Appartement Korfiati

Appartement Korfiati
8,6

29 tips over Appartement Korfiati

Paul, 28-10-2015
Huur een auto via Mentor de barman. Voordeliger en wordt gebracht en gehaald.
Paul, 8-10-2015
Huur via de barman een auto als je wilt. Hij heeft zo zijn contacten. Goedkoper en je auto wordt gebracht en gehaald. Heb je geen rijbewijs. De dichtstbijzijnde bushalte is 20 minuten lopen. Geen halte meer, zoals Neckermann vermeld, op 300 meter in Agios Sostis. Fiets huren kan maar dan moet je een goede conditie hebben. Nogal wat hoogteverschillen.
Wout, 4-7-2015

Huur een auto voor 1 of 2 dagen om het eiland te verkennen.

En excursie boek je bij Nefis tours van Jackie, Nederlands gesproken en heel gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Korfiati voor je op een rij gezet:

tomkarin, 18-5-2015

Eten bij El Greco. Traditioneel Griekse keuken in boomgaard.

Bij restaurant Sirtaki aan de boulevard een overheerlijke vegetarische Mousaka.

Westelijk van Agios Sostis prachtige olijfboomgaarden.

T.h.v. Agios Sostis is bijna geen strand meer.

Er loopt een wandelpad langs zee via het haventje naar Laganas maar daar wil je niet zijn. (druk betondorp, souvenirwinkels,herrie.)

marga van houwelingen, 14-5-2015
Huur een auto of een quad o.i.d. en ga de westkust verkennen:erg mooi met verrassende uitzichten!
jw, 3-5-2015

Schildpadden spotten met een boottocht.

Agios Nicolaos. Leuk klein baaitje met strandje van waaruit je naar de blue caves en het scheepswrak kunt varen.

Danielle Rusman, 14-9-2014

Bij Ole-Ole taverne kan je heerlijk eten.

Andreas en zijn zoon Roberto zijn zeer vriendelijke gastheren.

maja de beer, 4-9-2014

agios sostis heeft voortaan ook een pinautomaat op het einde van de straat.

In de supermarkt kun je ook pinnen.

Theo, 24-8-2014

restaurant Aperito, ietsje duurder, maar zeer goede kwaliteit.

varen met eigen bootje vanaf boulevard in Agios Sosti , de bootjes in de haven hebben vaak mankementen. 3 tot 4 uur huren is voldoende, want je mag de baai niet uit.

De blauwe grotten aan de Noordzijde van het eiland.

Peter Ernest, 25-7-2014

Tip 1: huur zelf een bootje en ga schildpad spotten. Gewoon de excursieboten in de gaten houden en je ziet gegarandeerd een caretta caretta.

Tip 2: huur een auto. In twee dagen kun je heel het eiland zien, prima te doen.

Tip 3: zorg voor genoeg cash geld. Credit cards worden vaak niet geaccepteerd ('machine doet het niet', jaja...) en de dichtsbijzinde pinautomaat is in Laganas (best een stukje lopen).

Tip 4: als je van grieks eten houdt ga dan zeker eens langs bij El Greco, OleOle of Maestro.

We hebben een aantal aanbieders voor Korfiati voor je op een rij gezet: