Appartement Helena

Appartement
Appartement Helena
7,9

202 reviews over Appartement Helena in het Nederlands

Het appartement was netjes, maar sober met harde bedden. De tuin er om heen was mooi en de ligging was goed. De eigenaren waren vriendelijk en gastvrij. Helaas werd er om ons heen aan een stuk door gerookt, ook als je zat te ontbijten. Het ontbijt was goed, zeker voor de prijs die we er voor betaalden.

Al met al een fijne vakantie, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Dat had overigens ook te maken met de zeer slechte boottrip die we via touroperator geboekt hadden.

Gereisd met vrienden in september 2015

Altijd weer super om hier te komen, gastvrije onthaal en verzorging door de familie Kloubis, prima kamers, keurig schoon, lekker rustig, op wandelafstand van het strand en alle restaurantjes. Perfect pareltje voor een dag of tien weg!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

fantastisch

henny en frans kalee
19-10-2015

wij waren hier voor de zevende keer bij deze lieve gastvrije familie.

elk jaar worden er weer verbeteringen aangebracht.

zijn eenvoudige maar goede en schone appartementen.

Gereisd met partner in september 2015

Heel slecht geslapen

Saskia
22-9-2015

De accommodatie is erg gedateerd. De bedden waren zo hard, de veren in het matras voelde je in je rug. We hebben uiteindelijk 2 wollen dekens gepakt en deze over het matras gelegd zodat we de springveren iets minder voelde. Daarnaast heb ik nog nooit een bed meegemaakt dat zo erg kraakte.

Er kwam een vieze geur uit de keukenkastjes. De douchekop was stuk, waardoor je deze moest neerleggen of vasthouden; ophangen kon niet hierdoor. In de omgeving zijn erg veel honden die de hele nacht blaffen, hier kan de eigenaar van het hotel niet veel aan doen, maar vervelend is het wel. Ook hoorden we iedere nacht geluiden om het appartement, alsof er iets rondkroop, geen idee wat dat was. Een krabbend geluid of zo.

Voor de airco moesten we 8 euro per dag bijbetalen, dit hebben we niet gedaan maar dat was wel erg warm 's nachts. Ons uitzicht was op een bananenplant (geen uitzicht dus), en leek totaal niet op de foto's.

We kregen wel regelmatig schoon beddengoed en handdoeken. Verder geen aanrader

Gereisd met partner in september 2015

fantastische sfeer, basic kamers

Kootjes
16-8-2015

Weinig bergruimte, vreemde geur in keukenkastjes, en een kleine douchecabine. Meest gehoorde klacht was een hard en krakend bed. Slecht voor je nachtrust. Ook volgens eigenaar aan vervanging toe.

Door de familiaire sfeer en persoonlijke aandacht vergeet je de negatieve dingen.

Vader en zoon staan altijd voor je klaar.

Ontbijt raad ik niet aan, eentonig en eenvoudig (niet al te vers brood, tomaat, kaas, worst, jam, oploskoffie en thee en aanmaakjus en hardgekookt ei) Iets anders, bijv gebakken ei, kan maar tegen betaling. In aangrenzende winkel is alles te koop voor een ontbijt op je terras. Verse croissants, yoghurt en vers fruit, melk enz.

Veel goede restaurants op loopafstand. Agios Sostis stelt niet veel voor, dus huur een auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Een simpel maar schoon appartement met weinig kastruimte, een vreemde geur in de keukenkastjes en een kleine douchecabine. Een smal, erg krakend en vooral hard bed dat ook volgens de eigenaar zelf aan vervanging toe is. Geen enkele nacht aaneen kunnen slapen. De leuke en gezellige familiaire sfeer maakt echter dat je deze mindere zaken voor lief neemt. Leuk contact met vader en zoon, die ontzettend aardig zijn en alles voor je over hebben, maar wel de regels volgen. Ontbijt zou ik niet aanraden, iedere dag hetzelfde (5 sneetjes niet al te vers brood,kaas,worst,tomaat,jam,honing, oploskoffie of thee, aanmaakdrankje en hardgekookt ei) Wil je iets anders dan wordt dat in rekening gebracht. In de winkel bij het complex is alles te koop om een lekker ontbijt op je terras te nuttigen, van versgebakken croissants tot Griekse yoghurt en vers fruit.

