Appartement Manthos

• Onvoldoende: 1 - 5

Goede prijs kwaliteit

Familie
8-6-2018

Griekse appartementen . Ik zat bovenin in kamer 21 overige familie op begane grond. Uitzicht boven is prachtig . Alles is goed door te luchten bovenin. Beneden veel muggen.Bedden best goed. Niet super schoon en ook lakens en handdoeken en wc prullenbak in een week 2 keer verschoond. Alles wel echt Grieks, dus badkamer nat na het douchen omdat het douche gordijn te lang te kort is of raar hangt.Hetzelfde met de douchekop. Een stopcontact in de keuken dus waterkoker , koffiezetapparaat of kookstel konden niet gelijk aan op die plek. Geen receptie . Bij aankomst mochten wij zelf de kamers inspecteren en verdelen. Geen paspoort hoeven laten zien en bij vertrek was er niemand , dus sleutel in het slot laten zitten. Bij zwembad wat ronkende geluiden, maar zag er redelijk uit. Supermarkt was ernaast van dezelfde eigenaren en de prijzen best redelijk en vriendelijke mensen(Brood kon besteld worden ).

Prima verblijf met goede ligging

J.A.
8-2-2018

Klein appartementen complex, maar goed verzorgd. De bedden lagen lekker en een goede koelkast. Het zwembad is groot genoeg en het ligt direct aan het strand. Als je zelf wilt koken is niet handig, de stekker van de koelkast moet er dan uit. Maar de restaurantjes in de buurt zijn top en niet duur! Soms wel jammer dat er geen receptie is. Echter kun je de eigenaar altijd wel vinden aan het strand waar ze boot tripjes verkopen. Het strand is niet heel breed maar genoeg plek. Het is echt een aanrader om naast het hotel een auto te huren. Dit was voor ons voordeliger dan via de reisorganisatie en zo zie je veel van het eiland.

Nooit meer

Elisabeth
16-9-2017

Goede bedden.....en de studio was schoon bij aankomst.

Keukenblok armoedig, stopcontact hing los aan de muur, eerste dag viel keukengordijn met roede en al naar beneden.

Tweede dag toen ik de luiken voor de balkondeuren sloot, viel de grendel eraf.

Toen wij s'avonds laat aankwamen werden we door zoontje van manager afgehaald en naar de studio gebracht.

Wij stonden met paspoorten klaar om in te checken.... maar was niet aan de orde.Wel kregen we meteen van medewerkers van Manthos allerlei reclame onder onze neus inzake excursies, bootjes huren etc,etc.

Lijkt me toch wel van belang om de paspoorten even te checken, dat is toch de normale gang van zaken, of zie ik dat verkeerd?

Voor de prijs (€862 voor 10 dagen voor 2 personen) op zich een redelijke prijs, hebben wij vorig jaar een vrijstaand appartement gehuurd in Kalamaki.

Via touroperator geboekt, lijkt me niet onverstandig als zij eens zo af en toe een kijkje nemen naar de accomodaties....

Studios arremoedig

Marie
1-8-2017

Appartementen zijn qua grootte goed, maar de studios zijn klein, wat viezig. Bij beide éénpitskooktoestel. Als je dat wilt gebruiken moet je eerst koelkast uitzetten, want maar 1 stopcontact in de keuken. Keukengerei erg incompleet, geen lepels of scherp mes, geen vergiet of gewoon formaat pan bijv. Geen echte receptie. Een schok van de lichtschakelaar wordt weggelachen en niets aan gedaan.

Fantastish

erik van de kamp
5-5-2017

geen breed strand om te liggen, wel schuin aflopend voor kleine kinderen, wel mooi uitzicht appartement aan voorkant zicht op zee.

Oude reviews (archief)

Heerlijk appartement

Lieke van schie
5-7-2016

Prima appartement. Bedden zijn heerlijk ruimte is prima.

Op het balkon is in de middag schaduw dus heerlijk vertoeven. Er wordt om de 2 a 3 dagen schoongemaakt wat voldoende is. De werknemers zijn erg aardig en helpen je met alles. De supermarkt die langs het complex zit verkopen ze alles wat je nodig hebt. Het enige nadeel was dat er water in de badkamer blijft staan. Wij komen zeker nog eens terug.

rustig en eentonig

arnold
4-7-2016

Manthos is voor rustzoekers. Geen luxe en erg eenvoudig ingericht. Airco huren is €35 p.w. Ligbedden is € 45 p.w. Supermarkt naast de deur. Eten in omgeving voldoende en heeft schappelijke prijzen. Drank is relatief duur. ca €3 voor een biertje. Omgeving/boulevard stelt niet veel voor. Varen met eigen boot en scooter/auto huren is een aanrader. Noord en westkust zijn erg mooi.

Fantastische vakantie op een heerlijke plek.

Hans en Yvonne
2-5-2016

Manthos appartementen zijn schoon en prachtig gelegen. De bedden zijn allemaal nieuw en liggen heerlijk. De familie Manthos staat altijd voor je klaar en we zijn ontzettend verwend. Het naast het appartement gelegen restaurant Boomerang is een aanrader. Heerlijk eten en supervriendelijke bediening door Eva en haar collega`s. We komen hier zeker nog een keer terug!

Fijne plek en ruim appartement!

Liesbeth Blaauw
1-5-2016

Mijn zoon en ik kwamen aan in Agios Sostis in appartement Manthos 3 dagen geleden. We kregen het appartement op de tweede etage. Een super ruim appartement met twee grote balkons met uitzicht op zee en de hele ochtend de zon, echt super lekker! Misschien iet wat gedateerd maar dat vinden wij geen probleem. De bedden slapen heerlijk en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Naast het appartement is een kleine supermarkt en je kan voordelig een scooter huren of tripjes regelen. Dit is tevens van de eigenaar van het complex en zijn familie. Vanmorgen met de scooter de verschillende strandjes bezocht en tevens de bergen in gegaan. Zakynthos is prachtig en alles is prima zelf te regelen als je een auto huurt of een scooter. Prijs/kwaliteit van Manthos is prima zolang je geen luxe verwacht.

voor ons niet meer

Jill
21-2-2016

Bij aankomst geen receptie te vinden, we hadden de kamer met uitzicht op het zwembad, op het begin dachten we, kan er mee door maar na maten tot we er langer waren zagen we steeds meer dingen. Douche kon je niet ophangen, waardoor hele badkamer (klein hokje) continu blank stond, (geen afvoerput) ook stonk het ontiegelijk naar riool, bedden waren geloof ik gemaakt van aangespoeld hout.. helemaal doorgelegen.. word mooi gepresenteerd op internet maar blijkt echter 9/10 niet van waar. er is geen bar buiten, zit dichtgetimmerd.. zwemwater was ook erg troebel en werd er werd kortom ook slecht schoongemaakt. het wemelde van de katten, sprongen gewoon op de tafel.. ook belachelijk dat je voor airco moet betalen in zulk warm land, echter de ligging was wel mooi!

Tip: bij de buren lunchen, eten en cocktails drinken, en vooral vele mooie strandjes bezoeken en met schildpadden snorkelen en bij de buren een scooter huren en het eiland zelf verkennen, Blijf vooral niet op het appartementen complex.

We hebben een aantal aanbieders voor Manthos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manthos in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manthos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Manthos scoort een 7.14 uit 10 op basis van 82 reviews.