Appartement George & Dawn

425 reviews over Appartement George & Dawn in het Nederlands

Matig en eenmalig

Tessa
26-10-2018

Ligging is prima, Agios Sostis is een rustig plaatsje met heerlijke restaurants! (Syrtaki en Amoutsi aan de boulevard zijn aanraders) Goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Kamer prima, balkon met fijne stoeltjes en handig wasrek. Badkamer verouderd, met name de douchecabine (gammele douchedeur, zwarte kitranden en ontbreken van een houder voor de douchekop). Schoonmaak is goed, om de dag schone handdoeken.

Helaas vinden ook wij dat de gastvriendelijkheid te wensen over laat. Dawn is vriendelijk en werkt lange dagen. Met name Dennis zorgt voor een onaangename sfeer. Vaste gasten worden zeer vriendelijk behandeld, nieuwe gasten zorgen voor inkomen en dat was het. In de avond geen sfeer rondom het zwembad om gezellig een drankje te doen, wat we erg jammer vonden.

Kortom; met een oprechte glimlach hadden ze een beter cijfer gekregen! Dit heeft niks met prijs/kwaliteit te maken in onze ogen.

Voor het geld een prima faciliteit.

Maurice
23-9-2018

Net terug van 2 weken bij deze faciliteit. Het is ons (mijn reisgenote en mijzelf). Prima bevallen. Zeker voor het geld zijn we erg tevreden. De enkele nagatieve revieuw hier kunnen wij dan ook niet onderschrijven. Wij hebben hier eigenlijk precies gevonden wat we zochten, een fatsoenlijke plek om te slapen goede eetgelegenheden in de buurt op een rustige locatie. Wij hebben alles bij het winkeltje gehaald het prijsverschil is echt niet schokkend en op vakantie ben ik iig niet van plan te gaan sjouwen.... En uiteraard kun je het niet gaan vergelijken met een grote super.

Superfijn verblijf!

Brenda
19-9-2018

Wat is het iedere keer (inmiddels zo’n keer of 12) weer heerlijk om bij George & Dawn te verblijven.

George, Dawn, Dennis, Anastasia en Christina zijn supervriendelijke mensen die werkelijk alles voor je doen. Heerlijk appartementje dat elke dag wordt schoongemaakt en bijna iedere dag schone handdoeken en lakens. De ligging van het supermarktje aan het complex is perfect waar je elke dag verse broodjes en croissantjes kan halen. Fijn zwembad waar je ook wat kan drinken of een snackje eten.

Een eerder bericht op Zoover over het wegnemen van een sieraad verbaast mij zeer. Al jaren laat ik spullen zichtbaar in de kamer liggen en er is nog nooit wat weggehaald of verplaatst/weggegooid. Ga zeker nog een keer terug!

Rianne
17-9-2018

Bijna 3 weken in dit heerlijke hotel geweest, heel fijne kamer en heel gastvrije ontvangst ook tijdens ons verblijf was geen moeite teveel. Jammer dat er s'avonds geen mensen bij het zwembad komen om gezellig nog wat te drinken en te praten iedereen zit blijkbaar liever op hun balkon in het donker. Wat ons ook verwonderd is de negatieve verhalen van mensen die we gesproken hebben, die dan heel positief zijn maar een negatieve review geven. Heel fijn ook dat er een winkeltje bij het hotel zit, hoef je niet zo ver te sjouwen met je water, en als er iets niet is kun je het vragen dan gaat George voor je op zoek. Kortom een aanrader wij gaan zeker weer terug.

Nooit weer!

Mw. Jansen
14-9-2018

Warm welkom, dus je verwachtingen zijn positief. Zodra je je boodschappen bij het winkeltje haalt is de eigenaar ontzettend vriendelijk, haal je het ergens anders kijkt hij je niet meer aan en kan er geen begroeting vanaf. Dawn is wel erg vriendelijk! Dan de schoonmaaksters, eerste dagen kamer erg netjes dus een fooi gegeven. De dagen erna, werden persoonlijke spullen verplaatst, papieren die op het nachtkastje laten werd de helft van weggegooid en de andere papieren hadden ze in onze koffer gedaan? Hier wat van gezegd en vanaf toen werd de kamer ook minder goed schoongemaakt. Bij vertrek, heel stom! Mijn gouden ring in het nachtkastje laten liggen in een sieradendoosje. Half uur na vertrek direct gebeld. Er was niks gevonden. Eten bij de accommodatie erg slecht. Aangebrand en droog. Al met al, nare gevoelens over de schoonmakers en eigenaar. Niet weer!