14 kamers met alleen Nederlandse Sunwebgasten. Goede restaurants op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima maar niet fantastisch

Eline
17-7-2015

Prima plek op 10 minuten lopen van de boulevard/strand. Er is een restaurantje, bar en een supermarktje. Er zijn altijd genoeg plekken om te liggen bij het zwembad. Helaas slecht geslapen omdat er een drukke weg was en verder was het gebouw ook gehorig en hoorde je snachts honden blaffen en soms een haan sochtends. Matras inderdaad wat hard en het bed kraakt. Het is een familiebedrijfje en ze weten precies wanneer je thuisbent of niet; maar wel heel behulpzaam en vriendelijk. Parkeerplek voor huurauto gratis en achter t appartement. Het appartement is een studio met alleen een bed, bureau, badkamer(kleine douche) keukentje en balkon maar voor ons prima aangezien we weinig thuis waren. Kamer werd elke dag schoongemaakt(behalve zondag) en zelfs de afwas werd gedaan.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische accomodatie

Marcel
10-7-2015

We zijn net terug, het was fantastisch. Je word hier als familie ontvangen. Niets is te veel. Wij waren met 4 personen en een baby er werd een nieuw baby bedje en stoel gehaald er is een winkeltje bij het appartement waar je bijna alles kunt krijgen.

Continental onbijt is ook prima. Bbq was ook goed verzorgt. Kortom Xristof en Lambros zorgen voor alles.

Appartement ligt lekker rusitig buiten Agios op loopafstand.

Kan deze accomodatie iedereen aanbevelen.

Wij hebben diverse keren bij Ole Ole gegeten was meer dan goed vriendelijke eigenaar.

Huur wel een auto want Agios is niet erg groot

Vermijd Laganas is hoofdzakelaak disco's veel engelse jongeren. Of je moet dit leuk vinden natuurlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Echt een Grieks sfeertje

Gerard en Edith
2-7-2015

Na jaren weer eens voor de 2e keer op Zakynthos. Labros en Xristos zijn vriendelijke gastheren, hebben geen managementopleiding achter de rug, maar begrijpen van nature wat klantvriendelijkheid is. De appartementen zijn erg Grieks en je wordt wat terug in de tijd geworpen, qua badkamer en keuken. Griekse avond is leuk. Klein complex van 14 appartementen, sfeervol. Heeft voor ons een perfecte ligging, je bent binnen 10 minuten lopen op de boulevard van dit leuke dorpje. Eldelfia is top eten, zo ook Boomerang. Het bij de Hollanders populaire Ole Ole, een voetbalkantine met vlees wat tegen het randje aan zat en een gemaakt vriendelijke eigenaar. Top cocktailbar aan de boulevard, met een uitkijk van bovenaf. Banana Beach is wat wij de ultieme vakantie beleving vinden. Ook een bootje huren en naar de mooie rotspartijen van Keri gaan. Met de auto naar het noorden om in ag. Nicolas met een boot naar het shipwreck en de blauwe grotten te bekijken. Gewoon een fantastisch eiland.

Gereisd met partner in juni 2015

De gezelligste familie van Griekenland

Ela en Rien Braun
6-6-2015

Voor de 2e keer bij de fam. Kladis geweest. Het complex ligt rustig, de inrichting is eenvoudig, mooi zwembad. De familie Kladis zorgt voor een onvergetelijk verblijf. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Het voelt of je thuis komt. Je kan er ook lekker genieten van de kookkunst van moeder Tonia. Verder ruim voldoende andere restaurants in de directe omgeving. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Ela en Rien Braun

Gereisd met partner in mei 2015

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.