Heel mooi rustig gelegen in de binnenlanden met uitzicht op de bergen. Het ‘parkje’ heeft wat huisjes met elk een eigen zwembad. Restaurant is prima en ideaal is ook de speeltuin voor het terras zodat de kinderen lekker konden spelen terwijl wij op het terras zaten. Ontbijt is zoals meer mensen schrijven, wat karig. Ontvangst en de service door Marlène is erg gastvrij. Wat minpuntjes vonden wij dat het huisje niet heel geschikt is voor hele kleine kinderen. Het zwembad is vrij toegankelijk zonder hek, het huis heeft geen traphekjes en er staan veel breekbare prullaria. Maar dat hebben we praktisch opgelost. Huis en zwembad werden iedere dag keurig schoongemaakt door zeer vriendelijk personeel. Leuke plaatsjes, strandjes en restaurantjes zijn met de auto heel makkelijk te bereiken. In 10 minuten zit je in Zakynthos. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad!

• Oude reviews

4Jet09-09-2016

Tweede verblijf was teleurstellend

Tweede keer dat we hier waren. De eerste keer waren we erg in de wolken. Maar nu..De huisjes en het zwembad zijn nog altijd mooi en goed schoongemaakt door het personeel. Gelukkig is er wat witgoed vervangen, en we hadden een flatscreen TV die ook nog eens ontvangst had, en een spiksplinternieuw fornuis, maar onvoldoende pannengerei om in te koken. Marlene, de receptioniste, was uitermate onvriendelijk. Tijdens het eerste verblijf was ze juist heel vriendelijk, maar nu was ze onaardig en onbeleefd, snauwerig. Ze liet nog vallen dat ze volgend jaar met pensioen hoopte te zijn. Ze sprak ons aan alsof we blij moesten zijn dat we er mochten verblijven, ja, daar betaal je een duizend euri pp voor. We hadden gerekend op een hartelijke ontvangst omdat we opnieuw kwamen, maar niets was minder waar. We hadden gelezen dat ze dit jaar 12 euro pwk voor wifi vroegen (enkel ontvangst receptie) en toen we één week vroegen, beet ze ons toe dat we 20 euro moesten betalen omdat we er langer waren. Ze was zwaar gepikeerd dat de manager haar hiervoor had geroepen want 'ze wilde net weg gaan'. De Griekse manager zelf is moeilijk aanspreekbaar, we vermoeden dat hij nauwelijks Engels spreekt. Wanneer je hem iets vraagt roept hij Marleen onmiddelijk die dan geïrriteerd op je af komt. Het lijkt er erg op dat ze met weinig zin hun werk doen. De Griekse man stond op een avond zelfs luid te ruziën met een grieks stel, het kwam bijna tot een handgemeen.We hebben een Travel en Surf kaart van t-mob aangeschaft. Dan heb je tenminste ook in je eigen huisje internet! Verder was het ontbijt een aanfluiting. Ikzelf eet niet veel, maar anderen hadden aan een sneetje brood en cake en een ei niet voldoende. Voor 4 sneetjes extra moet je een paar euro bij betalen terwijl je bij de supermarkt verderop een heel pak toastbrood koopt voor 80 cent of minder. In huis is een broodrooster aanwezig. De receptie is verder van 13 uur tot 18 uur op slot. Als je wat nodig hebt, dan heb je pech. Het lieve, en ijverige en gedienstige schoonmaakpersoneel (Albanezen) schijnen te komen, is wél aanwezig, maar spreekt slecht Engels en kunnen niet overal mee helpen. We hadden dit jaar ontzetten pech met de vluchten, erg ontgunstig. We kwamen 'savonds aan, en vertrokken ook weer 'savonds. Maar we moesten er uit van Marleen, we mochten onze spullen niet bij de receptie neerzetten, want dan was er niemand, en we konden niet langer in een huisje blijven, of ergens douchen en omkleden. We belden touroperator en die zeiden dat we natuurlijk wel onze spullen daar in beheer zouden kunnen achterlaten, maar niets was minder waar. Na veel gebakkelij mochten we uiteindelijk wel de spullen bij de receptie neerzetten dan zou het schoonmaakpersoneel de deur voor ons opendoen. We hebben gewoon maar alles in de auto gezet en zijn naar een strandje gereden. Dankzij een goede fee (:)) hebben we ons toch nog ergens kunnen opfrissen. We hebben touroperator hierover gebeld maar die jonge dingen die daar zitten daar heb je niets aan. Ze zeggen gewoon dat je je koffers er achter mag laten bij de receptie zodat je nog een 'leuke' dag hebt, maar bij Aresti dachten ze daar duidelijk anders over. Het was een hele zure manier van weggaan.Er zijn veel betere accommodaties, met betere service, moderner uitgerust en met gratis wifi. De prijs voor deze accommodatie is te duur in verhouding tot deze andere mogelijkheden. Bovendien was de service selectief en er werd niet meegedacht. Wij zijn hier helemaal klaar. Misschien met een ander reisbureau, en nieuwe receptie, wordt het nog wat.

• 4Peter09-09-2016

Niet meer

Niet voor herhaling vatbaar. Weinig te beleven al is het wel leuk aangelegd. Ronduit slecht ontbijt, receptie is hele middag dicht. Mist Griekse gastvrijheid. Er werken volgens mij ook geen grieken, behalve de baas. Weinig te beleven, echt auto nodig. Meest nabije strand is ca 10 tot 15 m rijden. Huisje wel mooi en met zwembad. Maar geen airco in woonkamer. Veel muggen en wespen.

