Appartement George & Dawnsterstersterster

442 reviews over Appartement George & Dawn

• 2019
    9Jonelda28-09-2019

Geweldig

Warm onthaal...zeer lieve gastvrije familie die dit appartement complex bestuurt..iedere ochtend verse broodjes...croissants...chocolade broodjes te bestellen in de supermarkt bij het complex te bestellen vers gebakken door dawn..heerlijk rustig gelegen...maar overal vlak bij als je drukte op wilt zoeken....wij vonden dit een geweldige locatie....alles wat je nodig hebt is aanwezig typische Griekse sferen... top geweldige vakantie gehad dank hiervoor team george en dawn

Gereisd met partner in september 2019

• 8Carin19-09-2019

Altijd fijn om er weer te zijn 😊

George & Dawn runnen dit hotel al jaren en hebben veel vaste gasten. Ze zijn altijd blij als je er weer bent. Ook hun beide kinderen werken er: Dennis achter de bar en Anastacia in t winkeltje. Altijd vers brood (bolletjes ook) en in t keukentje in je appartementje is voldoende aanwezig om je ontbijt en lunch te maken. Maar ook Dawn maakt ontbijt, lunch enz in haar keuken. Verwacht geen grote luxe: maar alles is er en alles is schoon. Ook als er iets is: het wordt meteen gefixt. Dorpje is vlakbij, op loopafstand. En t restaurant ernaast is erg goed, Scloubou heeft fantastisch vers eten. Daar zitten in de tuin is n traktatie. Dus als je n rustige en fijne vakantieplek wilt is dit een aanrader 👍👍👍👍👍

Alleen gereisd in september 2019

• 9Iwan18-09-2019

Heerlijk en zeker weer!

Een warm welkom bij het uitstappen uit de bus. Gelijk wat boodschappen gedaan in de supermarkt beneden waar dochter des huizes je met alles helpt.

De kamers zijn ruim en schoon. Badkamer is gedateerd maar prima voor de vakantie. Alles is er. De stoelen op balkon (zoals iemand hiervoor zei) staan In de zon op het balkon. Gelukkig maar aangezien ik mijn vakantie op een zonnig eiland gepland De WiFi van €5 per week is goed te doen. Natuurlijk niet te vergelijken met onze glasvezel. De ligging is perfect. Uit de drukte. En lopend (leuke strandwandeling) of met scooter ben je binnen no time op de wat grotere stranden en wat drukkere plaatsen (Laganas, Keri, Zakynthos). De lieve eigenaresse spreekt vloeiend engels en met haar Zuid Afrikaanse roots is Nederlands ook te doen. Haar kinderen en man staan ook altijd voor je klaar. Wat mensen over deze harde werkers te zeggen za hun beleving zijn. Mijne is super positief!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2Sonja04-09-2019

Nooit méér

Zeer gedateerd complex met alleen maar Nederlandse gasten. Schoonmaak was zeer matig, alleen handdoekwissel en een dweiltje over de vloer. Keukenkastjes vies, summier bestek en servies. Hoge bijbetaling voor airco, slechte Wi-Fi tegen betaling. Er wordt alleen gezegd wat je vooral niet mag, elke nacht wakker van blaffende buurhond en kraaiende haan, extreem slechte matrassen, kleine balkons met plastic stoelen vol in de zon. Stuk van balkon brak af, had zo naar beneden kunnen vallen op gasten. Badkamer planchet viel spontaan van de muur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Kees en Annemé27-08-2019

Heerlijke vakantie!

Heerlijk verblijf gehad bij George en Dawn. Na een warm onthaal gelijk even de boodschappen gedaan bij de supermarkt (superhandig en uitgebreid assortiment). Elke ochtend verse croissants, bolletjes of wit of bruin baguette.
    Daarna heerlijk genoten aan het zwembad. De kamers zijn groot en schoon. Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar! De schoonmaak gebeurde dagelijks perfect.

Agios sostis zelf is een heerlijke plaats. Een heerlijk strand (1 bed diep) niet zo massaal en supermarktjes op loopafstand voor koude versnaperingen. Er zijn voldoende Restaurants en barretjes waar in de avond gegeten kan worden met elk een wisselende keuken.

