Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.9Ruimte
  • 8.1Inrichting

Appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Jenny voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Jenny

• 10kees en marianne22-09-2022

Perfect

Een aanrader. Ruime appartementen van alle gemakken voorzien. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Supervriendelijk personeel. Poolbar met schappelijke prijzen. Op loopafstand naar supermarkten(tjes) en strand. Diverse restaurants op loopafstand. We gaan zeker nog een keertje terug!!!

• 9Natuur
  • 10Nathan Meijer26-08-2021

Precies waar wij naar op zoek waren

Echt een top verblijf gehad bij Jenny. De kamer was ruim en heel schoon. Met name de eigenaar i.c.m. met zijn zoon en nicht verdienen de complimenten. Super vriendelijk en altijd in voor een praatje. De accommodatie is kleinschalig waardoor je aan het einde van de middag nog altijd plek hebt aan het zwembad. In een aantal minuten lopen zijn er verschillende leuke restaurants en de bereikbaarheid naar bijvoorbeeld Laganas, Zakynthos stad is goed te doen met een scooter. Kortom, voor ons met z’n tweeën echt een top vakantie gehad!

• 10Patricia05-08-2019

Heerlijk ontspannend! Echt vakantie!

Het is een kleinschalig rustig maar sfeervol appartement. Mooi schoon! Lekker betaalbaar eten bij de bar! Verse frieten, heerlijke pizza, maar ook de traditionele Griekse versnaperingen.

Eigenaar met zijn familie is erg behulpzaam, willen alles voor je doen!

Enige nadeel is de badkamer, na het douchen is daadwerkelijk alles nat! Douchecabine zou een aanrader zijn.

• 10Peter15-05-2019

Echt een aanrader!

Mooie rustige lokatie. Leuk uitzicht vooral vanaf de bovenste verdieping. Ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt. Als we afwas hadden staan dan werd deze ook gedaan. Vlakbij het strand en diverse goeie eettentjes. Nieuw zwembad welke elke avond schoongemaakt en op hygiëne getest werd. De eigenaren zijn echt schatten, niets is hun teveel. Echte service met grote hoofdletters geschreven.

• 9Stephanie, Terry en Anthony09-09-2018

Super vakantie gehad !!

Super netjes en ruim 2 kamer appartement, was van alles voorzien wat je nodig heb. Zwembad was super schoon en word ook echt iedere avond gecheckt of de waardes goed zijn. Elke dag schone handdoeken en een doekje overal overheen. Enigste minpunt maar daar kunnen de eigenaren niets aan doen is dat er een stukje verderop een hond is die de hele nacht doorblaft... ik heb zelf daardoor een paar dagen niet goed kunnen slapen, maar mijn vriend en zoontje van 1 hebben er geen last van gehad. Ook een goed punt is dat het niet naast een drukke weg ligt en een paar minuten van het strand dus de ligging is perfect voor een jong gezin die lekker voor de rust en zon komen.

• 9Guido v Eeden08-08-2018

Geweldig fijne vakantie

Eigenaresse spreekt wat gebrekkig Engels, maar is een schat. De ligging, vriendelijkheid, rust, schone kamer met mooi uitzicht, vriendelijk personeel en de korte afstanden tot strand/tavernas/winkeltjes zijn TOP. Taxi, auto, info eiland.. elke vraag wordt servicegericht beantwoordt. Kortom..geweldig.

• 9Echtpaar14-09-2017

Prachtig appartement in rustige omgeving

De appartementen van Jenny zijn echt ruim en erg schoon! Vriendelijk personeel die alles erg goed verzorgen! Ligging perfect, dicht bij strand en restarants!!

• 8Rudi06-09-2017

Prima appartement

Wij zijn een week in Jennys studio's geweest. Echt een prima accommodatie, Vlakbij Aghios Sostis, echt een leuk dorpje. ongeveer 300 meter van het strand. Vriendelijke eigenaar, schoon, ruime kamers. Alleen de douche is regelmatig koud als minpuntje.

• 9Jiska26-07-2017

Hele fijne accommodatie!

Net terug van een week in Zakynthos, waar wij verbleven bij hotel Jenny. Bij aankomst moesten wij even wachten, maar dit leed werd verzacht met een koel drankje. Onze kamer bleek uiteindelijk sneller klaar te zijn dan verwacht, wat een grote meevaller was aangezien we erg moe waren van de reis. Het appartement dat wij hadden (207) was enorm ruim en prima ingericht: van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan en regelmatig zijn onze handdoeken vervangen. Enige minpuntje was de temperatuur in de kamer, het werd er overdag erg heet en koelde dan savond niet echt meer af. Dit hadden we op kunnen lossen door het huren van de airco, maar hebben we uiteindelijk als zuunige Hollanders maar niet gedaan. Al met al was het met deuren open wel uit te houden, en was de hitte natuurlijk ook wel te verwachten: in Griekenland ;)

Appartement Jenny info

• Adresgegevens