Villa Grantzaos

Villa Grantzaos
9,5

10 tips over Villa Grantzaos

a_hijlkema, 8-7-2015
Ga eten bij Adelfia. Wij werden telkens gastvrij onthaald bij Adelfia en hebben er heerlijk gegeten. Onze zoon kon fijn spelen in het speelhoekje zodat wij rustig konden eten. Vanaf de accommodatie loop je richting het strand van Agios Sostis en dan is het direct het eerste restaurant aan de rechterkant. Aan de overkant bevindt zich ook een gedeelte van Adelfia. Ook kun je er prima eten afhalen!
Ingrid, 24-7-2014
Genoeg restaurantjes op loopafstand, o.a. Scoublou en Ole Ole. Met de auto naar het strand, zoals Dafni beach is zeker een aanrader, een supermooi strandje.
Ans de Visser, 9-9-2013
Er zijn genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. De eigenaars Anastasia en Costas kruisen alles aan op een landkaart van Zakynthos, die je mag houden. Zij kunnen je ook helpen bij het maken van reserveringen voor boottochten. De kamers zijn allemaal mooi gelegen met balkon of terras en lekker ruim.

We hebben een aantal aanbieders voor Grantzaos voor je op een rij gezet:

lce, 28-8-2013
    Wij vonden Porto Azurro het fijnste strand, ook heerlijk eten daar. Qua restaurants in Agios Sostis vonden wij Aperitto en El Greco het best. La Bruschetta in Keri is ook een aanrader.
    Familie, 2-2-2013
    Motorbootje huren en in alle vroegte en rust naar het schildpaddeneiland varen...paradijs:-) Verder naar alle prachtige stranden rijden die Zakynthos te bieden heeft...en Laganas vermijden;-)
    Alex, 19-8-2012

Veel eetgelegenheden in de buurt, maar een pizza van Anastasia op je veranda is ook heerlijk.

Geniet ook van de heerlijke (wekelijkse) BBQ!

Yvette van den Bosch, 24-7-2012
    Het haventje van agios sostis lag erg dichtbij op nog geen 5min.rijden. Daar kwam iedere ochtend het grote schildpad met de vissers binnenzwemmen. Later ontdekten we dat je op het luchtbedje (wat je zo kon pakken bij de gezellige strandtent met gratis bedden, sabbia) de zee op ging en rondkeek, je daar zo de schildpadden kon zien zwemmen! De mooie beesten waren niet bang en zelfs nieuwsgierig! Ze zwommen zomaar vlak naast je bedje als je geluk had! En ze zijn in geen geval beangstigend!
    Menno, Natasja en Linde, 21-6-2012
    Huur 'n bootje! Tijdens een van onze vaartochtjes hebben we maar liefst 4 schildpadden gespot. Mee-eten met Costas en Anastasia is echt een aanrader. De zelfgemaakte rode wijn van Costas ook!
    Van tongeren, 9-6-2012
    Dafni beach perfecte plek voor rust zoekers neem de 2e afslag de weg is minder goed maar bel mare restaurant met gratis ligbedden heeft verse vis van de gril perfecte plek
    markhertog, 10-1-2012
    Restaurant Aperitto, heeeeeerlijk eten!!

We hebben een aantal aanbieders voor Grantzaos voor je op een rij gezet: