Appartement Helena

30 reviews over Appartement Helena in het Nederlands

Nooit meer

Merel,
19-3-2018

Het personeel was niet erg vriendelijk naar ons toe. Dit komt waarschijnlijk omdat het seizoen bijna voorbij was, maar dan nog mag dat niet voorkomen. De badkamer is ontzettend klein. Wij konden niet fatsoenlijk onder de douche staan en moesten de douchekop vasthouden. De bedden waren ontzettend hard.

Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde, dat was jammer.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig, gastvriendelijkheid en service zeer goed

Ilse Beernink,
7-5-2017

Helena is een kleinschalig maar mooi appartementencomplex met een prima zwembad, een gezellig terras, een leuke bar en tevens is er een eigen supermarkt aanwezig. Het ontbijt en tevens de lunch of diner die je er kan nemen zijn goed.

De appartementen zijn netjes, schoon en ruim genoeg met grote balkons. Pluspunt er is altijd een warme douche!

De service en gastvriendelijkheid van de eigenaar en zoon zijn geweldig!! Zelden zulke vriendelijke mensen meegemaakt, die werkelijk met liefde voor hun gasten alles verzorgen en hun werk doen.

Een plek waar je je thuis voelt en graag nog eens terug komt!

Gereisd met vrienden in april 2017

Gedateerd

Urnie
19-9-2016

Enorm hartelijke gastheer Christos ..erg gezellig..

Verder een klein appartement...vieze matrassen....oude koelkast ...een "douche" zo klein dat je niet je armen kan bewegen..aan een ...luidruchtige weg...

Gereisd met vrienden in september 2016

Stip Reizen

Het appartement was netjes, maar sober met harde bedden. De tuin er om heen was mooi en de ligging was goed. De eigenaren waren vriendelijk en gastvrij. Helaas werd er om ons heen aan een stuk door gerookt, ook als je zat te ontbijten. Het ontbijt was goed, zeker voor de prijs die we er voor betaalden.

Al met al een fijne vakantie, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Dat had overigens ook te maken met de zeer slechte boottrip die we via touroperator geboekt hadden.

Gereisd met vrienden in september 2015

Altijd weer super om hier te komen, gastvrije onthaal en verzorging door de familie Kloubis, prima kamers, keurig schoon, lekker rustig, op wandelafstand van het strand en alle restaurantjes. Perfect pareltje voor een dag of tien weg!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Voor de 2de keer weer thuis komen

ellen_faber
25-6-2014

Wow, net 2 dagen terug en nu alweer heimwee! Dit jaar was het mijn 2de keer vakantie vieren bij de Fam. Kladis. En wederom was alles goed, een gevoel van thuis komen. voor de 2de keer vakantie vieren op het zelfde adres kan nadelen hebben, je weet alles al, je weet de mooie plekjes, noem alle nadelen maar op!

Niets was minder waar, na een dagje weg te zijn geweest zei ik tegen mijn vakantie buddy; zullen we maar naar huis? Klinkt heel raar maar toch voelt dat zo. Een warm onthaal, niet opdringerig, gewoon lekker je zelf kunnen zijn.

Ik boek volgend jaar gewoon weer, of misschien dit jaar nog een keertje?!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Gewoon heel goed

Erik
21-5-2014

De familie is heel vriendelijk. De daghap kan wedijveren met menig restaurant. Prima verblijf gehad

Gereisd met vrienden in mei 2014

Gewoon goed.

balusimba
18-9-2013

Niks mis met de appartementen. Het ligt wat afgelegen, maar vonden wij prima om lallende jongeren te ontwijken. Ontbijt hebben we gewoon zelf verzorgd, prima dankzij het tosti-ijzer. Boek vooral niks bij de hostess. Zelf op zoek gaan en boeken scheelt tientallen euro's. Wij hebben een auto gehuurd op de boulevard. Zij maken echt een prima prijs, zijn heel flexibel en de auto is betrouwbaar. Ook handig dat één van de medewerkers NL is. Dat maakt afdingen net iets makkelijker :-)

Een auto heb je echt wel nodig om naar het strand te gaan. Banana Beach is een aanrader, is ongeveer 40 minuten rijden.

De beroemde Griekse avond is zoals hieronder beschreven helaas door onze neus geboord. Beetje jammer dat de inkoop niet afgestemd kon worden op 8 gasten.

Een wrange nasmaak is het feit dat de eigenaar op onze laatste avond een kitten in elkaar mepte.

Gereisd met vrienden in september 2013

Goed appartement, ontbijt bijboeken niet nodig, niet bijzonder. Genoeg ruimte, elke dag schoonmaak. Vlakbij lekkere restaurantjes, strand op loopafstand is zeker niet de moeite waard daarom nodig om auto te huren voor paar dagen. Mooie stranden liggen stukken verder weg. BBQ ging niet door, eigenaar vond 8 mensen te weinig om dit voor te organiseren.... Bedden zijn echt slecht maar dat is griekse folklore. Weg langs app is rustig maar wat er rijdt gaat echt heel hard.. Heerlijk eten bij Scloubou op loopafstand. Ook Boomerang is heerlijk!!! Bij beiden zeer vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom! NIET gaan eten bij VARDIOLA, durven voor schotel met 3 miezerige visjes 40 euro te vragen!! Schandalig, vooral als je bedenkt dat je gemiddeld tussen de 25-30 euro heerlijk kan eten met 2 pers.

Eigenaren van app zijn niet echt diervriendelijk.....

Thuis komen

ellen
9-9-2013

Bij aankomst ontvangen worden door de Fam Kladis, die je nog nooit gezien hebt, maar jou direct het gevoel geven dat je welkom bent. Zo'n welkoms ervaring hebt ik nog nooit gehad. Gedurende de vakantie kom je er achter dat deze mensen jou een onvergetelijke vakantie willen bezorgen en er alles aan willen doen om dat mogelijk te maken.

Het eiland is ook prachtig te ontdekken met excursies, of een auto. Er zijn op Zakynthos enorm veel mooie plekjes, en tijdens de eilandtour neemt Emmy jou mee naar deze plekjes. Tijdens de rit verteld zij jou leuke weetjes over het eiland en kan vertellen dat dat met liefde gebeurd.

S'avonds bij thuiskomst wordje weer warm onthaald, en kun je genieten van de kookkunsten van de familie, of er op uit gaan om ook in een ander zijn keuken te kijken.

Ik kan je vertellen dat ik heel goed snap waarom mensen jaarlijks terug komen! Ik wil ook nog een keertje terug!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.