Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

We hebben de beste aanbieders voor Villa Grantzaos voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Grantzaos

• 9fam Brinke28-07-2022

fantastisch verblijf

Een warm welkom bij aankomst met een drankje en info over de mooie plaatsen op het eiland. Mooie en schone appartementen met airco. Een fijn zwembad met ligbedden en parasols. Lekker ontbijten met een (gebakken) eitje zoals jij het graag wilt. Een gezellige bar en klein restaurant met een heerlijke Griekse menukaart. Kortom een fantastisch verblijf gehad door o.a. de zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren.

• 10Familie Van den Brand06-05-2022

In een woord fantastisch!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Grantzaos Villa’s. Mooie appartementen welke dagelijks werden schoongemaakt, voorzien van nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed. Lekker ontbijt met gebakken ei naar keuze. Iedere week een heerlijke barbecue en ook een kleine gevarieerde kaart voor als je een avond niet op pad wilt voor je avondeten. Ook toen we laat aankwamen vanwege vertraging werd er voor ons nog een lekkere maaltijd bereid. De gastheer Kostas verwent je graag met perfecte cappuccino, espresso, of welke koffie dan ook. Maar ook een lekker wijntje, heerlijke Mochito of andere cocktail. Het zwembad is groot genoeg en heerlijk voor en verfrissende plons en vermaak voor de kinderen. Het is gewoon een fantastisch verblijf om samen of met je gezin voor een topvakantie naartoe te gaan.

• 9Madelies Barten27-09-2021

Supermooi authentiek appartement

Mooi authentiek appartement op top locatie! Netjes verzorgde kamers. Goed ontbijt. Kortom héérlijk 8 daags verblijf gehad...

• 10Ruimte
  • 9Madelies en Piet27-09-2021

Autentiek grieks appartement 6 kamers

Super mooi autentiek kleinschalig appartement top locatie!! Netjes, schoon, goed ontbijt. Handdoeken bedlinnen vaak vernieuwd. Kortom een héérlijk verblijf!!

• 10Ruimte
  • 10Karin en Marco07-09-2021

Griekse gastvrijheid, gezellig en toch rustig

Prachtig appartement in authentieke stijl. Rustig, gezellig en alles binnen loopafstand ( Agios Sostis). Mooi schoon zwembad, prachtige tuin, gezellige bar en enorme Griekse gastvrijheid. Kostas is een enorme goede gastheer. Kom je ‘s-avonds laat aan vraagt hij gelijk of je nog iets wil eten. Hij is geïnteresseerd en onthoud precies wat je lekker vindt. Vera kan enorm goed koken en is tegelijkertijd een waardevolle kracht die de tuin en de bedjes bij het zwembad netjes schoon houdt. We hebben genoten van de heerlijke mousaka, de verse vis en de gezellige Bbq. Prijzen hier zijn heel acceptabel. Kortom: enorm genieten bij Villa Grantzaos

• 9Ruimte
  • 10Emiel17-06-2021

Het Paradijs

Vandaag teruggekomen van een 10 daags verblijf in dit paradijsje. Wat hebben wij genoten van de service van Kostas en Anastasia. Niets was teveel voor hen en alles werd geregeld tot een boottocht aan toe. Complex bestaat uit een 6 appartementen en heeft een klein zwembad en bar/restaurant. Super goed eten tegen een leuke prijs. Wij gaan niet snel naar dezelfde accommodatie maar dat gaat bij deze wel gebeuren. Ik zeg boeken mensen!!!!!!!

• 10Stephan28-08-2020

Thuiskomen!

Zojuist zijn wij weer terug van een heerlijke vakantie bij Grantzaos Villas op Zakythos. Het was al weer de vierde keer bij Kostas en Anastasia en het voelde als thuiskomen. Wat een geweldige gastvrijheid en gezelligheid. Echt een aanrader om er even lekker uit te zijn. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar dit naseizoen!

• 10Mariejose Hoonhout25-08-2020

Heerlijk, fantastisch, onvergetelijk!

Ons verblijf bij Grantzaos Villas op Zakynthos was super! Prachtige, authentiek Griekse appartementen, gerund door Kostas en Anastasia die alles doen om het voor hun gasten en onvergetelijke vakantie te maken. Je sluit ze in je hart, waar ze vervolgens nooit meer uit gaan. Gezellige bar aan het lekkere zwembad, de Cozy Corner waar je elke dag weer kunt genieten van de meest heerlijke lunches en diners, en een gezellige hoek om smorgens de dag te starten met een uitgebreid ontbijt. Daarin worden Kostas en Anastasia ondersteund door duizendpoot Vera, voor wie niets teveel is. En dat allemaal op het prachtige Zakynthos! Kortom : wij hebben er na 2wkn een familie bij een gaan hier zeker nog eens terug! Top!

• 10Fam. van Rongen30-08-2019

Een verborgen pareltje

We zijn 2 weken hier geweest en hebben een super vakantie gehad. Strand is op 5 minuten lopen, wel smal maar er is voldoende ruimte en er zijn altijd bedjes vrij. Agios Sosti heeft voldoende eettentjes maar eigenaren van complex hebben een uitstekende eigen keuken, je hoeft eigenlijk niet weg. Iedere dondag een BBQ, geserveerd met de Griekse gastvrijheid (...veel teveel eten) De eigenaren spreken uitstekend engels en geven je het gevoel dat je familie bent. De bar aan het zwembad is elke avond open en het is gezellig om de dag met een drankje daar af te sluiten. Appartement is goed uitgerust, douches zijn perfect en heel belangrijk, uitstekende bedden. Kortom een super plekje om terug te keren.

• 10Gonnie Zanten05-08-2019

Geweldig!

Heerlijke plek, mooie sfeervolle ruime appartementen met zeer goede bedden. Mooie goed onderhouden tuin, ons appartement had een heel groot terras. Prima ontbijt met ook huisgemaakte producten. Wij waren zeer verrast door het lekkere eten in het restaurant en vonden het fijn dat er een bar was bij het zwembad. Lieve gastvrije mensen. Zeker een aanrader!!

Villa Grantzaos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens