Appartement Helena ***

Review geschreven door Kootjes

fantastische sfeer, basic kamers

Kootjes,
16-8-2015

Weinig bergruimte, vreemde geur in keukenkastjes, en een kleine douchecabine. Meest gehoorde klacht was een hard en krakend bed. Slecht voor je nachtrust. Ook volgens eigenaar aan vervanging toe.

Door de familiaire sfeer en persoonlijke aandacht vergeet je de negatieve dingen.

Vader en zoon staan altijd voor je klaar.

Ontbijt raad ik niet aan, eentonig en eenvoudig (niet al te vers brood, tomaat, kaas, worst, jam, oploskoffie en thee en aanmaakjus en hardgekookt ei) Iets anders, bijv gebakken ei, kan maar tegen betaling. In aangrenzende winkel is alles te koop voor een ontbijt op je terras. Verse croissants, yoghurt en vers fruit, melk enz.

Veel goede restaurants op loopafstand. Agios Sostis stelt niet veel voor, dus huur een auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015