Hotel Zante Sun

KinderhotelWeer vandaag14°6°
Hotel Zante Sun
8,5

Omschrijving
Op Zakynthos (Griekenland) vind je het kindvriendelijke Hotel Zante Sun. Je vindt hier maar liefst 2 kinderbaden en een kinderspeelplaats. Maar ook luxe en comfort staan bij dit hotel hoog in het vaandel. Neem een kijkje bij een van de monumenten op het eiland of wandel op het prachtige strand van Agios Sostis.

369 reviews over Hotel Zante Sun in het Nederlands

Heerlijk hotel

Bep Reindees,
11-10-2018

Een schitterend hotel, met mooie kamers, het eten was prima gevarieerd en genoeg . Het enige minpuntje muziek in de eetzaal veel te hard. Aan de centrale bar de muziek alleen voor jonge mensen terwijl er

genoeg ouderen waren, en soms ook te hard, een beetje entertainment zou het punt nog omhooghalen,

Nu moest het doen met een spelletje van thuis, maar dit is slechts een klein minpuntje

Fantastische plaats

Stolym peter,
10-10-2018

Mooi hotel en zwembad goed eten self service alles tip top inorde

een moderne rustgevend hotel

md roelofs,
8-10-2018

Een mooie modern hotel. Vriendelijk personeel en uitstekend eten. Een goed hotel voor een rustige zon vakantie. Echt een super mooie zandstrand heb ik niet bij het hotel gevonden maar de drie zwembaden waren super, koud en schoon. Genoeg ligbedden en geen handdoekencultuur. Live optredens of muziek was er niet maar je kon wel heerlijk op het dakterras met een drankje zitten. Er is voldoende op het groene eiland te doen en in combinatie met dit hotel hebben we genoten.

Stip Reizen

Prachtig nieuw hotel, heel mooi.

Jenny,
5-10-2018

Een prachtig nieuw hotel met 3 geweldige zwembaden.

Aan de aankleding mag wel wat gedaan, allemaal erg steriel vooral het restaurant wat mooi is maar niet gezellig en fel led licht wat het ook ongezellig maakt maar het eten was prima en daar gaat het ook om. Altijd plek in het restaurant en aan 1 vd zwembaden. Geen handdoekje leggen, gelukkig. Prachtige ruime kamers met heerlijke bedden. Wij komen hier zeker nog eens terug. In de avond mogen ze wel eens iets van muziek doen, of muziek op de achtergrond of een live optreden. Nou was er niks maar dat komt misschien omdat het pas helemaal klaar is. Jammer dat in de omgeving niet veel te doen is. Je kan wel met de bus naar de hoofdstad Zante, leuk om te doen. Verder heerlijk voor een zonvakantie van een week. Een aanrader...

Super hotel

Joëll Wolsink,
4-10-2018

Super hotel! Mooie kamer en fijne bedden, de kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. In het hotel werkt vriendelijk personeel. Er was genoeg plek aan 1 van de 3 zwembaden in het hotel. Het hotel trekt erg veel Nederlanders, wat erg gezellig kan zijn. Het eten viel af en toe wat tegen, niet altijd warm maar wel genoeg keus!

Onvergetelijke vakantie gehad. 12 dagen genoten!

Daan van Duin,
3-10-2018

Hotel volledig gerestaureerd, super mooi en strak alles, heerlijke zwembaden met genoeg Ligbedden voor iedereen. Eten was gevarieerd en voor ieder wat wils. Alles werd netjes bijgehouden qua schoonmaak. Helemaal niks op aan te merken. Vriendelijk personeel. Top hotel

Martijn Dijkstra,
30-9-2018

De 3 belangrijkste aspecten voor een goede vakantie (hygiëne, eten/drinken, rust) zijn hier te vinden. Kamers mooi en brandschoon, hier is geen stofwolkje te ontdekken.

Meer dan voldoende bedjes bij de zwembaden, zeer positief is dus ook dat je je wekker niet hoeft te zetten om handdoeken te "reserveren".

Voor ons niet van belang maar mensen die echt op zoek bent naar de Griekse sfeer in een hotel, deze is minimaal te vinden.

Concluderend een hotel die ik zeker bij een ieder aan zou raden wanneer je op vakantie wilt naar Zakynthos!

Fantastisch, echt een aanrader.

GJM Hubers,
25-9-2018

Super Hotel, heel vriendelijk personeel. Helpen je overal mee als er iets is. Mooie ligging en heel schoon overal. Eten was wel ooit koud 's Avonds.

Super!

M,
25-9-2018

Een erg leuke vakantie gehad in het Zante Sun hotel. Het hotel is heel mooi, mooie kamers, mooie zwembaden en super fijn dat er genoeg ligbedjes zijn aan het zwembad. We hebben hier erg genoten. Het eten was ook heel goed, maar alleen was er minder keus, zoals wij gewend zijn bij het ALL IN.

Het zou ook gezellig zijn als er in de avond nog iets georganiseerd wordt, want dat misten wij wel. Een tip: neem wat spelletjes mee! ;)

Zante Sun een top hotel op een prima locatie!

Fam Holierhoek,
25-9-2018

Mooi modern hotel, goede verzorging, schoon met veel aandacht voor de klant. Uitstraling, verzorging alles was top geregeld, kan geen minpunt opnoemen echt een aanrader. Hotel op goede locatie, dorpjes op loopafstand en goede excursiemogelijkheden in de buurt. Beslist een auto huren en de mooie baaien opzoeken, ook het huren van een bootje is beslist aan te raden het is heel leuk om de kuststrook af te varen en aan te leggen op de verschillende strandjes en baaien.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Sun in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.