Appartement George & Dawn

Appartement George & Dawn
8,5

64 tips over Appartement George & Dawn

Jolanda van Rijsewijk-Lamers, 19-6-2018
Ga eerst de eilandtour met Lydia doen en huur daarna een autootje en ga dan zelf het eiland over. door die tour kom je veel te weten over het eiland en kun je later met veel meer tijd nog naar baaitjes en wrak rijden.
Lizet Kemperman, 28-6-2015

- Excursies boeken bij Nefis Travel

- Dineren bij taverna Adelfia

Sandra, 2-6-2015
De excursie: Zakynthos Eiland Tour met Lydia was werkelijk geweldig. Lydia wist heel veel te vertellen en was heel plezierig in de omgang. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor George & Dawn voor je op een rij gezet:

mike, 9-2-2015
kamer op de bovenste verdieping nemen
sandra_callaghan, 22-9-2014
Scloubous taverne en een scooter bij Smart Rentals (prijzen zijn overal gelijk dus heeft weinig zin om elders te huren)
ahghakkert, 17-9-2014
Ga eens eten bij Scloubou's Tavern ligt tegen dit appartement aan. Ik zou nooit meer gaan eten bij het restaurant wat wordt aangeraden door Corendon. 10 % korting het was nog niet eens 50 % korting waard. Ben de naam van deze eet schuur daarom ook maar snel vergeten. Had helemaal niets met de Griekse keuken te maken.

C. Burger, 13-9-2014

Ja, ja, in Agios Sostis hebben we sinds 4 weken een pin automaat. Je hoeft dus niet meer naar Laganas als je wilt pinnen. De pinautomaat kun je vinden:

je staat voor de hoofdingang van de taverne 'Aperitto' (aan de boulevard), rechts daarvan in een supermarktje en daar weer rechts van is de pinautomaat.

Autohuur: via smart rentals in Agios Sostis aan de boulevard. Wordt allemaal goed geregeld incl verzekeringen!

kim van ewijk, 12-9-2014
Er wordt gezegd dat er geen pin is in Agios Sostis, maar bij de K-mart (richting Koukla) zit gewoon een pin automaat. Vanaf G&D een paar minuten lopen.
Petra, 30-8-2014

Heerlijk vers eten bij Scloubou's, naast George&Dawn! Puur Grieks eten,waar ook veel locals komen.

Een heerlijke massage of andere behandeling bij de salon onder het complex. Lekker ontspannen!

Boek je excursies vooraf thuis bij Nefis Travel! Zij hebben de meest mooie excursies. Ook ik heb ze vooraf thuis geboekt via internet, goed service en de excursies zijn van zeer hoge kwaliteit! Je zult prachtige dagen met Jackie & Mariska beleven!

Suuz, 28-8-2014
Rustig stand op loopafstand van G&D. Verkopen in supermarktje onder het G&D heerlijke crossaints. koop snorkels en ga naar Porto Limmionas.

We hebben een aantal aanbieders voor George & Dawn voor je op een rij gezet: