Aparthotel Gloria Maris

Aparthotel Gloria Maris
7,1

14 tips over Aparthotel Gloria Maris

Nicole, 3-12-2014
Bij het hotel kunt u geen geld opnemen, dus zorg voor voldoende geld op zak, of een credit card zodat u drankjes e.d. kunt betalen.
Ceelen, 17-8-2014

Zonde van je geld.

Geen enkele kamer is aan te bevelen.

In de omgeving zijn voldoende leuken activiteiten.

Bootje huren, excursie met boot, waterfietsen, fietsen huren.

Lars, 12-8-2014
Huur (via de receptie) een scooter (voor nog geen € 40,- incl. huur, verzekering en benzine) en rijdt het eiland rond binnen een dag. Regel (via de receptie) voor € 25,- /p.p. de '3-in-1' boottrip en zie schildpadden, Marathonisi en de Keri-grotten. Huur (onderaan het hotel bij het strand) zelf een motorbootje voor € 40,- en vaar 2 uur lekker zelf rond. Maak een wandeling naar Agios Sostis voor een heerlijke lunch of diner of wandel naar de Taverne op 2 minuten loopafstand gerund door Grieken!

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Maris voor je op een rij gezet:

Marieke, 26-7-2014

Huur een bootje, echt heel erg leuk!

Voor de dames: neem een eigen fohn mee, het fohntje in de kamers stelt niet veel voor. Mijn haar droogde niet!

Sjoukje, 3-7-2014
Neem contant geld mee. Op Zakynthos kan je bijna nergens pinnen in restaurants en een pinautomaat is alleen bereikbaar per taxi of auto.
josebreddels, 8-5-2014
Scooters huren en het eiland verkennen.

Karlijn Koster, 30-7-2013
Neem genoeg contant geld mee. Alleen een pin in Laganas en geen bus ernaar toe.
Marijke, 22-9-2012
Boek logies i.p.v. halfpension. Het eten in het hotel is erg eenvoudig en eentonig. Als je buiten het hotel wilt eten, kun je het beste naar Agios Sostis lopen. Via het strand ben je er zo (ong 10 min). Hier zitten verschillende restaurantjes (O.a Ole Ole, Meastro en Aperitto) Hier kun je goedkoop en lekker eten. De dichtsbijzijnde pinautomaat zit in Laganas, dit is vanaf het hotel ong 30 min lopen. Neem een zaklamp mee want het is er zeker s' avonds behoorlijk donker om te lopen!!
Gilissen, 26-8-2012
Porto Koukla is een mooie en rustige omgeving waar je lekker kunt bijkomen en genieten van de rust en mooie stranden
liefs_aaltje, 5-7-2012

Bootje huren bij het hotel

Quad huren

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Maris voor je op een rij gezet: