Fantastisch begin, schokkend einde.

Hotel Zante Sun ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Irma van der Linden

Fantastisch begin, schokkend einde.

Irma van der Linden,
30-10-2018

Het hotel is fantastisch en het personeel legt je echt in de watten. Waar je wel even rekening mee moet houden voor je kiest voor de Griekse eilanden, is het feit dat ze op een breuklijn liggen. Wij hadden ons daar van tevoren niet in verdiept en troffen de aardbeving op Zakynthos die ons vakantieplezier toch wel redelijk heeft bedorven.

Het hotel heeft hier verder geen schuld aan en is ruim, prettig en licht ingericht. Grote zwembaden, maar verder weinig voorzieningen voor kinderen. De griekse sfeer is hier ook grotendeels verdwenen evenals in de omliggende plaatsjes. Dat is jammer en hebben wij als een gemis ervaren. Verder wel prachtige baaien, leuke uitstapjes met o.a. bootjes en een prachtige natuur. Met een auto het eiland een dag over is een aanrader.