Hotel Zante Sun

KinderhotelWeer vandaag22°13°
Hotel Zante Sun
8,6

Op Zakynthos (Griekenland) vind je het kindvriendelijke Hotel Zante Sun. Je vindt hier maar liefst 2 kinderbaden en een kinderspeelplaats. Maar ook luxe en comfort staan bij dit hotel hoog in het vaandel. Neem een kijkje bij een van de monumenten op het eiland of wandel op het prachtige strand van Agios Sostis.

371 reviews over Hotel Zante Sun in het Nederlands

Een heel fijn hotel. Zeer schoon, een nette moderne kamer en moderne badkamer. Bijzonder vriendelijke personeel! Een ding was een beetje jammer. Er zaten bijna alleen maar Nederlanders in de week dat wij er waren.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ongezellig

petra,
12-10-2018

Heel schoon hotel , maar wat een ongezelligheid . Geen boom te zien in het nieuwe gedeelte. Geen kleur te bekennen in het interieur. Ik vond het een hele kille bedoeling. Ondanks dat het een goed hotel is ga ik er niet meer heen.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel

Bep Reindees,
11-10-2018

Een schitterend hotel, met mooie kamers, het eten was prima gevarieerd en genoeg . Het enige minpuntje muziek in de eetzaal veel te hard. Aan de centrale bar de muziek alleen voor jonge mensen terwijl er genoeg ouderen waren, en soms ook te hard, een beetje entertainment zou het punt nog omhooghalen, Nu moest het doen met een spelletje van thuis, maar dit is slechts een klein minpuntje

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastische plaats

Stolym peter,
10-10-2018

Mooi hotel en zwembad goed eten self service alles tip top inorde

Gereisd met partner in oktober 2018

een moderne rustgevend hotel

md roelofs,
8-10-2018

Een mooie modern hotel. Vriendelijk personeel en uitstekend eten. Een goed hotel voor een rustige zon vakantie. Echt een super mooie zandstrand heb ik niet bij het hotel gevonden maar de drie zwembaden waren super, koud en schoon. Genoeg ligbedden en geen handdoekencultuur. Live optredens of muziek was er niet maar je kon wel heerlijk op het dakterras met een drankje zitten. Er is voldoende op het groene eiland te doen en in combinatie met dit hotel hebben we genoten.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig nieuw hotel, heel mooi.

Jenny,
5-10-2018

Een prachtig nieuw hotel met 3 geweldige zwembaden. Aan de aankleding mag wel wat gedaan, allemaal erg steriel vooral het restaurant wat mooi is maar niet gezellig en fel led licht wat het ook ongezellig maakt maar het eten was prima en daar gaat het ook om. Altijd plek in het restaurant en aan 1 vd zwembaden. Geen handdoekje leggen, gelukkig. Prachtige ruime kamers met heerlijke bedden. Wij komen hier zeker nog eens terug. In de avond mogen ze wel eens iets van muziek doen, of muziek op de achtergrond of een live optreden. Nou was er niks maar dat komt misschien omdat het pas helemaal klaar is. Jammer dat in de omgeving niet veel te doen is. Je kan wel met de bus naar de hoofdstad Zante, leuk om te doen. Verder heerlijk voor een zonvakantie van een week. Een aanrader...

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Joëll Wolsink,
4-10-2018

Super hotel! Mooie kamer en fijne bedden, de kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. In het hotel werkt vriendelijk personeel. Er was genoeg plek aan 1 van de 3 zwembaden in het hotel. Het hotel trekt erg veel Nederlanders, wat erg gezellig kan zijn. Het eten viel af en toe wat tegen, niet altijd warm maar wel genoeg keus!

Gereisd met partner in september 2018

Onvergetelijke vakantie gehad. 12 dagen genoten!

Daan van Duin,
3-10-2018

Hotel volledig gerestaureerd, super mooi en strak alles, heerlijke zwembaden met genoeg Ligbedden voor iedereen. Eten was gevarieerd en voor ieder wat wils. Alles werd netjes bijgehouden qua schoonmaak. Helemaal niks op aan te merken. Vriendelijk personeel. Top hotel

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Martijn Dijkstra,
30-9-2018

De 3 belangrijkste aspecten voor een goede vakantie (hygiëne, eten/drinken, rust) zijn hier te vinden. Kamers mooi en brandschoon, hier is geen stofwolkje te ontdekken. Meer dan voldoende bedjes bij de zwembaden, zeer positief is dus ook dat je je wekker niet hoeft te zetten om handdoeken te "reserveren".

Voor ons niet van belang maar mensen die echt op zoek bent naar de Griekse sfeer in een hotel, deze is minimaal te vinden.

Concluderend een hotel die ik zeker bij een ieder aan zou raden wanneer je op vakantie wilt naar Zakynthos!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch, echt een aanrader.

GJM Hubers,
25-9-2018

Super Hotel, heel vriendelijk personeel. Helpen je overal mee als er iets is. Mooie ligging en heel schoon overal. Eten was wel ooit koud 's Avonds.

Gereisd met partner in mei 2018

• VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Sun in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.