Appartement Kalimera Koukla

Appartement
Appartement Kalimera Koukla

116 reviews over Appartement Kalimera Koukla in het Nederlands

Zonnig rustig gelegen appartement aan zee

Sandy, 20-4-2018

In april is het seizoen nog niet begonnen. Meeste is dicht. Pas in mei gaat het meeste wel open. In koukla zijn er 3 (gezellige/goede/betaalbare) restaurants open. Pinautomaten waren ook nog dicht (op 1 na, deze was soms kapot). Bar bij het appartement is wel open, lekker betaalbaar ontbijt en genoeg keuze in drankjes. Appartement is netjes, schoon, 2× per week schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het is wel erg gehorig en de koelkast maakt lawaai (studio). Trips via touroperator erg duur. Beter en goedkoper om het lokaal te regelen. Wij hebben een dagtrip geboekt met lokaal bureau, zijn er erg tevreden over, geen "massatoerisme" respect voor omgeving en bevolking. Locals laten zelf zien hoe ze wonen en vertellen over zelfgemaakte producten. Kalimera Koukla biedt nette appartementen aan en een mooi zwembad/mooie locatie (aan zee tussen de olijf/druif boomgaarden. Aanrader als je niet in een luxe hotel wil zitten.

Toplocatie !

Simonnne @ Arno, 11-9-2017

Superschoon appartement,alle lof voor jenny ze ging op haar knieën het appartement door om te poetsen!! Het uitzicht geweldig met 2 balkons. Minpunten lawaaimakende airco's en koelkast. Buren deden bv.de airco aan als ze weg waren dus dan zat je in de herrie op balkon. (Daar kan natuurlijk jenny niks aan doen)

Zwembad heerlijk en elke dag vers brood. Het eiland Zakyntos zelf is te toeristisch voor ons maar wel een prachtig eiland.wij hebben voor 8 dagen een quad gehuurd dat is echt een aanrader.Agios sostis is rustig maar een hele goed uitvalsbasis voor je uitstapjes.

Prima verblijf, bedden minpunt.

Toerist, 5-9-2017

Prima verblijf,

We vonden het appartement goed, van alle gemakken voorzien.

Echter de bedden zijn hard en staan iets uit elkaar wat wij persoonlijk niet echt romantisch vonden.

Ook vonden wij het jammer dat er 's avonds bij het appartement niets te doen was, bijvoorbeeld de bar bij het zwembad open. Tevens veel geluidsoverlast van het bouwen van een huis naast de appartementen.

Alleen Nederlanders in het complex.

Verder vriendelijke eigenaren, niets op aan te merken..

Zwembad was goed, bij consumptie een schaaltje knabbels. Top!!

Super

A.S, 14-8-2017

Heerlijk tot rust gekomen, Jenny en haar man zorgen er voor dat je een heerlijke vakantie hebt, als je aankomt worden de koffers voor je opgehaald met de auto. . De appartementen waren ruim en schoon, handdoeken werden elke 2 dagen vervangen. We hebben de airco gehuurd voor €5,- per dag. Veel gebruik van gemaakt want het was de hele week rond de 40 graden! Het zwembad bij het appartement is zeer schoon en er kan gebruik worden gemaakt van luchtbedden etc. Ook het eten & drinken bij de zwembadbar was heerlijk en betaalbaar.Rustige ligging, op 3/4 km ligt Laganes, waar het drukker is, met meer eetgelegenheden. Hier liepen we s'avonds naar toe. Al met al een super vakantie gehad en genoten van het mooie Zakynthos! een aanrader!!

Echt een andere wereld

Marga van wingaarden, 31-7-2017

Het laatste kleine paadje vanaf weg tot waar de bus kan komen. Dan worden de koffers opgepikt en kan je wandelen naar je appartement. Super lieve gastvrouw. Net appartement en bijzondere rust. Pal om de hoek en langs t strand genoeg te beleven qua restaurants enz. Genoeg excursies, gelegenheid om auto/ scooters te huren. AANRADER!!

Wederom Fantastisch!!!

Robbert en Corine Zeeland, 9-7-2017

Wij hebben voor de derde keer Kalimera Koukla bezocht, en we zijn het er over eens dat we volgend jaar weer terug gaan. De appartementen zijn ruim en super schoon. Eigenaren en personeel zijn erg vriendelijk en doen er alles aan je een onbezorgde vakantie te bezorgen. Er word zichtbaar hard gewerkt als het gaat om onderhoud van het complex en uitbreiding daarvan. Wij persoonlijk kunnen geen minpuntjes aangeven en wat ons betreft verdienen deze mensen en de accommodatie een zoover award!!

Zeer geslaagde vakantie

Roy, 9-7-2017

Mooi eiland waar de zee echt blauw is. Fantastisch om de schildpadden die hier hun eieren leggen te zien. Kalimera Koukla is schoon en de eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk. De eigenaresse heeft voor iedereen aandacht. De ligging van Kalimera Koukla is geweldig. Vlak bij de boulevard en de restaurantjes. Enig minpuntje is misschien de iets te harde bedden, maar dat zal ons niet weerhouden om hier terug te komen.

Met een gehuurde auto is het hele eiland gemakkelijk te bekijken.

Annette, 16-5-2017

Tweede keer hier en tweede keer blij met mijn keuze. Rustig gelegen, vlakbij strand en restaurantjes maar ver genoeg vandaan om 'overlast' van te hebben. Fantastisch uitzicht en sinds een paar jaar is er ook een eigen zwembad met poolbar. Jenny, de lieve eigenaresse wil niets anders dan dat je een prettig verblijf hebt. Het is schoon en wil je een extra kussen of deken dan is dat geen enkel probleem. Volgende keer neem ik boeken mee die ik dubbel heb in de kast. Er hangt zo'n leuke kast voor de boekenwurmen onder ons. Boeken erin en 1 eruit om te lezen. Hou je niet van E-reader dan kun je toch een echt boek lezen zonder te hoeven slepen. Hou je van het uitgaansleven en drukte dan is het hier ongeschikt. De rustzoeker zit hier prima! Via Jenny kun je auto huren en die wordt dan gebracht als je dat wilt.

Rustig maar vlakbij boulevard

Richard, 9-5-2017

Fijn appartement. Wel harde matrassen. Prijs en kwaliteit prima. Mooi zwembad. Iedere dag vers brood te bestellen. Eigenaresse Jenny heel lief en behulpzaam

Fantastisch!

Fam. ter Veld, 4-5-2017

Mooi appartementencomplex gelegen op een rustige locatie. Ruime kamer met goede bedden en een zeer nette badkamer. Het zwembad ligt er mooi bij en alles ziet er zeer verzorgd uit.

Vriendelijke eigenaren die alles in het werk stellen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ga hier zeker nog een keer boeken!

We hebben een aantal aanbieders voor Kalimera Koukla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalimera Koukla in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalimera Koukla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kalimera Koukla scoort een 8.97 uit 10 op basis van 118 reviews.