• 9Jos22-08-2016

Topper !

Geweldige locatie, goed onderhouden en centrale ligging. Supervriendelijke personeelsleden (Marlene = echt top), die instaan voor een prima service. Eten in restaurant is lekker en zeker niet duur, ontbijt is inderdaad karig en vrij laat, maar is perfect op te lossen door zelf iets te voorzien. Veel privacy aan villa en zwembad (dagelijks grondig onderhouden). Griekse avond (bij ons op woensdag) is leuk, zeker als je pas toekomt, zo ben je direct in vakantiestemming. Heel rustig (geen enkel hond gehoord !). Echt een aanrader, ook voor wandelaars (zelfs bij tropische temperaturen). Op een week kan je het hele eiland bezoeken.

Met vrienden

• 6Mariska24-07-2016

Eénmalig (niet ten nadele van Zakynthos)

Prima huisje, maar erg donker (waarschijnlijk tegen de zon). Geen airco in de woonkamer (alleen in de slaapkamers). Goed formaat zwembad en voldoende privacy. Het ontbijt stelt niet veel voor en is elke dag hetzelfde. Wij moesten voor Wifi betalen, terwijl touroperator aangeeft dat dit gratis is.

Griekse barbecue is geen barbecue, maar een avond met locals. Op zich gezellig, leuk optreden van dansers (en mocht je er niet van gediend zijn om mee te doen dan heb je pech). Kosten zijn 14,- p.p. en de wijn is gratis.

Zakynthos is een super groen en mooi eiland. Veel kleine baaitjes en niet te druk. Leuke uitstapjes naar de blauwe grotten, scheepswrak en het schildpaddeneiland waar je, als je mazzel hebt, baby schildpadden ziet uitkomen.

• 9Anita25-06-2016

We waren blij verrast toen we de ingang van het park binnen reden. We werden snel geholpen bij de receptie en konden naar ons huisje Carolina. De villa en het zwembad zijn mooi, groot en schoon. Er was zelf een klein zwembadje bij voor ons dochtertje. Er werd elke dag schoongemaakt. Je hebt een huis maar alle voordelen van een hotel. Het ontbijt vonden wij wel minder. Het werd pas geserveerd om 930uur en was maar 1 plakje brood, een cakje, ei en wat beleg. Voor ons te weinig en net wat laat. Wij hadden na de eerste dag dus zelf onze boodschappen gedaan. Er zijn genoeg supermarkten in de buurt en veel lekkers te halen dus dat was prima voor ons. Een aanrader als je met een baby gaat om een matrasje voor het babybedje mee te nemen. Dat zat er niet bij en dan was het dus veel te hard. Verder was het wel opgemaakt.

• 8Paijala13-06-2016

Mooie villa met heerlijk prive zwembad!

Ik vond de villas erg mooi en ruim. Het zwembad is echt privé, groot, goed onderhouden.

De villas liggen midden op het eiland. Een auto is een must! De villas hebben uitzicht op de bergen(de meesten), en daardoor mooi uitzicht. De service is goed. Dagelijks schoonmaken en 3 x per week schone handdoeken.

Gastvrouwen Marlene en Maria zijn vriendelijk, al vond ik Maria een beetje te vriendelijk. Ze gunt je niet altijd je privacy en is heel aanwezig. Het ontbijt is heel karig, en van het avondeten moet je ook niet al te veel verwachten. Als tip zou ik meegeven Zonder ontbijt te boeken en in de avond lekker bij restaurantjes te gaan eten.

Tip: een boottocht rondom het eiland is prachtig

Restauranttip: - Peppermint in Argasi (heerlijk gegeten) - Porto Limnionas (prachtige locatie)

Pluspunten: - De ruime villa met mooi zwembad - De service - Mooi groen eiland

Minpunten: - blaffende honden snachts - Het ontbijt en avondeten - Te vriendelijke en aanwezige gastvrouw - de vele insecten

Met vrienden

• 9M. vd Tweel31-10-2015

Prachtige plek

Prachtige vrijstaande villa met eigen zwembad in een mooie tuin. Precies als wordt aangeboden bij touroperator. Veel privacy en met een huurauto (echt nodig!) ben je overal in mum van tijd. wij werden warm ontvangen door gastvrouw én kok Maria. Jammer is dat het seizoen in oktober echt over is. Badplaatsen als Laganas, Alykes en Tsilivi zijn dan verlaten spookstadjes. Voordeel is dan wel dat je de stranden nagenoeg voor jezelf hebt.

4 tips over Hotel Aresti Villas

• Monique Hendriks, 03-07-2013

Voor een wonderschoon uitzicht over het hele eiland, ga eens naar Meso Gerakari. Terras en taverne naast de kerk op het hoogste gedeelte.

• speedy21122012, 23-06-2012

Neem een goed middel tegen muggen mee(50% Deet). Vooral in het voorseizoen veel last van gehad.

• Mariska, 24-07-2016

Rondreis over het eiland per auto.

1 vraag over Hotel Aresti Villas

• RK, 16-07-2017

blaffende honden / villanamen

Bij welke huisjes (namen) heb je last van blaffende honden/bij welke niet?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)