Géén boekingskosten

Appartement Soulis

GriekenlandZakynthosAghios Sostis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Soulis voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 35 reviews

8.2FantastischScore uit 35 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

35 Reviews over Soulis

• 9Nicole04-06-2018

Een fantastisch verblijf gehad in Soulis.

Fantastisch verblijf gehad in appartement Soulis. De studio was modern ingericht, met alle gemakken voorzien. Omringd door een prachtige tuin met sinaasappelbomen, olijfbomen en citroenbomen waan je je echt in een oase van rust. Eigenaresse Irina is erg vriendelijk, gastvrij en zeer betrokken.

• 9Kalimera17-06-2017

Goede studios

Twee mooie weken gehad bij Soulis in Agios Sostis. De studio is ruim met een groot balkon. Ook badkamer en keuken een dikke voldoende. Mooi aangelegde tuin met zitje en hangmat.

• 9Paul,Marijke, Geertje en Willy05-06-2017

heerlijke "doe-vakantie"

Wij zaten in Soulis studio's; dit is een kleinschalige accommodatie, keurig onderhouden en voorzien van alle gemakken die je nodig hebt tijdens je vakantie. Er zijn net nieuwe eigenaren, (de gastvrouw heet Irina) en zij doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. De bedden zijn van uitstekende kwaliteit en op de verdere inrichting valt niets aan te merken. De studio's liggen op een heel rustige plaats en vandaar uit is het vijf minuten lopen naar het strand en de boulevard. Er naast liggen twee mini markten waar je de noodzakelijke spullen kunt kopen (bijv. iedere ochtend vers brood). Er is geen zwembad aanwezig, hoeft voor ons niet, want de zee is heel vlakbij. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding van Soulis studio's is deze accommodatie uitermate geschikt voor mensen die van een "doe-vakantie" houden.

• 8Norbert04-05-2017

Studios met ruime tuin en groot terras/balkon

We werden warm welkom geheten door Irina en haar man, ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Er lag fruit in de mandjes klaar en we mochten zelf plukken van de verschillende fruitbomen in de tuin (citroen, sinaasappels). De tuin er om heen is heel fijn, studios zijn ruim genoeg. In de tuin ook een hangmat en hangstoel. Om de twee/drie dagen werden de handdoeken/bedden verschoond en schoon gemaakt. Het gebouw zelf heeft geen zwembad, maar er mag gebruikt gemaakt worden van het zwembad van het naastgelegen hotel George & Dawn. Dichtbij de boulevard en leuke restaurantjes, zoals Ole Ole, Syrtaki, Bouganville, El Greeco en nog meer. Onze favoriet was Syrtaki, waar je heerlijk kan eten. elke ochtend konden we ontbijten in een lekkere zonnige tuin, met broodjes van om de hoek (heerlijke super croissants van supermarkt G&D en broodjes van Helena).

• 9Esther02-07-2016

Thuiskomen !

Voor de tweede keer hier een heerlijk verblijf gehad. We hadden het rijk alleen. Astrid, de contactpersoon uit Nederland heeft ons hartelijk persoonlijk kunnen begroeten en voordat ze de volgende dag vertrok naar Nederland kregen we spulletjes van haar die ze over had, zoals jam, koekjes, boter. Uitzicht op de tuin zowel voor als achter is fijn en rustig. Vlak naast het complex kun je bij George and Dawn hotel gebruik maken van zwembad en bar. En daaronder een winkeltje met alle benodigde etens en drinkwaren. Vooral de mega croissants zijn onverbiddelijk zo lekker! Daar heb je als ontbijt met een gekookt eitje meer dan voldoende aan. Enige nadeel ten opzichte van 2 jaar terug is dat ze de openingstijden van het zwembad hebben veranderd: 9 - 20 uur. Hierdoor miste ik mijn vroege ochtendduik, wat ik altijd heerlijk vind om rond 8 a 8.30 uur even paar baantjes te trekken. Maar dat heb ik opgelost door gewoon naar het strand te lopen en daar een frisse ochtendduik te nemen.

Het appartement wordt 2 keer per week schoongemaakt en nieuwe handdoeken.

• 7Martijn22-09-2015

Leuk appartement met fijne mensen

Leuk appartement met fijne mensen. Leuke nederlandse hulp die je overal mee helpt en alles voor je doet

• 10Marco Noordzij13-09-2015

uitstekend

de appartementen en studio's zien er keurig en schoon uit de bedden zijn prima twee keer per week word er schoongemaakt en de handdoeken ververst bij aankomst was er brood en een fles heerlijke wijn geregeld wat in het naast gelegen winkeltje opgehaald kon worden en waar je ook van het zwembad gebruik mag maken prima geregeld met de buren de eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam het kleine complex heeft een mooie rustige ligging op nog geen tien minuten lopen van het strand openbaar vervoer is er niet en een huur auto of wat wij hebben gedaan een paar scooters huren is een must om naar de vele mooie plekjes op het eiland te gaan

• 9freubeltje05-09-2015

weer fantastisch

We waren er voor de 2de keer dit jaar. Was gewoon thuis komen. Zo'n warm onthaal door Rita en familie. Alles weer goed geregeld door astrid. Flesje wijn, broodjes alles stond klaar. Niets is teveel voor de familie.

• 8hans groenewegen28-06-2015

prima plek

Appartement Soulis* in Aghios Sostis is een prima locatie, sober, netjes, schoon, zeer vriendelijke ontvangst en goede verzorging van de gastvrouw en gastheer, prachtig uitzicht vanaf balkon, goede voorzieningen (o.a. supermarkt en zwembad/terras van de buren) op loopafstand. Gaan zeker terug!

• 8Koers05-06-2015

Mooie plek dicht bij zee en Boulevard !

Mooie accommodatie eenvoudig mooie ligging

Appartement Soulis info

• CafeNiet beschikbaar