Appartement Helena

3 reviews over Appartement Helena in het Nederlands

super vakantie!!

natasja
27-9-2012

Helena is een prima accomodatie met alle voorzieningen die je nodig hebt voor een heerlijke en relaxte vakantie, ik ben hier alleen/singel heen gegaan omdat het toch al lastig is om alleen ergens op vakantie te gaan, maar hier kan het prima :-). De omgeving is heerlijk rustig en heuvelachtig ik heb hier goed kunnen hardlopen :-). De familie Kladis zijn lief en aardig en zorgen dat je een heerlijke vakantie hebt. Het eten is perfect ben geen 1 x buiten de deur wezen eten, Mama Kladis kan heel goed koken, de fruitsalades zijn trouwen ook een aanrader. Xcristos en Labros zorgen goed voor iedereen en letten goed op je. De kamers worden om dag schoongemaakt, de prijs/kwaliteitsverhouding is goed, bedankt voor de heerlijke vakantie lieve fam Kladis

Gereisd alleenreizend in september 2012

Perfecto!!! En voor single's een aanrader

Natasja
23-9-2012

Ben net terug van een week op Helena's studio's heb in in woord genoten. Als single is het soms lastig iets te zoeken waar ga ik heen en naar toe, maar Helena's studio is hiervoor echt een aanrader, accommodatie ligt goed ben er eigenlijk niet vanaf geweest buiten het hardlopen om ( kan daar prima) , tonia, labros en crystos geven je zo n goed gevoel, zijn lief en aardig voor iedereen, tonia is een hele lieve vrouw die heel goed kan koken, ben nergens anders wezen eten dan op t complex zelf, labros en crystos zorgen voor het vermaak en dat iedereen zich op zijn gemak voelt ze maken grapjes en proberen de Griekse taal bij te brengen, appartementen worden goed schoon gehouden, vindt prijs kwaliteit goed, ik zou zeggen wil je een leuke, relaxte, gezellige week ergens heen waar het zonnetje (meestal) schijnt dan zou ik zeggen doen!!!! Perfecto! Thanx aan de Fam. Kladis liefs Natasja

Gereisd alleenreizend in september 2012
2007

Mocht in eerste alleen mijn vriend laten slapen als ik daar voor bij zou betalen. Dit was voor geen probleem.klonk ook wel logisch, maar toen het duidelijk werd dat mijn vriend een Albenees is, mocht dat ook niet meer. Heb dus mijn heil ergens anders gezocht.Vond het zwembad erg vies. Het was einde van het seizoen

Gereisd alleenreizend in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Helena voor je op een rij gezet:

Stip Reizen
Stip Reizen

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.