Villa Grantzaos

Met jonge kinderen

Een paradijsje

Nathalie Rutten
16-6-2018

Zeer mooie en ruime app. de sfeer is erg gemoedelijk, een heerlijk ontbijt en zwembad met een gezellige bar. De eigenaren zijn leuk en zorgzame mensen die je erg welkom laten voelen.

Fantastische week gehad op Zakynthos in Grantzaos

Fabienne en Ralf
8-5-2018

Wij waren 5 jaar geleden al eens op vakantie in Grantzaos Villas en we zijn blij dat we nog eens terug zijn gegaan! Het is een prachtige plek met goede faciliteiten, heerlijk eten en gastvrije eigenaren.

Je hoeft eigenlijk niet van het terrein af vanwege het mooie zwembad en het restaurant met bar op het terrein. Maar de omgeving is ook prachtig, mooie strandjes met ondiep water (handig voor kleine kinderen), boottochtjes die door de grotten voeren en naar het schilpaddeneiland gaan en hele mooie uitzichten.

Opnieuw fantastisch!

Chris
3-5-2018

Nadat we 4 jaar geleden een geweldige week bij Kostas en Anastacia hebben gehad zijn we nu weer teruggekeerd. We hebben er geen spijt van gehad!

De service en gastvrijheid zijn wederom van ongekend niveau.

Als je geen zin hebt in all-inclusive massatoerisme, maar wel alle voorzieningen en services wilt hebben (waardoor je het terrein in principe niet af hoeft) in een boetique resort met slechts 6 appartementen (maar wel inclusief ontbijt), dan zit je in Grantzaos Villas op de best denkbare lokatie op Zakynthos.

Hier hoef je niet bang te zijn voor handdoekje leggen ‘s morgens.

In de rustige tuin rondom het zwembad kunnen kinderen zich de hele dag vermaken.

In de directe omgeving zijn voldoende winkels, leuke restaurants en het strand te vinden. Met een huurauto is er genoeg te doen op het eiland.

Kostas en Anastacia, opnieuw bedankt voor de fantastische week!

Tip: probeer een (freddo) cappuccino of cocktail aan de bar!

Eliza was here

Gezellig complex met heerlijk eten

Sanne, Gerard en Lily
20-10-2017

We hebben een heerlijke week gehad. Complex heeft een goede ligging. Wij vonden de stranden aan het schiereiland Vasilikos prachtig, dit was ong. 30-45 min rijden. Ook kalamaki beach was fijn, op ong. 10-15 min. Het noorden (Agios Nikolaos) was ruim een uur rijden. Het rijden over de griekse (slechte) wegen vonden wij een avontuur op zich.

Het eten, de bar en ook de wekelijkse BBQ op het conplex was heerlijk! Wij hebben er elke avond gegeten, dit kwam ook omdat onze dochter om 7 uur in bed lag en we dan niet te ver wilden gaan. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt, enkel strand. Enige minpuntje vonden wij de badkamer. Alleen een douchebak zonder gordijn/scherm. Haren van de vorige gasten in het putje en viezigheid aan de wc pot. Met een kruipend kindje is dit niet fris.

Ultiem uitrusten

Marije
8-7-2017

Het hartelijke welkom van gastheer Kostas en zijn vrouw en kinderen staat garant voor de heerlijke genieten in de rest van de vakantie.

Met een baby van 6 maanden hadden we nooit gedacht zo uit te kunnen rusten, maar boven verwachting zijn wij helemaal tot rust gekomen.

Je kan het stadje in, Zakynthos ontdekken, maar het terrein hoef je eigenlijk helemaal niet af om alles te hebben wat een vakantie nodig heeft. Zwembad, heerlijke tuin, fijn appartement en een bar/restaurant op babyfoon afstand.

Bovendien doet het eten niet onder voor de lokale restaurants, misschien is het zelfs nog wel beter. Bedankt Kostas en Anastasia, wij kunnen er weer tegenaan!

