Appartement Helena

7,8

8 reviews over Appartement Helena in het Nederlands

Ricardo Rensen,
6-8-2018

Geweldige tijd gehad bij Helena studio's. alles ziet er netjes uit en de kamers worden elke dag schoon gemaakt. Xristos de eigenaar zorgt dat alles naar wens is samen met zijn vader. zijn tante staat in de keuken en maakt de lekkerste gerechten. Helena studio's ligt rustig gelegen, dus je kunt er goed tot rust komen. wij gaan zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

heerlijk , kleinschalig met familieziel.

J en A en D,
6-12-2017

Vriendelijk, kleinschalig, geen hordes toeristen. Strand op loopafstand maar gelukkig ver genoeg van alle horeca. Vriendelijke mensen die keihard werken om het naar je zin te maken. Prima kamers en leuk balkon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische accomodatie

Marcel
10-7-2015

We zijn net terug, het was fantastisch. Je word hier als familie ontvangen. Niets is te veel. Wij waren met 4 personen en een baby er werd een nieuw baby bedje en stoel gehaald er is een winkeltje bij het appartement waar je bijna alles kunt krijgen.

Continental onbijt is ook prima. Bbq was ook goed verzorgt. Kortom Xristof en Lambros zorgen voor alles.

Appartement ligt lekker rusitig buiten Agios op loopafstand.

Kan deze accomodatie iedereen aanbevelen.

Wij hebben diverse keren bij Ole Ole gegeten was meer dan goed vriendelijke eigenaar.

Huur wel een auto want Agios is niet erg groot

Vermijd Laganas is hoofdzakelaak disco's veel engelse jongeren. Of je moet dit leuk vinden natuurlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Uitmuntend en gastvrij!

Kitty
7-8-2013

Het appartement is goed. Elke dag, behalve zondag wordt het schoongemaakt en om de 2 dagen schone handdoeken en 2 keer per week schone lakens. Ontbijt is goed. Ondanks het keukenblok kun je er echt niet koken. Geen straf en zijn heerlijke restaurantjes in Agios Sostis, 10 minuten lopen, zoals Ole Ole en Aperito. Er is een klein zwembad om aan te liggen en binnen 10 minuten loop je naar het strand met een smalle kunststrook. Rustige aflopende zee. Ongeveer 30 minuten lopen is het strand van Laganas. Hier zijn vooral jongeren te vinden die er uitgaan. Wij vonden Laganas vreselijk en niet de moeite om er naar te gaan. Alleen om geld te pinnen. Dat kan niet in Agios Sostis.

Huur 2 of 3 dagen het auto en je kunt naar de meest prachtige stranden rijden. Een verblijf van 14 dagen op het eiland is genoeg om alles te zien.

Lambros met zijn vrouw en zoon Christos zijn fantastisch. Ze doen er echt alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Ze spreken aardig Nederlands.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

wat een warme deken

T Wiersma
18-9-2012

wat een warme deken zo voelt het als je word vertroeteld door de familie kcadis, deze mensen halen alles uit de kast om het iedereen naar de zin te maken, voor ons was het de 5e keer en dear familie see you next year again vele groeten uit zwolle

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Prachtig!!

Wilma
5-5-2012

hele leuke week gehad! Vader en zoon en ook moeder doen er alles aan om het naar je zin te maken. Niets is te veel, met twee kinderen van 13 en 15 geweest, miste in begin tv op kamer maar was zo over, douche beetje primitief.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Voor herhaling vatbaar...

P. Peters
14-8-2010

Wij zijn 2 weken bij "Helena" geweest en hebben een fantastische vakantie gehad .

Hele lieve mensen die alles uit de kast halen om het naar je zin te maken , o.a 's morgens koffie op je balkon !

Wij hebben bijna iedere avond hier gegeten en het was echt perfect en altijd gezellig !

Het zwembad is heerlijk en de kamers en balkon lekker ruim .

ook het supermarktje is ideaal ( vers brood en croissantjes , souvenirs , luchtbedden etc.)

Kortom een heerlijk "paradijsje" waar wij zeker nog een keer naar terug gaan !

Patrick , Rebecca en Max .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

weer een fantastische tijd!!!

Luana Onink
9-8-2009

Wij zijn weer naar dit complex gewwst, omdat we het vorig jaar zo naar ons zin hebben gehad.

Labros, Christos, Betty en Tonia doen zo verschrikkelijk hun best om het iedereen naar de zin te maken, en dat is dit jaar weer gelukt.

Je zou haast denken dat het niet no een keer zo leuk kan zijn, want je gaat het vergelijken met het jaar daarvoor, maar niets is minder waar het was e=weer geweldig!!

Wij zijn hier naartoe gegaan met Raymond Brenda en Bjorn, die we daar vorig jaar hebben ontmoet ook dit is naturlijk voor hun erg leuk.

We kregen de bovenste twee kamers in het midden, en weer was het geen moeite om even het schot ertussen uit te hale, zodat we 1 heel groot balkon hadden.

Errug prettig.

Verder hadden we een welkomst diner, die uitermate goed was en natuurlijk erg leuk, dat ze dat organiseren, en verder zijn ze overal voor in en is niets ze teveel.

Je hoeft het maar te vragen, en ze proberen het te regelen.

Weer top op naar volgend jaar Shane luana en romae Vilaki!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.