Appartement Odysseas

Kleine hotelsWeer vandaag33°21°
Appartement Odysseas
7,5

17 reviews over Appartement Odysseas in het Nederlands

ja, wat moet je er van zeggen?

jan pols
11-8-2013

Komen al 12 jaar in Agios sostis, Hebben een aantal appartementen gehad, maar de laatste jaren erg ingenomen met Panorama inn. Helaas hebben wij dit jaar op het laatste moment geboekt, en was Panorama inn volgeboekt. Het is hoogseizoen, dus niet veel keus meer, Appartement Odysseus was nog vrij, en ook betaalbaar. Het uitzicht was perfect,de ligging is niet geschrikt voor oudere mensen. Het appartement is erg gedateerd, oude badkamer oud keukentje, wat een smoezelige indruk gaf.
Was blij dat ik er maar een weekje verbleef,

Gereisd Met partner in augustus 2013

rustig gelegen met uitzicht

Conny
5-4-2012

Odysseeas is rustig gelegen aan de buitenrand van Agios Sostis en onze kamer heef genoeg ruimte, een aparte keuken en groot balkon met zeezicht. Aan de andere kant kijken we richting de bergen, ook mooi.

Gereisd Met partner in september 2003

Prachtig uitzicht. Rustig gelegen plek.

Roland en Marjan
9-9-2010

Net kleinschalig appartementencomplex. Rustige locatie zonder animatie. Als je lekker rustige plek met mooi uitzicht over stadje en zee wil is dit een aanrader! (Als je tussen de Nederlanders wil zitten en bar/ zwembad etc. wil kun je beter naar bijv. Helena app. gaan. Aan ons juist niet besteed.) Aardige eigenaar, wel communiceren met handen en voeten. Kregen regelmatig wat lekkers van hem gebracht, watermeloen, eieren etc. Wat we zeker waarderen kunnen. De dochter die in de supermarkt staat kan wel engels maar is idd niet zo vriendelijk/ enthousiast. Maar lekker bij haar gelaten. Kwartiertje lopen naar strand/ stadje. Al met al geven wij deze plek een ruim voldoende!

Gereisd Met partner in augustus 2010

prachtig uitzicht!!!!

Anna en Bert.
23-6-2010

Wij komen hier voor het 3e jaar.Er overkomt je daar een heerlijke rust!Heel aardige Griekse mensen,die beneden wonen.Dus ook veilig!In zakynthos komen wij nu al 10 jaar.Dat van deze accomodatie zo weinig gebruik gemaakt wordt is voor ons een raadsel. Wij zijn daar geweest van 5-6 tot 19-6 2010. Anna en Bert

Gereisd Met partner in juni 2010

Wat een rust!!!!!

anna en bert.
25-6-2009

Anna en Bert 25-6-2009 Wij waren hier van 6-6 tot 20-6 We hebben heerlijke weken gehad.Eigenaren zijn heel vriendelijk, hebben ons laten genieten van hun zelf gekweekte produkten.Wij vonden de kamer best ruim,het uitzicht van 2 kanten geweldig!Ruim balkon, bed ook prima. Als wij van het strand kwamen, was het heerlijk op het balkon.Wij komen al 9 jaar op dit eiland,en vinden dit de mooiste plek.Heerlijk tussen de olijfbomen.Reden om naar dit app. terug te keren.Een aanrader voor een ieder.

Gereisd Met partner in Thu Jun 25 2009 21:40:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, rustig, maar loeiheet

Janna
6-1-2009

Het appartement is klein, het balkon is naar verhouding wel lekker groot. Het is 'grieks' ingericht, d.w.z. geen douchegordijn, een emmertje naast het toilet, geen echt warm ofh echt koud water, en 1,5 pit op het fornuis. Wij hadden alleen de pech dat we hier waren tijdens een hittegolf. We hebben dus niet veel op het balkon kunnen zitten. De airco was absoluut nodig! Ook hebben we helaas niet veel van het mooie eiland gezien. Het strand is op loopafstand. Een aanrader vond ik de Keri-cruise, een boottocht waarmee je het eiland vanaf zee kunt bekijken. De eigenaren vonden wij niet bijzonder vriendelijk. Ze bereiken kon alleen via de supermarkt. We hadden ze gelukkig ook niet veel nodig.