Fantastische locatie

Ketting
5-7-2017

Wat een waanzinnige vakantie hebben me vrouw en ik saampies (na 20 jaar weer x) gehad, alles gedaan&gezien wat zakythos te bieden had...met auto boot of quad,Het complex was super goed, ontbijt zeer uitgebreid. S avonds kon je ook heerlijk eten....verders is kostas een goeie gastheer kon inderdaad alles regelen als.je iets wilde..nix was tegek.Heerlijk biertje( bevroren glas)of lekker wijntje smiddags aan het heerlijke zwembad, met veel gezellige en leuke mensen en kleine kinderen.dus complex en zakythos echt een aanradertje!!!! Ps tipje ook sertaki erg goed restaurant in agios sostas

Fantastisch!

Miranda
3-7-2017

Fantastische vakantie gehad in dit complex! We waren op reis met twee kindjes van 1 & 3 jaar, die enorm hebben genoten van het zwembad, de tuin, de drankjes en lunch aan de bar of bij zwembad.

Super kindvriendelijk, heerlijk eten, wat ze zelfs op je eigen terras komen brengen als je dat fijn vindt.

De appartementen worden dagelijks schoongemaakt, de lokatie mbt restaurants, winkels, stranden is ook super!

Ook helpt Kostas je met het regelen van bijv een boot trip als je dat fijn vindt.

Leuke dingen te doen in de omgeving met kleine kinderen! Echte aanrader!

Nog mooier dan op de foto's

Lisanne
19-9-2016

Grantzaos Villas is met stip onze mooiste vakantie accommodatie ooit. Nog mooier dan op de foto's van touroperator (die mogen wel vernieuwd worden)

Bij aankomst wachtte Kostas ons op en kregen we eerst een heerlijk drankje van het huis, om even bij te komen van de reis. Daarna kregen we de sleutel van ons appartement (nr. 2). Zeer ruim met groot terras uitkijkend over de tuin. Eén slaapkamer en tevens een twee persoonsbed in de woonkamer. Wat voor ons ideaal was. Een echt bed (geen slaapbank) voor ons en ons zoontje kon lekker in z'n ledikantje slapen in de slaapkamer.

Grantzaos ligt dichtbij het haventje van Agios Sostis en bij een aantal lekkere restaurants. Maar wil je het complex(je) niet verlaten kan je ook alles krijgen bij Kostas en Anastasia. Ontbijt wordt verzorgd en als je wilt kan je wat bestellen met de lunch (de sandwiches zijn een echte aanrader) en ook voor het diner (doet niets onder voor de restaurantjes in de buurt). Tevens kan je lekker aan de bar zitten overdag en 's avonds. Waar je ook prima bereik hebt met een babyfoon.

En ook het eiland zelf is erg mooi. Mooie zandstranden (oosten) en prachtige baaien (westkant). Leuke boottripjes naar schildpadden, keri caves, blue caves en niet te vergeten shipwreck beach. Wat wij ook erg leuk vonden om van dichtbij te hebben kunnen bekijken.

Kortom: wij hebben een heerlijke vakantie en verblijf gehad op Zakynthos. En Grantzaos Villas is een echte aanrader. Wij zijn nu wel echt verwend. Het zal moeilijk zijn om iets vergelijkbaars te vinden ;)

Gastvrijheid in sfeervolle omgeving

Sietske
16-9-2016

Als je een kleinschalig app.complex (6app) zoekt met gastvrije eigenaren die je verrassen dan is dit de plek. App is sfeervol, goed zwembad, bar, heerlijk Grieks eten, door de eigenaresse elke dag vers bereid met verse ingrediënten en niks uit een pakje dan is dit de plek.

Heerlijk rustig

Andries
16-9-2016

Grandzaos Villa's is een mooie en rustige plek om tot rust te komen.

Kostas en Anatacia maken het iedereen reuze naar hun zin.

Prachtige villa's, in totaal 6 stuks, in oude stijl gebouwd rondom het zwembad en de bar.

Ideaal voor rustzoekers en stellen met kleine kinderen.

Bij de wekelijkse BBQ, er lekker en uitgebreid, is het een gezellige boel waar je kennis maakt met de overige bewoners van het "complex".

Dit is zeker een adres waar we nog eens terug keren.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Grantzaos in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Grantzaos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.