Hotel Porto Koukla Beach

109 reviews over Hotel Porto Koukla Beach in het Nederlands

Goed!

Marit Peppelman
12-6-2018

Lieve mensen, goede sfeer. Prima eten.

Je kan via het strand naar Agios Sostis lopen (+/- 10 minuutjes), mooi en rustig gelegen strand!

Mooi hotel met veel ruimte: veel verschillende zitplaatsen en zonplaatsen. Op het strand direct aan het hotel lagen veel bladeren, maar het was alsnog een prima strand om een paar uurtjes te zwemmen. Als we een dag aan het strand wilden liggen, gingen we liever naar Laganas: daar was een wat levendiger strand. Hier hebben we zelfs een keer tijdens het zwemmen een schildpad gezien! Via het strand was je binnen vijf minuten in Agios Sostis en binnen een kwartier in Laganas. In het donker was dit echter een hele moeilijke weg om te lopen (zonder natte voeten te krijgen). De kamers van het hotel waren schoon, maar niet alle kamers hadden een koelkast. Het zwembad lag aan de overkant van de weg waar het hotel aan lag. Dit was niet storend, gezien de straat doodliep en er dus alleen bestemmingsverkeer kwam. De avonden waarop eigenaar Pavlos ging zingen waren gezellig! Het eten was ruim voldoende, maar niets bijzonders.

Geweldig relaxd

Louise de Beer
14-10-2017

Het is een vriendelijk, gemoedelijke gezellig familie hotel de eigenaar zingt woensdags s'avonds en zsterdags s'avonds heerlijke en gezellige griekse muziek .

Eten is ook zeker goed

Wij gaan er volgend jsar wrer heen voor de 3e keer

Wij zeggen top

Gewoon goed

Richard
5-10-2017

Hotel ligt wat afgelegen , maar met kleine wandeling is Agios Sostis zo te bereiken ....

T ,,lopen"naar Laganas is toch iets verder en zeker niet makkleijk te bereiken via t strand .

Goede kamer , basis , maar schoon en ruim .

Eten was ook gewoon goed , niet al te gevarieerd , maar zeker wel eetbaar .

Zeker aanrader ,als je prijs / kwaliteit verhouding maar in het achterhoofd houd .

PS : eten bij Syrtaki in Agios Sostis , en auto huren bij verhuur in Agios Sostis . Online , supergoed en verzekering toppie voor leuke prijs !

Lekker rustig!

De Jong
27-9-2017

Rustig hotel op prima locatie. De boulevard is het snelste via het strand te bereiken, wat 's avonds rond een uur of 19/20u goed te doen is, anders toch wel natte voeten.

Kamer is prima, voor wat betreft de schoonmaak daar kan wel wat verbetering in komen! Ook jammer dat ik 3dgn achter elkaar geen warm water meer had op verschillende tijdstippen, het wordt wel direct opgelost maar vond het wel een irritatie. Wij hadden half pension, echter vond ik dat mijn centen niet waard. Met als gevolg dat we na de eerste avond, elke avond heerlijk buiten de deur hebben gegeten. Ontbijt is oké....., helaas was het ik het gevecht met de wespen op een gegeven moment toch echt wel zat. En de opstelling van het ontbijt was erg krap voor het aantal mensen die er gebruik van maken.

Personeel was prima en wat top geregeld is, is dat Pavlos je met een bootje naar het schildpaddeneiland brengt, waar je vervolgens een uurtje kunt blijven. Tevens is Pavlos een goeie zanger!

Al met al een prima hotel, als hier daar een kleine aanpassing/ verbetering plaatsvind.

Top tijd gehad in het Hotel,

Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen door de receptie wij kwamen zelf aan met een taXi.

Prachtige ligging van het hotel en je bent zo in het naburige dorpje.

De mensen zijn daar allemaal net zo vriendelijk en aardig.

De Griekse avond waar de eigenaar zelf gaat zingen is geweldig.

We komen zeker terug. Met recht een aanrader.