De kritieken die sommige hebben op de eigenaren daar kunnen wij ons niet in vinden. Zelfs meerdere keren aan het zwembad een drankje gedaan met hotelgasten en de eigenaar.

Ook in de supermarkt altijd vriendelijke ontvangen.

• 9Michel & Isabel18-08-2019

Super! We komen zeker terug!

Heerlijk kleinschalig appartement waar je echt tot rust kunt komen. Gelegen in klein dorpje, waar diverse restaurants gelegen zijn. Laganas is op loopafstand voor als je de drukte wilt opzoeken. Prachtig zandstrand wat ook zeer geschikt is voor kinderen. George en Dawn zijn geweldige mensen! Wij komen graag terug!

• 9Sandra11-08-2019

Vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie bij george and dawn. Het is kleinschalig waar wij erg van houden. Wij zaten met zijn tweeën op een kamer en die is erg ruim, douchecabine is wat aan de kleine kant maar dat ligt ws meer aan ons figuur. Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Dawn is een schat van een vrouw en houdt alles goed in de gaten of alles voor iedereen fijn verloopt. George en hun dochter staan in de winkel waar je heerlijk vers brood kan halen. Het stadje is niet groot, we hebben bij sirtaki restaurant heerlijk gegeten. Het strand is smal, de zee is ondiep waardoor je een eind erin kan lopen.

• 6jacqueline05-08-2019

vraag eerst naar de prijzen

het is een mooi appartement maar de douchekop hangt niet aan stang voor de wifi vragen ze 5 euro per week per telefoon of tablet. de airco is belachelijk duur voor onze twee kamer appartement betaalden we 10 euro per nacht. verder is het strand verder weg dan 400 meter...bij het zwembad is het erg rustig wat wel fijn is. verder is de vrouw des huizes aardig maar zoon en eigenaar niet. wat wel een voordeel is is dat het rustig gelegen is een mooie uitval basis is om het eiland te verkennen.....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Frans Knipschild14-07-2019

Geweldige vakantie gehad en het hele eiland gezien

Leuk en simpel hotel met geweldige eigenaren, en goede restaurants in de buurt. Elke dag vers brood uit eigen supermarkt! Een geweldige vakantie vakantie gehad gedurende ons verblijf van drie weken!

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Lucienne24-06-2019

Volgend jaar weer

Weer genoten, prijs/kwaliteit prima in orde. Heerlijk zwembad, lekker drankje erbij. Dawn is een schat.

Gereisd met partner in mei 2019

64 tips over Appartement George & Dawn

• Serge, 19-06-2014

Beste restaurants: Ole Ole en El Greco

Allerslechtste: Vardiola en Adelfia

Heerlijk lunchen bij Maestro (vooral de visschotel en de Gyros schotel met kaas uit de oven)

Ifalos Beachbar met gras aan je voeten en fantastisch uitzicht

• Marja en Diana, 26-06-2014

Huur 1 of 2 dagen een auto of scooter om de bezienswaardigheden van het eiland te zien. Verder zijn er uitstekende restaurant in de buurt op loopafstand. O.a. Scloubou's, El Greco, Adelfia en Ole Ole.

• kleinee, 27-06-2014

Om eiland goed te kunnen bekijken advies huur scooter of auto. En bekijk het gehele eiland.

26 vragen over Appartement George & Dawn

• Ingrid , 02-06-2018

Hoe ver lopen is het strand vanf George andere Dawn?

Jolanda van Rijsewijk-Lamers, 19-06-2018

Het is niet ver lopen, maar het strand van agios sostis stelt niet veel voor, wij zijn naar het strand van Laganas gelopen, via de zee loop je 20-30 minuten, leuke wandeling en daar strand. als je snorkelset meeneemt is de kans graaot dat je daar de caretta caretta schildpad gaat zien

• frijters, 15-02-2018

weer

is er iemand in april geweest en wat voor weer heb je dan

• beate, 29-10-2017

2 kamerappartementen

Weet iemand hoe de 2 kamerappartementen zijn ?(4pers) en waar deze op uitkijken?

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12