Appartement George & Dawn

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mia Ros
13-7-2018

Ik ben hier al vele malen geweest,het is als thuis komen,lieve eigenaren!Heerlijk rustige omgevingen, met 5 minuten ben je bij het strand en de restaurantjes.

Zal er niet snel meer heen gaan .

Fam Lansink
12-7-2018

Dat Dawn super aardig is maar haar zoon Dennis een aards saggerijn is nog geen goedemorgen terug kan zeggen .

Al heb je iets in hun supermarkt gekocht en nuttig dit bij het zwembad krijg je een vinger voor je die schud want hij zegt niets Dennis .

Wifi op de kamer bagger voor je 5 euro per week.

Schoonmaak top.

En als je iets bij een andere supermarkt had gekocht leek het wel of er controle was .

Aan de overkant van de super markt kan je heerlijkke wijn olijf olie en vers fruit aardappels kopen .

Verder hebben we ons best vermaakt .

Heerlijke koffie bij de potterij frappe met balleys of cappucino.

En eten bij ole ole ook zeker aanrader .

Wij waren hier van 20 juni tot 11juli

Gr Gerrit en Cobie

Goed, basic hotel

Jolanda
19-6-2018

We werden hartelijk ontvangen door Geoerge en Dawn, goed wegwijs gemaakt door Dawn. Wij zaten in het souterrain, geen uitzicht, wel lekker koel, geen airco nodig. Airco moet je nog extra betalen. Jammer dat ze de wifi niet vrijgeven, in het hele dorp heb je gratis wifi. Wifi was ook slecht in kamer.. kamers basic, prima, goed en vaak schoongemaakt en schone handdoeken en beddegoed. Douchen was verschrikkelijk: douchebak sloot niet aan bij krakkemikkerig douchescherm. douchekop spoot alle kanten op en je kon niet onder de douche staan, kop moest je vasthouden, Dus na het douchen was alles nat!! Jammer dat je ook niets mee mocht nemen aan eten en drinken bij zwembad. je was verplicht consumpties af te nemen bij de bar. Zoon mag wel meer lachen. Ik weet dat ze hard werken, maar de hartelijkheid zoals bij zijn moeder straalde er niet vanaf!! De supermarkt was altijd bereid om eerder voor je open te gaan als je een excursie had.

nooit meer

Cindy
28-5-2018

erg jammer dat hun zoon echt heeel onvriendelijk is. als ik een hamburger met frieten bestel in de ochtend dan wordt daar naar op gereageerd. Kijkt continu chagrijnig en een extra sleutel voor elektriciteit om de babyfoon te kunnen gebruiken kreeg ik ook niet. De rest van de familie zijn erg aardig. Maar die zoon verpest de sfeer. Jammer hoor. vriendelijkheid staat bij mij bovenaan. verder heel netjes de plaats

Prima verblijf op een schitterend eiland

Thea
20-5-2018

Prima familiehotel. Zeer vriendelijk. Grote kamer met uitzicht op zwembad. Alles is aanwezig om eten te kunnen koken en te bewaren. Een aantal kamers bevinden zich in het souterrain, die hadden geen uitzicht .

Kamers worden goed schoon gehouden, met om de dag schone handdoeken en twee keer per week schoon beddengoed.

Ook ideaal is het “supermarktje” onder het appartement, evenals de bar bij het zwembad waar je naast drinken, ontbijt en snacks kunt halen.

Heerlijke temperatuur in april/mei. Prachtig eiland. Niet alles is al open : wij waren beetje voor het openingsseizoen blijkbaar.

De badkamer is enigszins gedateerd; douchedeur was eigenlijk aan vervanging toe evenals de kitranden. Maar gezien prijs en de kwaliteit die je daar voor krijgt: geen probleem

Al met al een prima verblijf met lieve eigenaren

geweldig

romy
14-4-2018

weet dat als je hier bent , je in een warm bad van welkom terecht komt. wat een lieve familie is dit

Perfecte ligging, heerlijk zwembad en keurige woningen.

Alleen jammer dat jenog geen pakje koekjes mee mocht nemen naar zwembad.. die moest je daar kopen. Verder alles top! Dawn is erg vriendelijk en doet alles om het naar je zin te maken. Zoon kan veel van haar vriendelijkheid en gastvrijheid leren. Dawn brengt de sfeer! We komen zeker nog eens terug. Mooi eiland, leuk plaatsje en heerlijk eten in de diverse restaurants. Prachtig groen eiland, genoeg te beleven! Strand viel wat tegen; lag onder het wier.

Volgend jaar weer!

Arjen & Saskia
17-12-2017

Gezellig kleinschalig appartementen complex weg van de drukte. Nette kamers en een goede service van Dawn & familie. Klein winkeltje aanwezig waar al het hoognodige te verkrijgen is. Het strand en uitstekende restaurants op loopafstand.

G-e-w-e-l-d-i-g (zelfs na 3 keer)

Marja
14-10-2017

Plussen: goede sfeer, schoon, goede bedden,rustig gelegen,kleinschalig, supermarkt onder complex, goede ligbedden bij zwembad.

Min: krap serviesgoed, simpel op te lossen door wegwerp bekertjes mee te nemen.

Heerlijk!

Esther
14-10-2017

Dit was ons 3e verblijf in dit appartement. Het was iedere keer heerlijk! De mensen zijn zo gastvrij en de accomodatie is ook super. Schoon en alles wat je nodig bent! Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor George & Dawn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement George & Dawn in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement George & Dawn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement George & Dawn scoort een 8.6 uit 10 op basis van 416 reviews.