Géén boekingskosten

geweldig

super leuke villa met eigen zwembad 3 slaapkamers 2 badkamers veel ruimte

• 8Marianne06-10-2012

Super

Wij hebben totaal niets gemerkt van onderstaande "klachten". Oké, de bedden zijn aan de harde kant maar persoonlijk vind ik dat niet erg. Misschien verschilt het per huisje. Wij hadden een huisje op de voorste rij en dat was perfect. De schoonmaak was ook voldoende. De laatste dag mochten we tot 14.00 uur in het huisje blijven zonder extra bij te betalen! Het enige vervelende is dat je minstens 10 min moet wachten op warm water want dat moet eerst de berg op. Maar ach, als je dat eenmaal weet is dat ook niet zo erg meer. Je hebt inderdaad wel een auto nodig om wat van het eiland te zien. En mocht je excursies willen boeken, wij hebben dat bij een Nederlandstalige organisatie gedaan. Ik had vooraf vanuit NL al wat mails uitgewisseld om info te krijgen en dat ging hartstikke leuk. De tickets werden de 1e avond al langs gebracht. Wij hebben het dus enorm naar onze zin gehad in Rizolia Villas!

• 3Michael 15-09-2012

Dit nooit meer....

Aan de buitenkant zien de villa's er leuk uit, dit is ook het enige. De villa's hebben een grondige opknapbeurt nodig, denk hierbij aan een renovatie van de keuken-en badkamers, maar belangrijker nog: nieuwe matrassen. De matrassen zijn echt nodig aan vervanging toe. De matrassen zijn keihard, de veren komen erdoorheen, er valt simpelweg niet normaal op te slapen. Een campingbed kan op verzoek worden neergezet, echter zonder matras (!?). Bij de beheerder bleek dat er helemaal geen matrassen aanwezig zijn. Na wat improvisatie met handdoeken en kussens, hebben de kinderen nog redelijk (zacht) geslapen. Kindvriendelijk kan het niet genoemd worden. De schoonmaak hebben we amper tot niet gezien. Twee keer per week worden de handdoeken verwisseld en het sanitair is één keer gedaan. De rest wordt niet schoongemaakt. Bij een ''luxe'' villa mag je toch op z'n minst een vaatwas en een magnetron verwachten, maar deze hebben we ook moeten missen. Een huurauto is een must.

• 7j-bb12-08-2012

Prachtige lokatie

Juli/ augustus 2012 2 weken in de villa gewoond. An sich zijn het 10 mooie villas, maar ze zijn aan onderhoud toe. De matrassen zijn zeer slecht. De badkamer moet nodig gedaan worden. Lekkage van de boven badkamer. Bestek en servies is slecht. De ligbedden en stoelen buiten moet nodig vervangen worden. Voegwerk in het buitenbad is op. Het is een mooie plek om het eiland te verkennen. Je hebt wel een auto nodig. En de lokatie is heerlik rustig. Voor pubers is het geen plek, tenzij ze voor rust komen, en zich zelf goed kunnen vermaken. Voor kleintjes zonder zwemdiploma is het bad te diep. Geen hekje. De schoonmaak is mager. De toiletten ed zijn niet gedaan. Alleen handdoeken en lakens, om de X dagen, wisselend. De beheerder spreekt geen Engels. In de omgeving diverse leuke restaurants. Skloublou is een aanrader! De schildpadden, zijn bijzonder , om te bekijken. Als je voor rust komt is het een fijn eiland. Geen oudheden. En bijzondere bezienswaardigheden.

• 8Bertina01-07-2012

Prachtige ruime villa met eigen zwembad

Net terug van twee weken Rizolia Villas, wat een topvakantie hebben wij gehad! De villa's zijn lekker licht en ruim en het prive zwembad is echt fantastisch, zeker bij 35 graden! Wij hadden villa nummer 6, aan de zijkant maar niet helemaal vooraan. Wel lekker rustig gelegen. Toen wij er zaten zaten er alleen britten en nederlanders. De britten zaten vooral in de voorste huisjes, die hadden toch wel de grootste tuinen. Wel hadden we iets meer luxe niet erg gevonden, zoals een vaatwasser en grotere tv met dvd speler (met kleine kinderen toch wel prettig). Ook de matrassen waren een drama, ik heb blauwe plekken op mijn heupen en schouders van de veren die je voelt, erg jammer. Als we het bad leeg lieten lopen stroomde alles over uit putje. Maar dat is een grieks probleem. Verder hele fijne ligbedden bij het zwembad en mooie uitzichten. Contact met de eigenaresse is alleen telefonisch en 1 keer mogelijkheid langs te komen. Doe dat dus ook als je dingen wilt weten. Schoonmaak is voldoende.

• 9anoniem07-08-2011

fantastisch

Een hele fijne vakantie gehad, huisjes zijn heel mooi en ruim handdoekwisseling voldoende.Echt fantastisch is het heerlijke prive zembad! Wij hadden een auto gehuurd waardoor je wat meer van het eiland kunt zien.Echt een mooi strand is banana beach lekker rustig. Het strand van Laganas is erg druk maar voor de jeugd erg gezellig.Eten kun je daar heerlijk bij Mambo! Kortom een hele fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Kitty19-07-2011

heerlijk rustig

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Rizolia Villas. De villas liggen rustig in een mooie tuin. Heerlijk zwembad en de villa is sfeervolWisseling handdoeken voldoende. Thuis neem ik ook niet elke dag een schonen handdoek. Een huurauto is wel nodig, met 5 minuten ben je dan in het centrum van Agios Sostis of Laganas. Hou je van rust en privacy boek dan zeker deze villas.

• 9Nanda20-07-2010

HEERLIJK RUSTIG!

Fantastische villa's welke bijzonder rustig gelegen zijn. Het zwembadje is heerlijk.

Nadeel met kinderen misschien: geen traphek, althans, niet in ons huisje.

Persoonlijk vond ik de handdoekwissel iets te sporadisch, maar goed, dat is misschien ook een beetje wat je gewend bent.

Huur zeker wel een auto vanaf begin tot eind van de vakantie, tenzij je érg van wandelen houdt. Het is ongeveer een half uurtje lopen naar het strand/boulevard. (terug bergje op)

De mensen zijn supervriendelijk. Je kunt heerlijk eten bij Aperrito in het dorpje! Ook bij Taverne Dennis is het eten erg goed.

Echt een aanrader als je op je rust gesteld bent!

• 8R.de Waard11-07-2010

Heerlijke villa s

Midden tussen de olijfbomen en andere fruitbomen liggen deze 10 villas lekker je eigen zwembad... heerlijk!! je moet wel een auto huren dan kom je overal aangezien het wat verder van het strand etc ligt bezoek zeker taverne dennis in lithakia op 5 autominuten rijden ze hebben ook een gratis haal en breng service met een busje!!!! zeker voor herhaling vatbaar Kalimera........

• 9coco12-09-2009

fantastisch!!

Rizolia in 1 woord fantastisch, mooie villa met eigen zwembad, mooie huizen. Wel handig om een auto te huren bij de hostess, het ligt net buiten agios soshtis! zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan!

Hotel Rizolia Villas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    LITHAKIA,AG.SOSTIS