Appartement Helena

2008

Super!

Marco, Esther en Amy
30-9-2008

We zijn hier een week verbleven met onze baby van 7mnd. De familie is heel aardig en doen alles om het naar je zin te maken, ook al was het al einde seizoen. Ze laten niks merken dat ze het zat zijn. Accomodatie is simpel, maar ach, met dat mooie weer en lekkere zwembad ben je daar toch niet veel. Schoonmaak is prima. Inderdaad geen douchegordijn maar de douche zelf is altijd warm met een lekkere straal.

Ook voor de kleine steken ze hun handen uit de mouw, even een flesje warm maken bij de bar, het babybadje bij vullen of even gek doen.

Agios Sostis is gelukkig niet zoals Laganas 1 grote MCDonald, maar heeft juist een gezellige boulevard met leuke restaurantjes en winkeltjes.

We hebben het hier heerlijk gehad en raad iedereen aan om hier naar toe te gaan.

Groetjes Marco, Esther & Amy

Gereisd familie in september 2008

super gastvrij en zeker een aanrader

david en margaret
16-9-2008

heerlijke vakantie gehad. de familie doet er echt alles aan om je vakantie te laten slagen. hele aardige mensen, we hebben al aardig wat ervaring in griekenland, maar dit was zeker een topper. voor ouders met jonge kinderen, de babyfoon heeft bereik tot het restaurant en de bar, en dit is combinatie met het lekkere eten (en drinken en gezelligheid) zorgt ervoor dat je 's avonds heerlijk kan ontspannen.

Gereisd familie in september 2008

Toppertje

Raymond, Brenda & Björn
14-8-2008

Van 26 juli t/m 9 augustus hebben wij onze vakantie doorgebracht in appartementecomplex Helena.

Tijdens deze vakantie hebben ook wij een TOP tijd gehad, door de familie Kladis zijn wij volledig in de watten gelegd. Vooral de laatste avond staat in ons geheugen gegrift, Mama Tonya heeft voor ons een heerlijke griekse maaltijd bereid. Dit was echt zooooo lekker dat wij nu nog heimwee hebben.

Verder is de omgeving erg mooi, de stranden SUPER voor kleine kinderen, de Blue Caves geweldig om te snorkelen en last but not least CAMEO-eiland (Lounge-eiland) hier hebben wij aardig wat tijd doorgebracht, heerlijk gerelaxed met gave loungemuziek en zelfs gesnorkeld met een Caretta Caretta.

Al met al dus een vakantie om nooit te vergeten!!!

Volgend jaar voor ons weer app. complex Helena.

Gereisd familie in juli 2008

Stip Reizen

heb een prima vakantie gehad

olaf
29-6-2008

heb een prima vakantie gehad.familie erg aardig deden echt alles voor ons.en zoals in sommige beoordelingen stond over eerst besteden en dat ze dan pas vriendelijk zijn,dat zal best kunnen kloppen maar daar moeten ze het ook van hebben,en kom op je bent op vakantie en duur zijn ze niet vaak goedkoper dan elders met eten en drinken maar ook hun marktje. Een echte aanrader voor leuke ontspannen vakantie ook met kleine kinderen.We gaan zeker een keer terug

Gereisd familie in juni 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.