Appartement Soulis

Appartement Soulis
8,4

16 tips over Appartement Soulis

Koers, 5-6-2015
schilpadden spotten ! rondreis over het eiland .
K.Koene-Schouw, 27-5-2015
Wij hadden veel last van muggen, neem deet mee en in geval van kinderen een klamboe.
wim, 27-5-2015
Loop naar het haventje van lagunes, tussen 7 en 9 uur. Dan kun je de schildpad Sortiris voeren en aanraken, tegen een kleine gift.

petra_koekkoek, 21-7-2014

Lekker eten doe je bij Scloubou, boodschappen bij George en een heerlijke contail bij Dawn.

Wil je de mooiste plekjes zien boek dan je trapjes bij Nefis Travel!!

petra_koekkoek, 20-7-2014

Heerlijk eten doe je bij Scloublou's, boodschappen bij George en een fijne cocktail bij Dawn!

Wil je de mooiste plekjes zien boek dan je trapjes bij Nefis Travel.

dutchie, 15-9-2013

beneden heb je de tuin,boven alleen balkon met uitzicht.

dus voor ieder wat wils.

boek zeker een dagtocht, bij Nefis Travel. Je hebt dan een super dag!!!!!

J.R, 4-9-2013
Zwemmen tussen de zeeschildpad, geweldige ervaring en deze worden om 7.00 in de haven gevoerd en kun je ze aaien.
Lianne, 13-8-2013
Gaan eten bij olé olé is een absolute aanrader. Heel gezellig maar vooral heeeel lekker.
Tim Vermeer, 3-7-2013
Ga snorkelen in de baai bij Laganas, je zwemt gegarandeerd tussen de zeeschildpadden!
marjolein smit, 3-6-2013
Als je in een zwembad wil zwemmen dan mag je in het hotel naast Soulis terecht. Klein supermarktje naast de 50 meter van Soulis af. Het strand de restaurants , mogelijkheden om uitstapjes te organiseren zijn allemaal makkelijk en binnen hand bereik. Voor uitstapjes moet je echt met Nefis travel meegaan! Super gewoon