Appartement Helena

Appartement Helena
7,8

29 tips over Appartement Helena

Marcel, 10-7-2015

Wij hebben via sunweb de schilpadden cruise gedaan

Deze kan ik iedereen aanbevelen.

En huur een auto

Ela en Rien Braun, 6-6-2015
Je kan een auto huren en de mooie bergen verkennen. En op een half uurtje rijden, richting Xirokastello, heb je prachtig brede zand stranden met vriendelijke bediening zoals de banana beach. Je kan ook kookles nemen in het restaurant Ole Ole, het beste restaurant in de omgeving, wat een heel leuke ervaring is.
Maurice, 2-6-2015

Ga niet naar Laganas strand want dat is Chersonissos in het kwadraat. Kalamaki is beter maar ook al snel vol, zelfs buiten hoogseizoen.

Huur een auto en kijk naar het prachtige groene landschap van het eiland en mijdt de drukke kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Helena voor je op een rij gezet:

Jeanne Schreurs, 28-5-2015
Ga eens eten bij Adelphia.Dit is de buurman van Ole Ole,waar het eten bijzonder vet is.
Edwin Nijland, 17-6-2014
Haven Agios Sostis morgens waar je de Caretta Caretta schildpadden kunt zien
Jan, 25-5-2014

- Gerakas, 1 van de mooiste zandstranden van Zakynthos,

- Zakynthos, om te winkelen en terrasjes.

- Ole Ole, grieks restaurant in Agios Sostis. Goed eten.

Erik, 21-5-2014
Ole-Ole is fantastisch restaurant. Adelfia kunnen we niet aanbevelen. Het starnd stelt niets voor. Er is in de loop der jaren veel afgekalfd. Over het algemeen niet veel meer dan 2 meter breed. Wel kan je tot ver in zee lopen. Da's goed voor de kids. Laganas is vreselijk. Maar het strand daar is zoals het behoort. 20 Minuten lopen, als je niet verdwaalt. Er zijn heel veel weggetjes. Maar laat gewoon op het grote hotel vlakbij Helena met zijn aparte kleur, dan kom je er wel.
Julia, 15-10-2013
Tip: ga eens eten bij La Marinara!
Edwin Nijland, 29-9-2013
Huur voor 2 tot 3 dagen een auto om het eiland te bekijken in de bergen en voor het vlakke deel van Zakynthos kun je fantastisch met een scooter doen
Dennis en Mariska, 24-9-2013
De wekelijkse bbq is afhankelijk van het aantal personen dat mee wil doen, dat is te begrijpen aangezien het niet alleen maar uit een bbq bestaat, dus mensen probeer elkaar enthousiast te maken voor deze bijzonder leuke avond, aanrader! Alsook lekker genieten van moeder tonia's kookkunsten, altijd lekker en gezellig! En anders eten bij de "buren" taverna Scloubous, fijn tussen niet alleen toeristen maar ook vele Grieken!

We hebben een aantal aanbieders voor Helena voor je op een rij gezet: