Appartement Kalimera Koukla

Appartement
Appartement Kalimera Koukla
8,9

119 reviews over Appartement Kalimera Koukla in het Nederlands

Het is een hele leuke plek naast een klein strandje. Het was een beetje afgelegen voor mijn gevoel en het pad naar het verblijf was nogal uitgedroogd door de hitte, dus ik moest even afwachten wat ik er van vond. Maar de omgeving is prachtig. En als je een auto of scooter huurt kun je naar alle mooie locaties van het eiland. Ook is er een mooi, klein dorpje met leuke eettentjes aan de zee vlakbij het verblijf.

prima

fam hutjens
13-5-2018

We vonden de ligging goed en hadden aan beide zijden een mooi uitzicht over de baai. Bedden waren erg hard en stonden allen in 1 ruimte, dit wisten we niet vooraf (2 volw en 3 kids)Ook is de keuken minimaal ingericht dus tip; neem zelf wat mee; wasknijpers, afwasborstel, afwasmiddel, theedoek etc. zwembad was goed, en ook alles in agios sostis was op loopafstand. Fijn dat t voornamelijk bezocht wordt door nederlanders in tegenstelling tot de baai in Laganas met al zijn engelsen. al met al voor herhaling vatbaar.

Leuk, eenvoudig en schoon apartement

Mandy
4-5-2018

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Het is een simpel aangekleed appartement , maar wel schoon. Wij vonden de matras wat aan de harde kant maar ja extra deken er op en dan is het wel te doen. Verder een erg leuke gastvrouw. De ligging van kalimera koukla is rustig en op loop afstand van de restaurantjes van Agios dosis. Wij zouden er zo weer naartoe gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Kalimera Koukla voor je op een rij gezet:

Zonnig rustig gelegen appartement aan zee

Sandy
20-4-2018

In april is het seizoen nog niet begonnen. Meeste is dicht. Pas in mei gaat het meeste wel open. In koukla zijn er 3 (gezellige/goede/betaalbare) restaurants open. Pinautomaten waren ook nog dicht (op 1 na, deze was soms kapot). Bar bij het appartement is wel open, lekker betaalbaar ontbijt en genoeg keuze in drankjes. Appartement is netjes, schoon, 2× per week schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het is wel erg gehorig en de koelkast maakt lawaai (studio). Trips via touroperator erg duur. Beter en goedkoper om het lokaal te regelen. Wij hebben een dagtrip geboekt met lokaal bureau, zijn er erg tevreden over, geen "massatoerisme" respect voor omgeving en bevolking. Locals laten zelf zien hoe ze wonen en vertellen over zelfgemaakte producten. Kalimera Koukla biedt nette appartementen aan en een mooi zwembad/mooie locatie (aan zee tussen de olijf/druif boomgaarden. Aanrader als je niet in een luxe hotel wil zitten.

Toplocatie !

Simonnne @ Arno
11-9-2017

Superschoon appartement,alle lof voor jenny ze ging op haar knieën het appartement door om te poetsen!! Het uitzicht geweldig met 2 balkons. Minpunten lawaaimakende airco's en koelkast. Buren deden bv.de airco aan als ze weg waren dus dan zat je in de herrie op balkon. (Daar kan natuurlijk jenny niks aan doen)

Zwembad heerlijk en elke dag vers brood. Het eiland Zakyntos zelf is te toeristisch voor ons maar wel een prachtig eiland.wij hebben voor 8 dagen een quad gehuurd dat is echt een aanrader.Agios sostis is rustig maar een hele goed uitvalsbasis voor je uitstapjes.

Prima verblijf, bedden minpunt.

Toerist
5-9-2017

Prima verblijf,

We vonden het appartement goed, van alle gemakken voorzien.

Echter de bedden zijn hard en staan iets uit elkaar wat wij persoonlijk niet echt romantisch vonden.

Ook vonden wij het jammer dat er 's avonds bij het appartement niets te doen was, bijvoorbeeld de bar bij het zwembad open. Tevens veel geluidsoverlast van het bouwen van een huis naast de appartementen.

Alleen Nederlanders in het complex.

Verder vriendelijke eigenaren, niets op aan te merken..

Zwembad was goed, bij consumptie een schaaltje knabbels. Top!!

Super

A.S
14-8-2017

Heerlijk tot rust gekomen, Jenny en haar man zorgen er voor dat je een heerlijke vakantie hebt, als je aankomt worden de koffers voor je opgehaald met de auto. . De appartementen waren ruim en schoon, handdoeken werden elke 2 dagen vervangen. We hebben de airco gehuurd voor €5,- per dag. Veel gebruik van gemaakt want het was de hele week rond de 40 graden! Het zwembad bij het appartement is zeer schoon en er kan gebruik worden gemaakt van luchtbedden etc. Ook het eten & drinken bij de zwembadbar was heerlijk en betaalbaar.Rustige ligging, op 3/4 km ligt Laganes, waar het drukker is, met meer eetgelegenheden. Hier liepen we s'avonds naar toe. Al met al een super vakantie gehad en genoten van het mooie Zakynthos! een aanrader!!

Echt een andere wereld

Marga van wingaarden
31-7-2017

Het laatste kleine paadje vanaf weg tot waar de bus kan komen. Dan worden de koffers opgepikt en kan je wandelen naar je appartement. Super lieve gastvrouw. Net appartement en bijzondere rust. Pal om de hoek en langs t strand genoeg te beleven qua restaurants enz. Genoeg excursies, gelegenheid om auto/ scooters te huren. AANRADER!!

Wederom Fantastisch!!!

Robbert en Corine Zeeland
9-7-2017

Wij hebben voor de derde keer Kalimera Koukla bezocht, en we zijn het er over eens dat we volgend jaar weer terug gaan. De appartementen zijn ruim en super schoon. Eigenaren en personeel zijn erg vriendelijk en doen er alles aan je een onbezorgde vakantie te bezorgen. Er word zichtbaar hard gewerkt als het gaat om onderhoud van het complex en uitbreiding daarvan. Wij persoonlijk kunnen geen minpuntjes aangeven en wat ons betreft verdienen deze mensen en de accommodatie een zoover award!!

Zeer geslaagde vakantie

Roy
9-7-2017

Mooi eiland waar de zee echt blauw is. Fantastisch om de schildpadden die hier hun eieren leggen te zien. Kalimera Koukla is schoon en de eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk. De eigenaresse heeft voor iedereen aandacht. De ligging van Kalimera Koukla is geweldig. Vlak bij de boulevard en de restaurantjes. Enig minpuntje is misschien de iets te harde bedden, maar dat zal ons niet weerhouden om hier terug te komen.

Met een gehuurde auto is het hele eiland gemakkelijk te bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor Kalimera Koukla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalimera Koukla in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalimera Koukla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kalimera Koukla scoort een 8.9 uit 10 op basis van 121 reviews.