Appartement Helena

Kan veel beter

Fam Hilberink
4-10-2018

Zeer slechte bedden

Dagelijkse leiding (Chrisos) niet vriendelijk/nors en niet eerlijk

Ontbijt elke dag hetzelfde

Aan alles zit een prijskaartje

Schoonmaken werd ineens om de dag inplaats van elke dag reden omdat het rustig was?

Douche formaat cabine 50x50cm? als je de zeep liet vallen moest je de deur open doen op deze weer op te pakken

De hele dag staat de muziek aan op het terras ,deze was duidelijk hoorbaar op je kamer /aangrenzend balkon

Thuis komen

Christa
7-8-2018

Wij zijn hier voor de vijfde keer geweest, dat zegt al genoeg eigenlijk.

Bij Xristos en zijn familie voelt het als thuis komen.

De sfeer bij dit complex is zo gemoedelijk, als je tot rust wilt komen en op zoek bent naar gezelligheid dan zit je hier goed!

De kamers zijn ruim , groot balkon, keuken en douche zijn idd wat krap en gedateerd maar kniesoor die daar op let.

Er wordt elke dag schoongemaakt.

Xristos en zijn familie doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Bij het complex kun je lekker eten ( de keuken wordt elk jaar beter!) een afzakkertje halen aan de bar en er is een supermarkt waar je alles kunt kopen wat je nodig hebt.

In Agios Sostis kun je wandelingetje maken over de boulevard en zijn er genoeg restaurantjes.

Aanrader is om quadbike te huren, hiermee kun je het hele eiland verkennen, ook de kleine weggetjes offroad, en ook zeker leuk om fietsen te huren.

Kortom; aanrader dus!

Ricardo Rensen
6-8-2018

Geweldige tijd gehad bij Helena studio's. alles ziet er netjes uit en de kamers worden elke dag schoon gemaakt. Xristos de eigenaar zorgt dat alles naar wens is samen met zijn vader. zijn tante staat in de keuken en maakt de lekkerste gerechten. Helena studio's ligt rustig gelegen, dus je kunt er goed tot rust komen. wij gaan zeker weer terug.

ka
3-7-2018

Helena ***

Ongelofelijk leuk apartament, klein maar fijn .

Heerlijk eten en gezellige bar / terras.

Kamers zijn wat gedateerd voor Hollandse begrippen maar je slaapt er alleen de bedden zijn hard , maar vraag je een top matras is dat probleem opgelost .

De douche is idd aan de kleine kant , maar met de deurtjes open prima te doen .

Eigenaar en zijn vader maken het je echt naar de zin

Nooit meer

Merel
19-3-2018

Het personeel was niet erg vriendelijk naar ons toe. Dit komt waarschijnlijk omdat het seizoen bijna voorbij was, maar dan nog mag dat niet voorkomen. De badkamer is ontzettend klein. Wij konden niet fatsoenlijk onder de douche staan en moesten de douchekop vasthouden. De bedden waren ontzettend hard.

Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde, dat was jammer.

heerlijk , kleinschalig met familieziel.

J en A en D
6-12-2017

Vriendelijk, kleinschalig, geen hordes toeristen. Strand op loopafstand maar gelukkig ver genoeg van alle horeca. Vriendelijke mensen die keihard werken om het naar je zin te maken. Prima kamers en leuk balkon.

voldoende

Hanneke
4-10-2017

De appartementen zijn zeer eenvoudig. Dat wil zeggen, twee bedden, een nachtkastje, een hangkast en een bureautje. Het "keukentje"heeft een wasbak en een aanrechtje. Het electrische kookstelletje is niet te gebruiken. Wel staat er een koffieapparaat en een waterkoker.

De schoonmaak was niet constant. De eerste twee dagen werd er niet schoongemaakt, ook de prullenbakjes niet.

De badkamer heeft een wasbak en een zeer kleine douche. Maar wel warm water.

Het balkon is fijn.

Het zwembad met de ligstoelen is prima.

De aandacht van de eigenaren is vooral gericht op diegenen die daar ook een drankje nemen of iets eten.

Het geheel ligt aan een drukke weg.

Een lwandeling van 10 minuten brengt je in hartje Agios Sostis.

Zo weer naar terug gaan..

Rens en Flore
25-7-2017

Zeer leuk, gastvrij en gezellig appartement. De kamers zijn simpel maar zeker ruim voldoende. Prima bed, koelkast/vriezer en fijn badkamertje met altijd een warme douche zijn aanwezig. Wij hadden niet gekozen voor de airco (die tegen betaling 'gehuurd' kan worden), maar met de balkondeuren altijd open en het gordijn ervoor dicht was het koel genoeg en kwamen er geen muggen op de kamer.

De eigenaren van het appartement zijn zeer gastvrij en helpen graag met het plannen van dagjes weg, excursies, restaurantjes etc. Doordat het een kleinschalig appartement is, hangt er een zeer gemoedelijke en gezellige sfeer. Elke avond, wanneer iedereen terug kwam van de dagjes uit en excursies, werd er aan de bar nagepraat en gedronken.

Al met al een hele leuke, gezellige en mooie vakantie gehad op het eiland Zakynthos, mede dankzij dit appartement. Hoewel wij erg zijn van het niet 2x naar hetzelfde gaan, zouden we hier zo weer naartoe vertrekken. Aanrader.

Prima verblijf, prima prijs/kwaliteit

Leo
22-5-2017

Echt geweldig genoten van ons verblijf in Zakynthos en bij Helena.

Wij hadden een huurauto al in Nederland geregeld voor een hele week. Dat scheelt honderden euro's. Je stapt direct op het vliegveld in je auto en levert 'm daar ook weer in.

De boottrip voor 3 uur bij Manthos is een aanrader even als de mixed grill voor €9,00 bij Syrtaki aan de boulevard.

De bedden waren idd wel hard maar daar kun je een topper voor krijgen bij Christos. De bedden werden iedere dag weer keurig opgemaakt en de studio en balkon schoongemaakt.

Waar je s-nachts last van kunt hebben zijn blaffende honden en kukelende hanen(die weten niet dat ze dat alleen bij het krieken van de dag horen te doen). Of dronken Hollanders die lopen te bleren op straat. Maar daar kan Helena natuurlijk verder weinig aan doen.

Geweldig, gastvriendelijkheid en service zeer goed

Ilse Beernink
7-5-2017

Helena is een kleinschalig maar mooi appartementencomplex met een prima zwembad, een gezellig terras, een leuke bar en tevens is er een eigen supermarkt aanwezig. Het ontbijt en tevens de lunch of diner die je er kan nemen zijn goed.

De appartementen zijn netjes, schoon en ruim genoeg met grote balkons. Pluspunt er is altijd een warme douche!

De service en gastvriendelijkheid van de eigenaar en zoon zijn geweldig!! Zelden zulke vriendelijke mensen meegemaakt, die werkelijk met liefde voor hun gasten alles verzorgen en hun werk doen.

Een plek waar je je thuis voelt en graag nog eens terug komt!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Helena in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.