Appartement Georgina

5.7Voldoende

Griekenland, Zakynthos, Aghios Sostis

Op vakantie geweest naar Georgina?

5.7Voldoende

16 reviews over Appartement Georgina

• 2019
    8Fer Offermans17-05-2019

Geen moment spijt :)

Fijne vakantie. Personeel vriendelijk. Prijs/kwaliteit (is geen *hotel) is goed. Dicht bij het strand. Geen geluidsoverlast.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    1Erik21-08-2018

Waardeloos, vies smerig hotel. Staat nu ook onder

Slecht hotel. We hebben in de nacht gevlogen en kwamen om 8:30 aan. Helaas was onze kamer bezet. Na 3 uur wachten kwam er eindelijk iets vrij. Na 1 dag met drie man ziek op bed gelegen wegens rauw vlees. Eten is vreselijk slecht. Ik onderschrijf de eerdere negatieve reviews volledig. Na 5 dagen iets opgeknapt. Niet meer gegeten daar. De kinderen kwamen erachter dat er appartementen met keukens waren. Wij hadden half pension. Dus volledig onthand Omgeving is vies , smerig. Afval op straat. Stank is niet te harden. Naast het complex vloeit een afwatering die continue enorm stinkt Waardeloos dus. Lakens vies met bloedvlekken. Deurbeslag kapot etc. Geboekt via een touroperator. We gaan dat aan hen melden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Alie Brugman06-07-2016

Hartverwarmende mensen !!

We zijn voor het tweede jaar in zakynthos geweest ..en zijn weer net als vorig jaar bij georgina en haar man nikos wezen eten in hun restaurant Adelfia ...wat een geweldige en lieve mensen zijn dat zo hartelijk en lief en goed eten ze proberen het je ook prima naar de zin te maken ..deze mensen verdienen een dikke 10 en een aanrader om te gaan eten!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Leonie en Lesley25-07-2011

Goed restaurant!

Door vrienden die in dit appartement hadden gezeten werdt Georgina`s aangeraden. En ik moet zeggen dat is echt de moeite waard. Wij hebben er echt ontzettend lekker gegeten en de bediening is super. Ook Georgina en har man zijn zeer vriendelijk. We hebben zelfs nog met een grote groep de Sirtaki gedanst op de weg bij het restaurant!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8A.Linkens14-08-2009

geweldig

wat een geweldige mensen daar je voelt je er meteen thuis.Willen graag nog een keer terug kan iemand mij vertellen bij welke reisorganisatie geboekt kan worden?Dicht bij strand en het eten is heel goed dat moet je zeker doen.

Gereisd met partner in september 2005

• 9Adrie01-06-2009

Heel erg goed plekje om te eten en te zijn!!

Via mensen uit ons appartement werden we gewezen op dit restaurant. Wat een geweldige mensen,we hadden het gevoel thuis te zijn zo gezellig. Een hele grote en uitgebreide menukaart. Alles wat we er gegeten hebben was verrukkelijk. De mensen zijn zo gastvrij dat maak je niet vaak mee. Jammer dat de Nederlandse vakantie gangers alleen maar naar het schuin tegen over gelegen Olè Olè worden gestuurd via de hostes. Dus daarom echt de moeite waard.

Adrie en Frela Wierden

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Annemiek Veeke13-08-2008

prima place to be

Goed en keurig onderhouden appartement. Goede service. Vriendelijke mensen. Het aanwezige restaurant, waar Georgina zelf kookt is prima, veel beter dan Ole Ole schuin aan de overkant waar veel meer reclame voor wordt gemaakt. Onze tip, ga gewoon naar binnen, ook al lijkt het er stil, het is echt goed, we hebben veel verschillende gerechten gegeten en alles was goed. En wij vinden echt niet alles oke.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Marloes16-05-2007

In juli 2001 hier 8 dagen geweest. Heerlijke vakantie gehad! Wat een geweldig mens die Georgina! Elke morgen voor een prikkie heerlijk kunnen ontbijten. Alleen als we dan 'scrambled eggs' bestelden, kregen we er ook gelijk patat bij! Dat hoeft nou ook weer niet zo vroeg op de dag... Maar een erg gezellige leuke tijd gehad!

Gereisd met partner in juli 2003

• 8Syl &Ivo09-09-2005

Omdat accomodatie: Arkadianos overboekt was kwamen we bij Georgina terrecht. Na het bekijken van de kamers in Arkadianos zijn we blij dat we overgeboekt zijn. Georgina is een geweldige vrouw die bijna alles voor je doet. Door haar persoonlijke contact krijg je al snel een band met haar. Het complex ziet er goed uit. (incl. zwembad) De zee is dchtbij. Mooie omgeving. Het enige waar je af en toe om moet vragen zijn schone handdoeken.

Gereisd in september 2005

• 7`Karin18-07-2005

Wat een heerlijk mens, die Georgina! Toen wij de eerste dag naar het strand wilden (zonder parasol) kwam zij meteen met eentje van haarzelf aanzetten, want anders was het veel te warm voor ons! Net appartement, schoon, eenvoudig, goed genoeg. Toen wij er waren (2001) werd naast het complex alleen verbouwd, dat was af en toe wat minder. Geen zwembad. Nu wel?

Gereisd in juli 2005

Appartement Georgina info