Appartement Kalimera Kouklastersterster

• 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Bij Appartement Kalimera Koukla ben je aan het juiste adres als je er graag op uit trekt tijdens je vakantie. Veel vakantiegangers overnachten hier namelijk vanwege de gunstige ligging. Zo liggen zowel het strand als de gezellige restaurantjes op loopafstand van het complex. Wil je meer weten over de faciliteiten en ligging van Kalimera Koukla? Lees dan even verder.

Jullie schrijven enthousiast over het vriendelijke personeel van Kalimera Koukla. Volgens jullie kun je met je vragen altijd bij de vriendelijke eigenaren terecht die elke dag een praatje met je komen maken aan het zwembad. Reviewer Greet licht toe: ‘Alles was goed aan Kalimera Koukla. De ligging, eigenaresse Jenny en Lori die de hele dag bij het zwembad aanwezig is en waar je 's ochtends ook voor 90 eurocent een brood kocht zijn geweldig.’

De kamers van Appartement Kalimera Koukla zijn volgens jullie prima. Je overnacht hier in een knusse en schone kamer. Wel zijn jullie iets minder te spreken over de bedden. Deze zijn volgens verschillende vakantiegangers wat aan de harde kant, maar volgens reviewer Mandy ben je hier zo aan gewend. Zij schrijft: ‘Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Het is een simpel aangekleed appartement, maar wel schoon. Wij vonden de matras wat aan de harde kant maar ja extra deken er op en dan is het wel te doen.’ Hou er wel rekening mee dat niet alles aanwezig is, waardoor je nog veel spullen zelf mee moet nemen zoals wasknijpers, afwasmiddel en een afwasborstel.

Toch een dagje vertoeven bij Appartement Kalimera Koukla? Volgens jullie kan dat prima. Het zwembad van het appartementencomplex is ideaal voor een rustig dagje. Of werk aan je kleurtje in de zon. Volgens jullie is er altijd plek op een van de ligbedjes rondom het zwembad. Strijk neer met een verkoelend drankje of neem een verfrissende duik in het water.

Ligging

Jullie zijn het meest enthousiast over de ligging van Appartement Kalimera Koukla. En dat is natuurlijk niet voor niets. Vanaf Kalimera Koukla loop je zo naar het heerlijke strand en naar gezellige restaurantjes. Ook reviewer Silvana is het hiermee eens. Zij schrijft: ‘De ligging is uitstekend, dicht bij het strand, 50m en ook redelijk dicht bij de restaurantjes, ongeveer 400m.’ Op zoek naar meer? Voor de mooiste foto’s en uitzichten rij je door naar Navagio Beach, ook wel bekend als Shipwreck Beach. Hier dompel je jezelf onder in het azuurblauwe water of ontdek je de must see van Zakynthos: het oude scheepswrak.

Ook het gezellige centrum van Laganas ligt op slechts 3 kilometer van het appartementencomplex. Hier geniet je tot in de late uurtjes van de gezellige muziek of bewonder je de vele schildpadeieren op het strand. Zakynthos heet niet voor niets het schildpaddeneiland. Een hapje eten? Dat doe je volgens Silvana bij Adelfia: ‘En als je dan gaat eten, ga dan vooral naar Adelfia! De mensen daar zijn zo hartelijk en het eten is fantastisch. Wij kregen op onze laatste dag zelfs een cadeautje.’

139 reviews over Appartement Kalimera Koukla

• 2019
    6Tom van der Holst24-10-2019

NOOIT MEER....wat 'n gehorig rot pand is dit...

Eerder geweest. Toen bovenste etage,wat niet zo gehorig is.Nu in een studio die boven de entree was gelegen.(als enigste)Vanaf het begin erg veel last gehad van een hond die om de haverklap aan het blaffen was. Onder de entree staat een tafel waar de gasten sávonds gaan zitten.Dat gebruik gaat tot een uur of 12 door,met veel gelal.Ben er maar bij gaan zitten.maar toen ik vroeg of dat oke was hadden de dames een kop alsof ze zoutzuur gedronken hadden.Na 2 dagen werd het sávonds koeler dus toen hield dat op.De hond daar kreeg ik de zenuwen van en ben daarover gaan klagen. Het was Jenny (de eigenaresse)haar hond niet,maar de hond zat in een hok bij hun geiten waarop ik een fantastisch uitzicht had,want die beesten stonden op en puinberg…..Van wie de hond wel was zei ze niet....ze kon er niks aan doen. Ze bood me wel een andere studio aan die op de onderste etage was...|die heb ik geweigerd omdat 't net een crypte was,zo donker.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Denise18-10-2019

Uitmuntend

Wij zijn in september en juni naar Kalimera Koukla geweest. App. Kalimera Koukla zijn fantastisch gelegen. Mocht je de drukte op willen zoeken is dit een perfecte uitvalsbasis naar omliggende plaatsjes. De prijzen zijn echt Grieks en alles behalve vrekkig zoals hieronder gesteld wordt. Wat een lariekoek. De app. zijn extreem schoon en dit is uitzonderlijk in tegenstelling tot sommige andere Griekse accommodaties. Je hebt er alles wat je nodig hebt! Douche zijn onlangs gerenoveerd en altijd heerlijk warm.

Wij gaan hier zeker terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9B&J17-10-2019

Fantastisch!

Geweldig verblijf, lekker rustig. Sober ingericht, maar erg schoon, alles is aanwezig wat je nodig hebt. Bedden zijn wel hard, maar dat hoort volgens mij bij Griekse begrippen. Eigenaresse Jenny deed alles om het haar gasten naar de zin te maken, en is zeker niet op geld uit. Onbegrijpelijk en erg jammer dat mensen hieronder zo negatief reageren...dit is naar onze ervaring ook onterecht.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Mirella13-10-2019

Heerlijk rustig top verblijf

Uit de drukte en toch centraal gelegen. Fijne vriendelijke mensen en alles wat je nodig hebt. Basic maar voor Griekse begrippen top verblijf. Ruime studio met fijn zwembad en vlakbij strand en boulevardje. Lekkere restaurantjes op loopafstand en vlakbij de zee.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 6M en G12-10-2019

Niet meer!

Kamer schoon en groot maar sfeerloos. Keukengerei miniem zo niet echt te weinig. Kraan badkamer kapot. 2x warm water in 8 dagen. Wij waren hier de derde keer maar alles was half versleten nu. Bedden kei hard. Eigenaars en personeel vriendelijk maar vrekkig. Alles draait om geld verdienen. De prijzen steeds hoger. Wij hebben daar voorheen erg genoten maar komen nu niet meer terug. Ook de soos in het zwembad met halfdronken vrienden kwam niet leuk over eveneens dat de baas liever was gaan sluiten omdat het nu te duur was voor hem om nog open te zijn met weinig bezetting. Na 3 jaar nog geen goed pad naar strand. Iedere keer een andere blokkade. Jammer!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Karel28-09-2019

Prima hotel op rustige lokatie.

Kalimera Koukla is een eenvoudig, goedkoop familiehotel aan de rand van Agios Sostis. De studio's zijn ruim, maar simpel ingericht en uitermate schoon. Wij vonden ons verblijf prima, ondanks de harde bedden. Gastvrouw Jenny helpt je met alles. Het is rustig gelegen aan een doodlopend weggetje, dichtbij de zee met een smal strandje. De studio's beschikken over een klein keukentje met enkele basisvoorzieningen. Goed voor een ontbijtje of om koffie te zetten, maar niet om 's avonds ook zelf te koken. Op 50-70 meter bevindt zich de bar en het zwembad, waar het prima vertoeven is. De prijzen aan de bar zijn laag. Via binnendoor weggetjes loop je in enkele minuten naar Agios Sostis met winkeltjes en meer dan voldoende restaurantjes. Aanbevolen: Koukla Beach, Adelphia, Ole Ole. Auto, scooters e.d. te huur in het plaatsje. Leuk strandje: Keri Beach, op 15 min rijden. Aanrader: huur een auto. Dan kom je nog eens ergens.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Bas de Jonge19-09-2019

Heerlijke plek om echt lekker uit te rusten !

Prima plek !

5 minuten wandelen naar dorpje met supermarkt. Appartement simpel maar goed schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt.

Tip : huur geen auto op de luchthaven, regel dit bij het appartement, kost ongeveer de helft en was keurig geregeld. (6 dagen Hyundai I20 voor 165,-)

Gereisd met partner in september 2019

• 9Bas en Marianne23-08-2019

Super genoten, gezellig

Goed appartement, gunstige ligging, ruime kamer, fijne Airco, kluis, Zwembad, zeer vriendelijke eigenaren (Thassos en Jenny) en Barman (Lori), goede restaurants in de buurt wat kun je jezelf nog meer wensen? Ver genoeg van Laganas, wat echt 3x niks is. Wij hadden een 350 cc motorscooter bij Faros in Argassi gehuurd (2019) perfect om het eiland te verkennen. Agios Sostis is een leuk plaatsje, schilpadden smorgens om 07:30 / 8:00 in de haven, super. Cameo Island is leuk. Keri caves mooi, uitzicht Sunset vuurtoren prachtig, mooiste oude olijfbomen die we ooit in Griekenland (20 jaar ervaring) gezien hebben. Als je voor enigzins onbedorven Zakynthos kiest, adviseren wij om zeker niet naar Laganas, Kalamaki te gaan, Tsivili en Argassi zijn ook erg druk, maar wel wat Griekser als de eerste twee. Wij zaten in Agios Zostis, wat goed beviel. Minpuntje augustus 2019 Zakynthos was, dat er iets mis was met het ophalen van het huisvuil, jammer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8M. HOGENBERK12-08-2019

Verrassend

Ik verbleef een fijne week met mijn volwassen dochter in appartementencomplex Kalimera Koukla.Prima, sober , schoon en ruim appartement op 5 minuten loopafstand van Agios Sostis, een rustig badplaatsje op half uur loopafstand van de " strip " van Laganas( lees: dronken voornamelijk Engelsen) maar wat mij betreft ver genoeg er vandaan om er geen hinder van te hebben. Absolute aanrader qua eten: het iets hoger gelegen Koukla beach, ligt een beetje uit de loop maar absoluut een klasse beter dan de obligate - ook lekkere restaurants, Sirtaki en Olé Olé .nog nooit zulke heerlijke boterzachte calamaris gegeten en bovendien schitterend uitzicht op schilpadeiland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Lianne08-06-2019

Prima verblijf voor zo'n lage prijs!

Sober verblijf, netjes, maar verwacht niet veel luxe. T ligt wat afgelegen dus auto is aan te raden. Zwembad ligt apart van t gebouw: bij het nieuwe gebouw wat nog in aanbouw is. Service is oke, wij kregen op eigen verzoek na enkele dagen een ander appartement omdat t eerste donker en klam was, en naast het ketelhuis. ( elke keer gebrom ) Fijne vakantie gehad , Zakynthos is mooi en er is genoeg te doen, maar ik zou n volgende keer toch n andere Accomodatie kiezen. Maar de prijs is gunstig!

Gereisd met partner in mei 2019

21 tips over Appartement Kalimera Koukla

• Silvana, 01-05-2019

Ga eten bij Adelfia! Lieve hartelijke mensen en heel lekker eten. Ga bij voorkeur niet in de zomer als het propvol en heet is. Je kunt dan ook rustig naar de schilpadden kijken en als je geluk hebt, heb je nog wel is een strand voor jezelf.

• teeuwenlia, 01-09-2013

strand in het centrum is mooier dan bij het hotel.

• Babette, 18-09-2013

Kamer op de bovenste verdieping.

8 vragen over Appartement Kalimera Koukla

• dominique, 28-04-2017

jeep

Weet er iemand de prijzen voor het huren van een jeep wrangler. Is veel op fotoś te zien namelijk

• e dijkstal de voogd, 16-03-2016

geschikt voor minder valide?

ik ben beperkt in lopen ,maar kan wel een korte trap op lopen.

• wimsan, 02-09-2015

zwembad / bar kalimera koukla

wij gaan volgende week voor de tweede keer naar kalimera ik zag zojuist de fotos van het nieuwe zwembad, mijn vraag is of het inmiddels mogelijk is om ook wat te drinken te bestellen bij het zwembad?

Annemieke, 21-06-2016

Ja dat kan :)