Gereisd Met partner in januari 2009

2008

Prachtig uitzicht!

r en a
30-9-2008

Een eenvoudig appartement met weinig voorzieningen, wel goed bed en groot balkon en een fantastisch uitzicht. 5 van de 14 dagen koude douche! Toch wel redelijk veel verkeer en s'nachts blaffende honden en kraaiende hanen. Jammer dat het zo gehorig is, dat je een altijd mopperende buurvrouw steeds hoort! Prima fietsomgeving en mooi wandelgebied met olijfgaarden. Zakynthos-stad en Laganas lelijke steden met veel herrie en verkeer. Kalamaki strand erg mooi. Zeeschildpadden erg leuk!

Gereisd Met partner in september 2008

Redelijk

suus
      17-9-2008

Ons appartement was erg verouderd en niet schoon. Een groot pluspunt was het zeer ruime balkon met privacy en mooi uitzicht. En rustig gelegen! Een groot nadeel was de douche: de temperatuur schommelde ontzettend erg: een paar keer gehad dat het water in 1 seconde plotseling gloeiend heet werd. Erg gevaarlijk; zeker voor kleine kinderen. De eigenaren zijn erg vriendelijk, maar spreken geen engels. Je wordt geholpen door hun dochter die in het winkeltje staat; helaas is zij niet vriendelijk (wat andere gasten ook zo ervaarden). Jammer!

Gereisd Met partner in september 2008

alleen voor bergbeklimmers

Linnepin
      13-7-2008

Komen net terug van Zakhyntos. Appartement gedeeld met 14 jarige dochter. Daar is het absoluut niet geschikt voor. Zij sliep op een constructie van kippengaas en schuimrubber. Van alles was twee (handdoeken, dekens, bestek etc) en bij navraag of het aangevuld kon worden werd de 'landlady" wel erg nors. Verder is het appartement stijl omhoog of naar beneden waar je ook naar toe gaat. Dit levert wel een mooi uitzicht op maar met 40+ graden is het ook een opgave. Leuk en mooi eiland, Laganas is goed om je Engels en je Russisch te oefenen. Weinig authentieke Griekse bevolking gezien. Beste restaurant Blue Horizon aan het strand. Daar kan je tenminste nog echt Grieks eten.

Gereisd Familie in juli 2008

Wij zijn van 26-4 tot 3-5 hier verbleven en een heerlijke

John
      6-5-2008

Wij zijn van 26-4 tot 3-5 hier verbleven en een heerlijke week gehad! Appartement was qua buiten uiterlijk en ligging in natuur prachtig, kamers zelf tikje karig. Maar daar ben je natuurlijk alleen maar om te slapen.. Schitterende natuur om het appartement heen en gelukkig wat weg van het toeristenplaatsje Laganas (is maar 10 min lopen als je er heen wilt). Seizoen was nog niet echt begonnen, dus lekker weinig toeristen. Deze is zeer aan te bevelen in voor en/of naseizoen. Restaurant Ole Ole wordt vaker genoemt en mag je zeker niet missen! Weliswaar bezocht door veel nederlanders, maar gewoon een prachtige uitstraling die authentiek gebleven is. Het eten voortreffelijk met voldoende vlees en vis. En de service prima en gemoedelijk. Ga ook eens wandelen naar het eind van het strand bij Laganas, waar je niet mag komen na zonsondergang. Aan het eind van de middag zeer grote kans dat je 100 meter in het water zeeschildpadden gaat zien.. Oftewel, zeer zeker aanrader.. hoogseizoen..??

Gereisd Met partner in mei 2008

Appartement info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odysseas in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odysseas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.