Villa Lorenzo

25 reviews over Villa Lorenzo in het Nederlands

Prima

Frank
10-6-2018

Mooie villa. Meubels zijn wel wat gedateerd, bedden inderdaad keihard. Beheerders zijn uitermate vriendelijk en gastvrij. Het enige wat echt tegenviel was de schoonmaak.

Heerlijk!

LeFleur
7-6-2018

Villa Lorenzo’s, mooie villa’s met een heerlijk zwembad. De zon gaat wel om 17 uur achter de huisjes weg. Gelukkig heb je voor een heerlijk terras. Dit is de derde keer en het dorpje heeft een paar heerlijke restaurants. Gewoon ontspannen en niks doen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Monica en J
18-9-2017

Mooie accommodatie, zeer vriendelijke eigenaar en prima weer. Meerdere keren gedurende ons verblijf van 2 weken kwam Kostas een drankje met wat te eten brengen (ook vlak voor vertrek omdat we zoals hij zei nog een lange reis voor de boeg hadden) en hij neemt altijd de tijd om vragen te beantwoorden. Bij Kostas en zijn familie staat service op nummer 1. Het complex (totaal 5 huizen waarvan 1 door de eigenaar bewoond wordt) wordt keurig onderhouden en de inrichting zowel binnen als buiten is prima in orde. In de omgeving zijn een aantal goede restaurants en supermarkten. Het is wel aan te raden om een (keer een) auto te huren zodat je ook alle andere leuke plaatsen van het eiland kunt zien. Prima locatie om lekker bij te komen en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij!

de Roo
15-8-2017

We hebben in huize Jasmin gelogeerd. Fijn, compleet, schoon huis, je komt niets tekort. Na het ontbijt even in je eigen zwembad plonzen. Daarna de hort op. Als je iets van het eiland wilt zien heb je wel een auto nodig. Supermarkt, strand en enkele gezellige restaurants op loopafstand. Aanrader Skloubou's Taverna, hier gaan de Grieken zelf ook naar toe. Kostas is een zorgzame gastheer, je voelt je echt een gewaardeerde gast bij hem.

Gereisd Met partner in juli 2017

Super

de Boer
5-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Lorenzo villa. Mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Heerlijk prive zwembad. Heerlijk na een dag strand of excursie in je eigen zwembad plonsen. Kostas doet ontzettend zijn best om je een goede vakantie te bieden. Wij hebben dat zeer gewaardeerd. Het enige minpunt is dat de bedden erg hard zijn. Maar ook daar wen je aan. Lorenzo villa's ligt rustig, je kan de drukte zelf opzoeken door eindje te lopen. Wij vonden dat heerlijk. Heerlijk gegeten bij diverse restaurants in de buurt. Wij vonden sirtaki het fijnst. Strand is niet veel bijzonders, klein strookje. Maar de zee is heerlijk. Nog een schildpad dichtbij voorbij zien zwemmen. Kortom een heerlijke vakantie gehad. Willen beslist nog eens terugkomen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch huis met privé zwembad. Dichtbij alles

Anneke
18-7-2017

Mooi huis met alles wat je nodig hebt. Zelfs een was machine vaatwasser tosti ijzer frappe maker. Iedereen heeft t op zoover maar over restaurant Ole Ole. Op 200 mtr afstand zit een zaak die veel beter is. Uitzicht op zee en andere eilandjes met een veel betere bediening. Klein weggetje omhoog. Koukla beach Wij moesten bij ole lang wachten.. ook als we tussendoor drankje wilden. Mensen gaan kennelijk op 1 naam af. Eten was goed maar echt probeer andere tentjes. Bezoek ook cameo eiland. Via t bruggetje Zeer de moeite waard. We gaam zeker terug naar dit prachtige huis en eilamd.

Prima, herken de vorige review Niet

Guusje
27-4-2017

Ga, na 2016 ook in 2017! Wij 2 vrouwen,1 met tatoo, genoten van de rust en de gezelligheid. De eigenaar is een vriendelijke, hartelijke man. Zijn ouders, stil aanwezig op de achtergrond.
Behulpzaam en indien nodig aanwezig. Schoon appartement, lekker zitten aan de rand van het dorp. Weg van de drukte.

Teleurstelling

rob
5-7-2016

We zijn voor de tweede in lorenzo villa s geweest omdat het het afgelopen jaar goed bevallen was ..dit jaar integen is voor ons een totale nachtmerrie geworden .Dit alles is veroorzaakt door de medeeigenaar die in je gezicht de joviale man uithangt maar in het echt een vreselijke opdringerige intimiderende leugenaar is. En we werden verplicht om hem op een bepaalde manier te groeten anders zinde meneer het niet !! Ga aub discussies met hem uit de weg omdat hij zeer aggressief word! Wij zijn daar zeer van geschrokken!! Hij beoordeeld mensen ook op hun uiterlijk tattoos assciosieert hij met bijvoorbeeld blowen ...hij geneert zich niet om dit rond te bazuinen .Voor ons nooit meer Lorrenzo Villa's!!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Fantastisch en zeer gastvrij

Frank
8-5-2016

Erg rustig gelegen maar wel alles in de buurt. Kostas de gastheer is zeer gastvrij en helpt met alles. Alle villa's hebben een eigen zwembad en zijn compleet ingericht, ik zou zo snel niet kunnen zeggen wat ik gemist heb. Zeker een aanrader !

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geweldig!

Lia van Gool
21-9-2015

Wat een fantastische accomodatie,wij verbleven daar met vier volwassene en een kindje van 17 maanden. Niets is te veel gezegd, en eigenlijk is alles al genoemd in de vorige beoordelingen! Er valt dus weinig toe te voegen. Misschien een traphekje of iets minder harde bedden zou een optie kunnen zijn, maar wat een luxe , een wasmachine die we zeker met de kleine gebruikt hebben en een afwasmachine ook deze hebben wij ook vaak gebruikt. Wat een lieve mensen, een babybadje met speelgoed werd neergezet , Costas regelde een auto voor ons waar we heerlijk mee hebben gereden, extra handdoeken voor bij het zwembad. Ontzettend lief voor onze kleinzoon , kortom zeker een plek om terug te komen!

Gereisd Anders in september 2015

Villa info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lorenzo in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lorenzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.