Super

P
5-9-2018

Accommodatie is schoon, personeel behulpzaam.

Heerlijk!

Petra
3-9-2018

Een heerlijk verblijf! 2 Fijne weken gehad. De kamers zijn schoon en ruim. Qua keukengerei prima op. Ons idee: je bent op vakantie dus koken doen we thuis wel weer. Het eten op Zakynthos is heerlijk en de prijs iets waarvoor je niet gaat koken ;-). Wij zijn verbaasd te lezen hoe de beoordelingen zijn over de eigenaren. Dit heeft ook voor een groot deel te maken met hoe de gasten zich zelf gedragen. Bij aankomst wordt je netjes verteld niet te drinken/eten bij het zwembad. Nog geen uur later liggen nieuwe gasten met een zak chips aan het zwembad.

Dit heeft niks te maken met regels van het hotel en dat je aan de bar MOET kopen, maar gewoon regels van de belastingdienst! De boete is voor de eigenaren €3000,- . Wij hebben dit op het vaste land meegemaakt. Drama voor eigenaar!

Dussss laten we eens in de spiegel kijken, je bent te gast en je bent in een ander land en niet in Nederland dus andere regeltjes en WiFi (😉) dan thuis!

Nooit en nooit meer !!!

Luke Zuidwijk
25-8-2018

In eerste instantie ging het wel .de volgende dag begon George zijn ware gezicht te laten zien net als de zoon.we hadden gekeken bij hun supermarkt voor aanzichtkaarten maar was niet wat we wilden dus ergens anders gekocht.maar daar hadden ze geen postzegels.deze wilde wij bij George &Dawn kopen nou daar flipte meneer over want hij verkoopt alleen postzegels als je daar de kaarten koopt .plus het dat alles bij hun duurder is dan bij een ander .we hebben besloten niks meer bij hun verder te kopen. Nu waren ze helemaal boos geen een vriendelijk woord meer en noemt zich een goed bedrijf .douchekop niet op te hangen schoonmaken laat ter wensen over.ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die dit familie bedrijf een warm hart toe dragen.veel buren van hun heb ik gesproken niemand kan een goed woord doen voor hun ze zeggen alleen maar die mensen zijn gek .er is mij mij dan ook aangeraden om de post niet bij brievenbus te posten .zeer triest!!!

Nooit meer

Kyria
25-8-2018

De beheerders van dit appartementen complex zijn geen aardige mensen. Je moet je eigen aan hun regels houden. Als je niet bij hun in de supermarkt koopt word George onaardig tegen je. Als je dan George om uit leg vraagd gaat hij schreeuwen. Hun supermarkt is de duurste supermarkt in de omgeving. Dennis hun zoon staat bij de Pool bar. Er kan geen lachje van hem af. Als je aan de bar iets besteld moet je het zelf komen halen. Dennis roept dan net zo lang tot dat je de bestelling komt halen. Als men iets doet bij het zwembad wat niet mag komt Dennis met een wijzende vinger nasr je toe, zoals je tegen een puppy zou doen die iets niet mag. Kinderen mogen niet teveel springen in het zwembad want dan gaat het water volgens Dennis uit het zwembad. Je mag geen muziek aan zetten op je muziekmix en ga zo maar door. Er heerst geen gezellige sfeer op het zwembad ook niet in de avond. Je moet je aan hun regels houden.

Een aanrader

Rob
16-8-2018

Leuke vriendelijke eigenaren stonden ons bij aankomst op te wachten, redelijke afstand naar het strand en de restaurants ( ole ole een echte aanrader ) appartementen netjes echt een goede vakantie gehad

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement George & Dawn in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement George & Dawn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.