Appartement Jenny

9.6Fenomenaal

Griekenland, Zakynthos, Aghios Sostis

Op vakantie geweest naar Jenny?

9.6Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Jenny

• 2019
    10Patricia05-08-2019

Heerlijk ontspannend! Echt vakantie!

Het is een kleinschalig rustig maar sfeervol appartement. Mooi schoon! Lekker betaalbaar eten bij de bar! Verse frieten, heerlijke pizza, maar ook de traditionele Griekse versnaperingen.

Eigenaar met zijn familie is erg behulpzaam, willen alles voor je doen!

Enige nadeel is de badkamer, na het douchen is daadwerkelijk alles nat! Douchecabine zou een aanrader zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Peter15-05-2019

Echt een aanrader!

Mooie rustige lokatie. Leuk uitzicht vooral vanaf de bovenste verdieping. Ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt. Als we afwas hadden staan dan werd deze ook gedaan. Vlakbij het strand en diverse goeie eettentjes. Nieuw zwembad welke elke avond schoongemaakt en op hygiëne getest werd. De eigenaren zijn echt schatten, niets is hun teveel. Echte service met grote hoofdletters geschreven.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Stephanie, Terry en Anthony09-09-2018

Super vakantie gehad !!

Super netjes en ruim 2 kamer appartement, was van alles voorzien wat je nodig heb. Zwembad was super schoon en word ook echt iedere avond gecheckt of de waardes goed zijn. Elke dag schone handdoeken en een doekje overal overheen. Enigste minpunt maar daar kunnen de eigenaren niets aan doen is dat er een stukje verderop een hond is die de hele nacht doorblaft... ik heb zelf daardoor een paar dagen niet goed kunnen slapen, maar mijn vriend en zoontje van 1 hebben er geen last van gehad. Ook een goed punt is dat het niet naast een drukke weg ligt en een paar minuten van het strand dus de ligging is perfect voor een jong gezin die lekker voor de rust en zon komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Guido v Eeden08-08-2018

Geweldig fijne vakantie

Eigenaresse spreekt wat gebrekkig Engels, maar is een schat. De ligging, vriendelijkheid, rust, schone kamer met mooi uitzicht, vriendelijk personeel en de korte afstanden tot strand/tavernas/winkeltjes zijn TOP. Taxi, auto, info eiland.. elke vraag wordt servicegericht beantwoordt. Kortom..geweldig.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Echtpaar14-09-2017

Prachtig appartement in rustige omgeving

De appartementen van Jenny zijn echt ruim en erg schoon! Vriendelijk personeel die alles erg goed verzorgen! Ligging perfect, dicht bij strand en restarants!!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Rudi06-09-2017

Prima appartement

Wij zijn een week in Jennys studio's geweest. Echt een prima accommodatie, Vlakbij Aghios Sostis, echt een leuk dorpje. ongeveer 300 meter van het strand. Vriendelijke eigenaar, schoon, ruime kamers. Alleen de douche is regelmatig koud als minpuntje.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jiska26-07-2017

Hele fijne accommodatie!

Net terug van een week in Zakynthos, waar wij verbleven bij hotel Jenny. Bij aankomst moesten wij even wachten, maar dit leed werd verzacht met een koel drankje. Onze kamer bleek uiteindelijk sneller klaar te zijn dan verwacht, wat een grote meevaller was aangezien we erg moe waren van de reis. Het appartement dat wij hadden (207) was enorm ruim en prima ingericht: van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan en regelmatig zijn onze handdoeken vervangen. Enige minpuntje was de temperatuur in de kamer, het werd er overdag erg heet en koelde dan savond niet echt meer af. Dit hadden we op kunnen lossen door het huren van de airco, maar hebben we uiteindelijk als zuunige Hollanders maar niet gedaan. Al met al was het met deuren open wel uit te houden, en was de hitte natuurlijk ook wel te verwachten: in Griekenland ;)

Gereisd met partner in juli 2017

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking