fantastische sfeer, gedateerde appartementen

Review geschreven door Kootjes

fantastische sfeer, gedateerde appartementen

Kootjes,
15-8-2015

Een simpel maar schoon appartement met weinig kastruimte, een vreemde geur in de keukenkastjes en een kleine douchecabine. Een smal, erg krakend en vooral hard bed dat ook volgens de eigenaar zelf aan vervanging toe is. Geen enkele nacht aaneen kunnen slapen. De leuke en gezellige familiaire sfeer maakt echter dat je deze mindere zaken voor lief neemt. Leuk contact met vader en zoon, die ontzettend aardig zijn en alles voor je over hebben, maar wel de regels volgen. Ontbijt zou ik niet aanraden, iedere dag hetzelfde (5 sneetjes niet al te vers brood,kaas,worst,tomaat,jam,honing, oploskoffie of thee, aanmaakdrankje en hardgekookt ei) Wil je iets anders dan wordt dat in rekening gebracht. In de winkel bij het complex is alles te koop om een lekker ontbijt op je terras te nuttigen, van versgebakken croissants tot Griekse yoghurt en vers fruit.

14 kamers met alleen Nederlandse Sunwebgasten. Goede restaurants op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015