Appartement Helena

202 reviews over Appartement Helena in het Nederlands

Wat een gastvrijheid

Maurice
2-6-2015

De enkele tekortkomingen in de inrichten van het appartement worden volledig onbenullig als je merkt hoe plezierig het verblijf in Helena is.

Christos en zijn vader zijn een gouden duo en vullen elkaar goed aan. Christos is ongelooflijk gastvrij, vrolijk, aimabel zonder zich op te dringen.

Hij verbindt de gasten ook. Nog nooit meegemaakt dat we het prettig vonden om 's avonds na het eten niet op de kamer/balkon te zitten, maar gezellig samen een wijntje/biertje te drinken.

Topavond (echt: ik doe dit nooit!!) Griekse avond met lokale danser en danseres. Wel na gegrilde tsipóuras van vader Lambros.

Mooie herinneringen aan deze te korte vakantie.

Gereisd met partner in mei 2015

Ontzettend gastvrij.

Jeanne Schreurs
28-5-2015

Helena is een goede plek om op vakantie te zijn.Het uitzicht is mooi,eigenlijk zit je op het platteland van Agios Sostis maar redelijk vlakbij de boulevard en de zee.De eigenaar ,zijn vrouw en zijn zoon zijn ontzettend behulpzaam,niets is hun teveel.Er wordt alle dagen gepoetst en telkens weer zie je ze het zwembad schoonmaken.Een aanrader.!!

Gereisd anders in mei 2015

geweldig appartement

T Wiersma
15-9-2014

wij waren hier voor de 7e keer wat moet ik er nog van zeggen...........volgend jaar voor de 8e keer, het is hier echt fantastisch

Gereisd met partner in augustus 2014

geweldig

Marja Bos-Lubbers
7-9-2014

de mensen zijn zeer gastvrij, niets is teveel gevraagd, ze hadden een leuie griekse bbq met life dansavond georganiseerd, geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2014

Aanrader!

Joyce Schinkel
3-8-2014

Top locatie! Wanneer je rust, gezelligheid & service wilt tijdens je vakantie--> ga naar studio Helena is Agios Sostis! De appartementen zijn ruim, alles is aanwezig en op zich prima bedden. Geen luxe maar ook niet nodig aangezien je buiten "leeft". Xristos, zijn vader & moeder zorgen ervoor dat 't je aan niks ontbreekt en weten leuke tips te geven voor de omgeving. Al met al hebben wij een TOP vakantie gehad en kijken we met plezier terug op ons verblijf!!!

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk

Peetje
29-6-2014

De familie Kladis doet alles om het je naar de zin te maken. Niks is teveel voor ze. De appartementen worden goed schoongehouden en vaak schone handdoeken. We hadden een scooter dus heerlijk het hele eiland gezien. Lekker eten kun je bij de fam. Kladis zelf en er zijn zat restaurantjes in de buurt. Wat ook handig is de supermarkt van de fam. zelf. De bbq was erg gezellig met Griekse dansers. Voor de rest Zakynthos is erg groen, huur een bootje of ga met een boot mee naar het ship wreck, ga met een bootje schildpadden kijken. Laganas is erg druk, leuk om een keer te zien. Voor de rest een heerlijke vakantie gehad. Griekenland weer bedankt!

Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig, juweeltje in Agios Sostis

Paula van den Broek
29-6-2014

Geweldige tijd gehad in dit prachtige appartement gerund door een lieve familie ! Xristos en zijn vader doen er alles voor om je een geweldige vakantie te geven ! Perfecte service, elke dag een glimlach en niets is te veel voor ze ! De griekse BBQ avond was top, echt een aanrader ! Tevens hebben we genoten van de kookkunsten van de lieve Tonia, top ! Voor mensen die rust zoeken, go naar dit appartementen complex ! De kamers worden regelmatig schoon gemaakt en je kunt heerlijk met je drankje op het balkon genieten van het mooie uitzicht...Wij komen volgend jaar zekers terug !! Groetjes van Paula en Theo van den Broek

Gereisd met partner in januari 2014

Voor de 2de keer weer thuis komen

ellen_faber
25-6-2014

Wow, net 2 dagen terug en nu alweer heimwee! Dit jaar was het mijn 2de keer vakantie vieren bij de Fam. Kladis. En wederom was alles goed, een gevoel van thuis komen. voor de 2de keer vakantie vieren op het zelfde adres kan nadelen hebben, je weet alles al, je weet de mooie plekjes, noem alle nadelen maar op!

Niets was minder waar, na een dagje weg te zijn geweest zei ik tegen mijn vakantie buddy; zullen we maar naar huis? Klinkt heel raar maar toch voelt dat zo. Een warm onthaal, niet opdringerig, gewoon lekker je zelf kunnen zijn.

Ik boek volgend jaar gewoon weer, of misschien dit jaar nog een keertje?!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Super

Harry
22-6-2014

Wederom een prachtige vakantie gehad. App. Helena wordt gerund door de familie Kladis en Lambros en Xristos doen er alles aan om jouw vakantie te laten slagen.

Appartementen worden dagelijks schoongemaakt, het is een mooi klein complex, wel ligt er een drukke weg, maar dat mag de pret niet drukken.

Tot de volgende keer!

Gereisd anders in juni 2014

Geweldig en meer

Edwin Nijland
17-6-2014

Voor een prachtige vakantie zorgt de familie Kladis, De rest krijgt u van het zeer mooie eiland

Gereisd met partner in juni 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.