Appartement Kalimera Koukla

125 reviews over Appartement Kalimera Koukla in het Nederlands

Nooit meer

gerard
22-9-2018

Karig appartement. Geen eettafel aanwezig ,We moesten van een afgebladderd tafeltje met een vloertegel er in en veel te lage zit eten

Geen bank !

Zwembad was perfect.

Schoonmaak goed.

Het team is erg behulpzaam.

De bus zet je 500 meter voor de accommodatie af omdat het in een afgelegen hoek ligt. Er is geen verlichting daar dus je moet met zaklamp op pad.

De eigenaar komt de koffers ophalen.

Het appartement is heel erg gehorig

Het was voor ons een hele grote tegenvaller.

Voor die prijs heb je iets beters.

Genoten!

Wendy
19-9-2018

Heerlijk appartement. Rustig gelegen. Fijn zwembad. Restaurants en winkels op loopafstand. Om de rest van het eiland te verkennen zeker een auto of scooter huren!

Turtle island met eigen bootje is zeker een aanrader!

Geweldig!

Ingrid
16-9-2018

Een top accommodatie met super goede persoonlijke service. Echt een familie gevoel! Zeer rustig gelegen wat erg prettig is. Auto huren en veel wandelen naar mooie bezienswaardigheden. Boottocht naar schildpadden en caves is prachtig. Echt een aanrader!

Heerlijk plekje

Linda
10-9-2018

Super fijn hotel. Ruime kamers, rustige omgeving, voldoende ruite bij get zeembad, 3 minuten lopen naar zee (een klein strandje). Op loopafstand van Agio Sostis en via het steand ook op loopafstand van Laganas. Heerlijke plek!

Super verblijf gehad in Kalimera Koukla

Fam.van Hattum
24-7-2018

Goede,nette, schone appartementen.

Horren in balkondeur en doucheraam, dus geen nachtelijke zuigers. Bedden ietwat aan de harde kant maar naar 2 nachten wen je daar zo aan. Zwembad/bar op 30m naast appartement prima te doen gezellige barman Florian staat zo je favo coctail te shaken en zandstrand op 50 meter. Ideaal voor de kids. Zee loopt geleidelijk af en genoeg te snorkelen. Tot slot zeer vriendelijke gastheer/vrouw die altijd voor je klaar staan al is het voor extra handoeken, tips, gratis tomaten:-)

Kalimera Koukla is een geweldige accommodatie

Greet Ruumpol
14-7-2018

Alles was goed aan Kalimera Koukla. De ligging, eigenaresse Jenny en Lori die de hele dag bij het zwembad aanwezig is en waar je 's ochtends ook voor 90 eurocent een brood kocht zijn geweldig. De appartementen liggen 50 meter van zee en het dorp ligt om de hoek. Op vrijdag, maandag en woensdagen wordt er schoon gemaakt. Het ligt zeer rustig aan een doodlopende weg. Mocht je er van houden dingen, authentieke dorpjes etcetera te gaan zien dan moet je niet op Zakynthos zijn.

Laganas is het Engelse Lloret de Mar en daar wil je als Nederlander niet tussen zitten.

Het is een hele leuke plek naast een klein strandje. Het was een beetje afgelegen voor mijn gevoel en het pad naar het verblijf was nogal uitgedroogd door de hitte, dus ik moest even afwachten wat ik er van vond. Maar de omgeving is prachtig. En als je een auto of scooter huurt kun je naar alle mooie locaties van het eiland. Ook is er een mooi, klein dorpje met leuke eettentjes aan de zee vlakbij het verblijf.

prima

fam hutjens
13-5-2018

We vonden de ligging goed en hadden aan beide zijden een mooi uitzicht over de baai. Bedden waren erg hard en stonden allen in 1 ruimte, dit wisten we niet vooraf (2 volw en 3 kids)Ook is de keuken minimaal ingericht dus tip; neem zelf wat mee; wasknijpers, afwasborstel, afwasmiddel, theedoek etc. zwembad was goed, en ook alles in agios sostis was op loopafstand. Fijn dat t voornamelijk bezocht wordt door nederlanders in tegenstelling tot de baai in Laganas met al zijn engelsen. al met al voor herhaling vatbaar.

Leuk, eenvoudig en schoon apartement

Mandy
4-5-2018

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Het is een simpel aangekleed appartement , maar wel schoon. Wij vonden de matras wat aan de harde kant maar ja extra deken er op en dan is het wel te doen. Verder een erg leuke gastvrouw. De ligging van kalimera koukla is rustig en op loop afstand van de restaurantjes van Agios dosis. Wij zouden er zo weer naartoe gaan.

Zonnig rustig gelegen appartement aan zee

Sandy
20-4-2018

In april is het seizoen nog niet begonnen. Meeste is dicht. Pas in mei gaat het meeste wel open. In koukla zijn er 3 (gezellige/goede/betaalbare) restaurants open. Pinautomaten waren ook nog dicht (op 1 na, deze was soms kapot). Bar bij het appartement is wel open, lekker betaalbaar ontbijt en genoeg keuze in drankjes. Appartement is netjes, schoon, 2× per week schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het is wel erg gehorig en de koelkast maakt lawaai (studio). Trips via touroperator erg duur. Beter en goedkoper om het lokaal te regelen. Wij hebben een dagtrip geboekt met lokaal bureau, zijn er erg tevreden over, geen "massatoerisme" respect voor omgeving en bevolking. Locals laten zelf zien hoe ze wonen en vertellen over zelfgemaakte producten. Kalimera Koukla biedt nette appartementen aan en een mooi zwembad/mooie locatie (aan zee tussen de olijf/druif boomgaarden. Aanrader als je niet in een luxe hotel wil zitten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalimera Koukla in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalimera Koukla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.