Overboekt hotel

Oomen
21-9-2017

Wat een tegenvaller. Toen wij aankwamen bracht de receptioniste ons naar de kamer. Onderweg vertelde ze ons dat we 2 dagen later naar een andere kamer konden als deze kamer ons niet beviel. We wisten niet wat we zagen toen we aankwamen bij kamer 111. Wat een vies muf stink hok... En geloof mensen dat wij nog nooit geklaagd hebben maar dit hok was het niet waardig hotelkamer genoemd te worden. Gelijk gezegd dat we hier niet mee akkoord gingen maar er was geen andere optie. Reisorganisatie gebeld en die zei dat ze niets voor ons konden doen. Die nacht geslapen op een matras waar de vering doorheen kwam en in een hok waarvan de deur niet op slot kon. De dag erna ben ik weer gaan klagen en toen konden we voor 1 nacht naar een ander hotel...heerlijk! Weer 1 nacht geslapen en de volgende dag weer terug naar Porto Kaukla Beach maar toen in een goeie kamer. De eerste 3 dagen dus alleen maar inpakken en verkassen. Hotel staat op een prachtige locatie maar het strandje was weggespoeld. Mensen zijn wel vriendelijk maar het is gewoon een overboekt hotel. Heel veel gasten overkomt hetzelfde als ons is overkomen...

Als wij gelijk op de goeie kamer terecht waren gekomen kreeg dit hotel van ons een 9 maar door de zeer slechte start zeggen wij: Eens maar nooit meer!!!

Na drie keer van kamer te wisselen omdat bij aankomst het hotel overboekt was, wat dagelijks voorkwam, hadden wij uiteindelijk een kamer zonder schimmel, vele dode muggen op de wand, enorme vochtige benauwde stinkende donkere ruimte een betere kamer.

Eerlijk, de tranen stonden in mijn ogen!

Wij werden eerst verzocht om twee nachten in een nabij gelegen hotel te slapen. Tja, je hebt geen keus. Compensatie was, gratis drankjes bij het avondeten (ze kwamen 1 keer langs)airco en kluis op hun rekening.

De receptie was heel aardig.

In het mooie zwembad deden ze een goedje waar bij echt iedereen de rimpels binnen vijf minuten in de handen trokken, het voelde heel vreemd en ik twijfelde of het water okay was maar de verkoeling was fijn!

De locatie is prachtig, aan de zee en een stukje strand van 2 meter, dus anders dan de foto's aangeven.

Opvallend was het goede eten tussen de middag, veel beter dan s'avonds.

De live-muziek was top!

Al met al, het is een verouderd hotel waar overboekingen en klachten van de kamers meer gewoonte is dan uitzondering.

Nee, wij gaan hier niet meer heen, jammer maar waar....

Ik weet dat ik altijd het positieve opsom maar, los van de locatie, ben ik best teleurgesteld!

Reviews geven een verkeerd beeld

Dennis
16-9-2017

Het is opvallend om te zien dat mensen louter positief zijn over dit hotel. Slechte recensies worden door het hotel namelijk verwijderd.

Het ontbijt is erg beperkt en het beleg ligt ongekoeld gepresenteerd. De wespen hebben vrij spel en zitten op al het eten. Het hotel doet hier niks aan. Sommige producten worden een halfuur voor het einde van het onbijt niet meer bijgevuld.

Het personeel lijkt heel vriendelijk maar zijn dit niet oprecht. Medewerkers zeggen geen gedag en lijken niet te kunnen lachen. Barman Dennis en de schoonmakers zijn daarentegen wel heel vriendelijk.

De kamers zijn ook heel erg gehorig. Pas op dat je geen kamer kriigt aan de onderkant van het gebouw. Vanaf het terras kijk je naar een hoge muur en er is geen zonlicht. Het hotel is bekent met de vele klachten over deze kamers maar proberen er toch steeds mensen in te plaatsen. De gasten die klagen worden, met behulp van de reisorganisatie, overgeplaatst. De tuin is prachtig en het uitzicht geweldig.

Super Super zeer gastvrij en vriendelijk .

Ans en Leon van Ham
13-8-2017

Als je dat wilt kom je hier echt tot rust, en kun je in de avond genieten van een cocktail en het uitzicht van de ondergaande zon, iets minder geschikt voor kinderen en mensen die slecht ter been zijn.Wat wij ook fijn vonden was dat je lekker buiten van het ontbijt en diner kon genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Koukla Beach in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Koukla Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Koukla Beach scoort een 8.38 uit 10 op basis van 127 reviews.