Appartement Helena

Appartement
Appartement Helena
7,8

202 reviews over Appartement Helena in het Nederlands

Geweldig, gastvriendelijkheid en service zeer goed

Ilse Beernink,
7-5-2017

Helena is een kleinschalig maar mooi appartementencomplex met een prima zwembad, een gezellig terras, een leuke bar en tevens is er een eigen supermarkt aanwezig. Het ontbijt en tevens de lunch of diner die je er kan nemen zijn goed.

De appartementen zijn netjes, schoon en ruim genoeg met grote balkons. Pluspunt er is altijd een warme douche!

De service en gastvriendelijkheid van de eigenaar en zoon zijn geweldig!! Zelden zulke vriendelijke mensen meegemaakt, die werkelijk met liefde voor hun gasten alles verzorgen en hun werk doen.

Een plek waar je je thuis voelt en graag nog eens terug komt!

Gereisd met vrienden in april 2017

Zeer goed

Henny en Frans kalee,
22-4-2017

Wij waren hier in augustus september 2016 voor de achtste keer was weer fantastisch gaan in juni 2017 voor de negende keer wij verheugen ons hier enorm op om daar weer 3 weken door te brengen henny en Frans kalee

Gereisd met partner in augustus 2016

Het appartement was eenvoudig, maar wel netjes schoon en leuk balkon er bij! Zwembad was goed met voldoende ligstoelen, ook leuke kleine bar met restaurant gedeelte binnen en buiten eten. 's Ochtend hadden wij ontbijt, de koffie daarbij vond ik niet goed, vooral omdat ze ook hele lekkere echte cappucino kunnen maken viel dat tegen. Zoon en vader met moeder bestieren dit complex met liefde, gastvrijheid en je voelt je meteen op je gemak. Kortom, goede prijs kwaliteit verhouding.

Het plaatsje Aghios Sostis heeft een leuke kleine boulevard, je kunt iedere dag uit eten voor een lage prijs. Wat je zeker moet doen is een boottocht: hebben we schildpadden gezien, lekker gezwommen bij de grotten in superblauwe zee en nog even aangemeerd op een eilandje om op strand te zonnen, genieten van een drankje en zwemmen. Ook hebben we een bustour gedaan over het eiland, ik ben geen liefhebber van de bus, maar dit was best leuk en krijg je meer indruk van het totale eilend. Kortom, rustige badplaats met sfeer en lekker eten, zon en prachtige uitzichten.

Gereisd met partner in juni 2016

Gedateerd

Urnie
19-9-2016

Enorm hartelijke gastheer Christos ..erg gezellig..

Verder een klein appartement...vieze matrassen....oude koelkast ...een "douche" zo klein dat je niet je armen kan bewegen..aan een ...luidruchtige weg...

Gereisd met vrienden in september 2016

prima te doen

Klaas
20-8-2016

Leuk appartement maar “rustig “is het naar mijn mening niet, de airco kost 8 euro pd. Als je dit niet afneemt, houd je natuurlijk de ramen open. Hierdoor heb je veel last van omgeving geluid met name vroeg in de ochtend ( vrachtauto’s , brommers etc. ) maar ook van de muziek van de bar, deze staat naar mijn mening vaak te hard. De zoon is een relaxed , maar de vader begint een oude saggerijn te worden, springen in het zwembad mag niet , spetteren mag ook niet kortom veel mag niet van deze oude man . Bedden zijn inderdaad te hard en licht beschimmeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een plek voor een leuke vakantie!

Roy
9-8-2016

Een prima appartement! Oké de bedden zijn aan de harde kant en de douche is wat klein maar je zit op een prima plek om hier je vakantie te vieren. De eigenaar en zijn vader doen alles voor je en helpen je ook graag bij het plannen van dagtripjes.

Leuk is de boottocht die wij vanuit touroperator geboekt hebben om te doen. Vanuit Helena loop je in ongeveer 10 minuten naar de boulevard. Ga eten bij Ole Ole, restaurant is zoals overal beschreven staat erg goed!Een tip: huur vooraf een auto, dat is goedkoper. Een auto is erg handig om het eiland te zien anders kom je niet overal.

Gereisd met partner in juli 2016

mooi complex, gezellige uitbaters

J. Hooijmeijer
12-7-2016

's Avonds staat de muziek bij de zwembadbar nogal hard

Gereisd met partner in juni 2015

We hebben 8 dagen genoten van onze vakantie op Zakynthos. Aardige. Oprecht geïnteresseerd in zijn gasten, zonder overdreven te zijn. Er bevindt zich een kleine mini market aan het complex, dus mocht je wat vergeten zijn: het meeste verkopen ze wel. Agios Sostis is een fijne plek om te verblijven als je niet van al teveel drukte houdt. Daarvoor moet je in Laganas zijn: bars en discotheken zijn er niet te tellen. Wij hebben tijdens ons verblijf gebruik gemaakt van een huurauto. Dit is aan te raden, want het eiland kent vele mooie plekken. Wij hebben in het plaatsje Keri een motorbootje gehuurd. Dan vaar je naar de 'Keri Caves' en zie je onderweg mooie grotten waar je met de boot doorheen kunt varen. Verder zijn er vele strandjes. Wij vonden Dafni een mooi strand: schildpadden leggen daar hun eieren. Mooie natuur en de mogelijkheid om wat te eten en drinken. Verder een heerlijk eiland om te verkennen. Mooie dorpjes, vriendelijke mensen. Prachtig weer. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in juni 2016

Eenvoudig maar zeer gastvrij

Monique
9-6-2016

Verwacht geen luxe maar de eigenaar doet er alles aan het naar je zin te maken. Voor de harde bedden kregen we een oplegmatrasje. Het douchewater liep niet weg en er werd direct een loodgieter gebeld. En de sfeer is persoonlijk en gemoedelijk. Blaffende honden hebben we niet gehoord. Het keukentje in de studio had er net zo goed niet in kunnen zitten; daar heb je echt niets aan. Keukengerei is minimaal. Douche zeer krap. Maar nogmaals: zeer gastvrije eigenaar en fijne sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Heerlijk!

joris
12-4-2016

Hele leuke vakantie gehad hier bij Helena. Ik was samen met mijn vriendin en we hebben hele leuke dagen gehad hier op Zakynthos. De familie is zo ontzettend lief en werken heel hard en doen echt hun best om het je naar je zin te maken. Ook het huren van een scootertje, quad of auto is aan te raden. Dit hoeft niet heel lang, maar voor drie dagen is het prima. Naar Laganas kun je prima lopen en in Agios Sostis kun je heerlijk eten en tegenwoordig dus ook pinnen. Wij hadden een quad gehuurd bij Olympus, maar dat was niet echt een succes. We konden niet zien hoeveel benzine er nog in de tank zat of hoeveel km/h we reden. Toen we gingen tanken zat er nog precies 100 ml benzine in en waren we in de middle of nowhere, geluk gehad dus! In juni en juli heb je de grootste kans om zeeschildpadden te zien. Als je gaat eten in Agios Sostis moet je wel flink door het donker lopen waar heel wat muggen zitten, benen en armen goed insmeren dus!

Gereisd met partner in augustus 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.