Géén boekingskosten

Manthos

Appartement
GriekenlandZakynthosAghios Sostis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Manthos voor je op een rij gezet:

2.9OnvoldoendeScore uit 81 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

81 Reviews over Manthos

• 2Francisca22-06-2021

Dag en nacht herrie, gastonvriendelijke eigenaar

De studio: muf, gedateerd, niet schoon, bijna geen keukeninventaris, keukengordijn valt 5x per dag naar beneden, wc-rolhouder valt van de muur, wc-borstel breekt in tweeën, op de stoelen en op het balkon zit vogelpoep, uitzicht op een parkeerplaats links en veel stinkende auto's die voorbij je balkon rijden. Verder vreselijk veel kabaal van gasten die midden in de nacht thuiskomen en harde muziek draaien vanaf het balkon en in het zwembad. In de middag spelen de Griekse kinderen van de eigenaar zelf in het zwembad, schreeuwend en krijsend. En de eigenaar is allesbehalve gastvrij, als je wilt verhuizen naar een rustiger appartement vraagt hij de hoofdprijs. Nu zou je denken dat een uitbater op Zakynthos zich gelukkig prijst dat hij, als één van de weinige Griekse eilanden op dat moment, gasten kan ontvangen. De rest zit nl. nog 'op slot'. Maar daar gaf hij geen enkele blijk van. Deze man is een grote schande voor de Griekse gastvrijheid.

• 3Susanne05-10-2019

Verschrikkelijk

Wij hebben overplaatsing aangevraagd vanuit dit appartementcomplex. Wij zaten in een studio waarbij de regen onder en tussen de deur door spoelde. Tevens kwam de regen ook via de ramen naar binnen. Van de eigenaar moesten we maar een bezem pakken om het water naar buiten te vegen. Na overleg met de reisleiding zijn wij overgeplaatst naar een andere studio. 's avonds in bed leek het alsof de bedden vochtig waren toen wij de lakens eraf haalde bleken de matrassen vol met schimmel te zitten. Wij wilde hier geen moment langer blijven maar niemand bereikbaar de volgende ochtend haalde de eigenaar zijn schouders op, zo erg kon het niet zijn maar hij ging ook niet kijken. Uiteindelijk zijn wij naar een prima appartement in de buurt gegaan. Verder waren de appartementen niet echt schoon, inventaris liet te wensen over en de tegels in de badkamer kwam naar beneden. Alles hadden we kunnen gedogen maar beschimmelde matrassen niet! Ligging wel top.

• 9Rob05-10-2019

Prima appartement, voor herhaling vatbaar!

Prima appartement, eenvoudig maar voldoende. Wij hadden appartement nr. 19 met aparte slaapkamer, 2 balkons. Wordt 3 x per week schoongemaakt en schoon linnengoed. Leuk zwembad, iedere ochtend schoongemaakt. Mooi uitzicht op zee naar Marathonisi. Supermarkt er naast. Weg oversteken dan was je aan het strand. Wij gingen iedere avond uit eten in de vele gezellige restaurantjes op loopafstand, maar als je zelf zou willen koken zouden wij eigenlijk een pannetje te kort komen.

• 8Liesbet01-10-2019

Het was heerlijk om hier 10 dagen te verblijven

Rustig gelegen gemoedelijk appartementen complex. Aan het strand en gezellig kleine boulevard. Familie supermarkt om het hoekje. Wij zaten in een een ruim appartement. Goed schoon. En op zich met alles wat je nodig hebt voor een heerlijk rustige vakantie op een schitterende lokatie

• 4Eric15-09-2019

Appartement fijn maar personeel niet !

Kleinschalig , sober met perfecte ligging. Niet alle app.hebben vrij uitzicht. Schoon en vriendelijke schoonmaakster. Overig personeel zeer matig. Onze huurauto was ingesloten door boothuurders van Manthos , jammer joh anderhalf uur wachten tot ze terug zijn. Wegens afspraken niet mogelijk uitgelegd maar niets van een oplossing en elders weer een auto bijgehuurd op mijn kosten , nog geen sorry. Stervende kat voor ons balkon smorgens gemeld en om vijf uur lag ze daar nog hele dag in volle zon , nee daar wilde ook niemand wat mee doen , uiteindelijk maar zelf opgeschept en op de kamer gelegd en alle dierenartsen gebeld. Bootverhuur is belangrijker dan de klachten van de klant. Sleutel ingeleverd , werd niet eens gevraagd hoe we het gehad hebben. Triest beleid, jammer

• 4Rika07-08-2019

Jammer van alle reclameborden op het eiland!!

Onze eerste keer op Zakyntos in Agios Sostis een rustig plaats. Hardwerkende en vriendelijke mensen. Het appartement heeft alleen goeie bedden, helaas geen matraslaken (zelf meenemen) Vervanging en schoonmaak was om de 3 dagen. Douche waren geen haakjes of een plankje. Keuken is sober, kapotte lampjes, piepende deuren alles is aan onderhoud toe. Grootste minpunt voor het mooie eiland is... dat het wordt ontsierd door alle grote reclameborden en lichtbakken!!!

• 8Wendy30-07-2019

Genoten in Agios Sostis

Typisch Grieks appartement , sobere inrichting maar prima! Met 2 dochters, 18 en 22, geweest. We hadden nr 13, uitkijk op zee die aan de overkant vd straat ligt. Schone lakens en handdoeken elke 2 dgn. Airco is bij te boeken. Genoeg supermarktjes en restaurants in de buurt, voor weinig geld, dus ga vooral uit eten. Cameo eiland en haventje op loopafstand (turtles spotten). Heerlijk verblijf gehad!

• 8Liesbeth06-07-2019

Helemaal prima.

Fantastische ligging Twee grote balcons. Schoonmaak voldoene. Om de dag schone lakens en handdoeken. Sobere inrichting, maar je slaapt er alleen maar. Studio's lagen soms niet zo perfect. Zo de zee in!

• 5anoniem24-10-2018

nooit weer in dit appartement

in app nr 17 helemaal geen uitzicht en heel veel muggen. ook als je de deur open liet kwamen er katten binnen en gingen als ze het konden redden op je bed liggen schoonmaak was goed en wisseling van bedlinnen en handdoeken 3 keer per week Agios Sosti is in oktober uitgestorven er valt niets te beleven bussen rijden niet meer en je bent afhankelijk van een auto of taxi. excursies houden ook op en de straten in Laganas zijn leeg bijna alles is dicht .Veel huisvuil op de weg dat erg stinkt.

• 7Familie08-06-2018

Goede prijs kwaliteit

Griekse appartementen . Ik zat bovenin in kamer 21 overige familie op begane grond. Uitzicht boven is prachtig . Alles is goed door te luchten bovenin. Beneden veel muggen.Bedden best goed. Niet super schoon en ook lakens en handdoeken en wc prullenbak in een week 2 keer verschoond. Alles wel echt Grieks, dus badkamer nat na het douchen omdat het douche gordijn te lang te kort is of raar hangt.Hetzelfde met de douchekop. Een stopcontact in de keuken dus waterkoker , koffiezetapparaat of kookstel konden niet gelijk aan op die plek. Geen receptie . Bij aankomst mochten wij zelf de kamers inspecteren en verdelen. Geen paspoort hoeven laten zien en bij vertrek was er niemand , dus sleutel in het slot laten zitten. Bij zwembad wat ronkende geluiden, maar zag er redelijk uit. Supermarkt was ernaast van dezelfde eigenaren en de prijzen best redelijk en vriendelijke mensen(Brood kon besteld worden ).

Appartement Manthos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Laganas, 29092