Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosAghios Sostis

8FantastischScore uit 145 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bewonder de zonsondergang in Hotel Porto Koukla Beach. Verwacht hier geen luxe hotelkamer, maar wel een directe ligging aan zee. Het strand is klein, maar binnen een paar minuten sta je op een breed zandstrand. Drink een drankje bij de cocktailbar. Vanuit het hotel heb je uitzicht op Turtle Island. Na 10 minuten wandelen sta je in Agios Sostis.

Bekijk de beschikbaarheid

145 Reviews over Porto Koukla Beach

• 6Rhianne Cijs-Klomp18-08-2022

Niet super

Na aankomst bleek hotel overboekt, de familiekamer die we hadden geboekt bleek pas na 4 dagen beschikbaar. Hierdoor werden we in een krappe 2-p kamer geplaatst. De manager kwam met geen enkele oplossing en hebben we ook niet gezien. De overboekingen van de kamers was geen uitzondering. Er gaat qua gasten planning in dit hotel van alles mis. Bij uitchecken ook niemand gezien. De kamers waren wel goed schoon. Ga vooral in de directe omgeving uit eten, dan ben je goedkoper uit. Het zwembad is in de twee weken dat wij er hebben verbleven niet schoongemaakt. Dreef van alles in. De zwembad bar is erg duur. Kijk vooral in de omgeving. De ligging is prima, uitzicht is ook mooi.

• 9Esther08-08-2022

Top vakantie

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel en goed ontbijt

• 9Toos van Doleweerd10-07-2022

Fantastisch !!!!

We hebben hier een fantastische tijd gehad ,lieve mensen , prima hygiëne,goed ontbijt , fantastische lunch,lekker zwembad met een gezellige poolbar .....eigenlijk is alleen jammer dat je met trapjes de zee in moet . Het grootste pluspunt vinden wij dat het een heerlijke,rustige ligging heeft . We geven daarom ook een dikke 9 voor dit hotel en een 10 voor het hele eiland .

• 4Suzanne23-09-2019

Geen aanrader helaas

Wil je gegarandeerd waar voor je geld en een ontspannen vakantie? Kies niet voor dit hotel. Je kunt veel beter krijgen voor hetzelfde of minder geld. Kans dat je in een soutterain (zeg gerust kelder) zonder daglicht wordt geplaatst in een ander gebouw omdat ze overboekt zijn is redelijk aanwezig. Is ons en nog 2 stellen overkomen, toen ons probleem was opgelost stuurden ze de volgende gasten die kant op. Het duurde 3 nachten voor we eindelijk de kamer kregen die we hadden geboekt. Daarnaast was de douche slecht, toilet liep door, zand op vloer niet opgeruimd. Ontbijt zwaar onder de maat,more basic dan dit wordt het niet. Eieren waren erg grijs van binnen, oud dus. op de ham zaten tientallen wespen.. veel keus had je niet. Iedereen is zo te spreken over het personeel, maar de echte Griekse gastvrijheid hebben wij hier niet gevonden, in tegendeel. Kortom, geen aanrader, enige positieve was het uitzicht. Maar dat kun je elders ook krijgen.

• 9Louise De Beer14-08-2019

Ons 2e thuis ❤

Porto Koukla Beach Hotel 🇬🇷💙❤💙🇬🇷 Wij zijn hier 1 juli voor de 4e keer geweest. De sfeer, gemoedelijkheid ,eten is altijd goed (alleen dit jaar altijd patat, was ff minder ) maar verder is er niks op aan te merken. Thalassa bar kun je ook heerlijk eten (lunch) En de eigenaren zijn en zie je elke dag ,dus En ik vind maar zo.....thuis heb je ook misschien geen luxe, en kaviaar of hoogstandjes ,dus neem genoeg met wat je krijgt . Wij zitten altijd buiten ,en gaan naar de kamer om ons weer op te frissen, en om te slapen. Wij komen volgend jaar weer terug ,met zoon en familie. 👍👍👍👍❣❣

• 5Thea13-08-2019

Nooit weer

Zeer slecht. Je kan van 7 tot 10 uur ontbijten maar als je rond 9.00 uur kwam was meer dan de helft al op en het werd niet bij gevuld. Was ook alle dagen hetzelfde eten..... Alles was lauw. Kaas en boter lagen niet in het ijs. Er pruttetig en vies Rumoerig hotel.... Er gehorig. Leuk uitzicht maar die eigenaren heb ik nooit gezien. Wel een of ander oud mens die alle klanten belachelijk maakt. Er leuk visite kaartje.....😳 Zwembad zat veel te veel chloor in. Kinderen hadden meteen uitslag.dus daar zijn we niet meer in geweest. Kamer 220..... Leuke ruime kamer met uitzicht op bomen..... Voor ons nooit nooit weer

• 7Wil09-08-2019

Een rustig verblijf op het mooie Zakynthos

Prima, simpel hotel. Ietwat verouderde kamers, die wel regelmatig schoongemaakt worden. Wij zaten op de begane grond waar echter maar één uitgang is. Dat beangstigde af en toe. Onze kinderen zaten twee etages hoger en dat vonden we vervelend (hoewel we bij reisleider van de touroperator al zeer vroegtijdig hadden aangegeven graag naast elkaar te willen). Personeel is uiterst vriendelijk en het eten is heerlijk met natuurlijk het meest geweldige uitzicht op zee. Het zwembad is simpel, maar erg fijn. De barkeeper is erg gezellig en vriendelijk. Het hotel ligt net buiten het dorp. Naar het dorp wandelen kan via het strand (en deels door water). Omlopen is mogelijk, maar wel ver. Laganas ligt dichtbij en is zeer druk en smerig. We waren blij in Agios Sosta ze zitten. Een verademing ten opzicht van het drukke Laganas. Een jeepsafari is zeker de moeite waard. De boottochten die de touroperator aanbiedt duren te lang en het aantal stops is beperkt.

• 9Conny Delfos29-06-2019

Heerlijk

Gezellig familiehotel. Leuke binnentuin, prachtig terras waar je lekker ontbijtbuffet hebt met geweldig uitzicht op zee en het schildpaddeneiland. Schoon en lekker zwembadje. Tussen de middag gezellig lunchen bij de strandbar met lieve bediening en in avond elke dag buffet mogelijk voor 10 euro. 2x per week live muziek en gezellige Griekse avond.

• 9Fam. Schuhmacher28-05-2019

Hartelijke familie en prachtig uitzicht.

We hebben hier 8 dagen ontbeten en 4 keer savonds gegeten. Buffet. Zo'n mooie plek met uitzicht op zee en super hartelijke mensen. Familie bedrijf. 2 x per week wordt er gezongen door de eigenaar. Erg leuk. We verbleven in appartement Koukla Mare vlakbij. Dit was onze tweede keer hier en we komen zeker terug.

• 8Emma29-11-2018

Geweldig

Prachtig hotel op een toplocatie! Zeker avondeten bij boeken want het was beter dan uit eten gaan! Eigenlijk alleen bij het hotel gegeten. Prima bedden, airco is wel een must.

Hotel Porto Koukla Beach info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne