fantastisch maar niet in oktober

Review geschreven door familie Ten Napel

fantastisch maar niet in oktober

familie Ten Napel,
26-10-2018

half oktober naar door hotel geweest. mooi vernieuwd hotel. eten was erg goed en wisselend. bediening erg vriendelijk. het hotel is helemaal vernieuwd en was hartstikke prima qwa prijs kwaliteit verhouding. veel Nederlandse gasten wat wij zelf erg leuk vinden.geen animatie maar dat vonden wij heerlijk. geen muziek de hele dag bij je zwembad maar lekker rustig.

zakynthos zelf daar in tegen is ons erg tegen gevallen. alles in de omgeving was al dicht. de meeste hotels en restaurants waren gesloten. ook uitgaan is dan niet met een de orde. we waren 1 van de weinigen die nog op het eiland waren de rest was al weer naar het vaste land.