Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

578 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Fantastisch complex.

E. SMIT,
13-5-2017

Een prachtig complex op loopafstand van de zee.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

fantastisch

Claudia Merton,
8-5-2017

we komen daar al een paar jaar en het is iedere keer als thuis komen* Geweldige lieve eigenaren en personeel hele fijne kamers met heerlijke bedden en geweldig eten!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk eten!

Tessa,
27-4-2017

Ik heb hier samen met mijn vriend 2 keer gegeten en het is zeer goed bevallen. Enorm vriendelijk personeel, gezellig restaurant met open haard. Heerlijk eten en een zeer uitgebreide kaart. Aanrader de banoffee pie hmmmm

Gereisd met partner in april 2017

Super mooi

HM Janssens
7-1-2017

Mooie uitgaansgelegenheden en autohuur werkt perfect.

Er was nergens minpunten.

Leuke hotel op de goede ligging.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijke vakantie gehad.

Irma
19-10-2016

We zijn net terug. En we hebben het heerlijk gehad. Schoon appartement. Heerlijke bedden. Lekker eten in het restaurant. Top. Eten is niet duur. Prachtig eiland. Aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijke tyd gehad in mooi rustig appartement

Jan en Betty Janse
15-10-2016

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is veel en heerlijk o.a met Griekse yoghurt met honing. Wij hadden een 1 kamer appartement met heerlijke boxspring bedden, veel ruimte en een beschut balkon. Ze hebben een uitgebreide diner menukaart. De keuken is echt heerlijk.

Een rustige ligging . Laganas is voor de jeugd en niks voor de ouderen.

Agio Sostis is een rustig plaatsje. Een goede aanrader is restaurant Ole Ole.

Er is in de omgeving genoeg leuke dingen te doen. Een boottocht naar de schildpadden en schildpadeiland is een aanrader.

Jammer dat de Griekse overheid niets doet aan onderhoud wegen/afval/onderhoud algemeen. De prijzen in de supermarkt zijn het dubbele van 2 jaar terug. Er rijden nu excursie busjes rond waarvan de deuren met touwen worden vastgebonden. Zal wel met de recessie te maken hebben. Maar het is en blijft een goede vakantie bestemming.

Gereisd met partner in oktober 2016

een mooie locatie

De Hartog
4-10-2016

Het eten was uitstekend de bedden goed

zwembad erg mooi

als het donker was mooi verlicht

vriendelijke mensen die hard werken

Gereisd met partner in september 2016

Super fijne vakantie gehad!

van Gijzen
24-9-2016

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Op de dag van aankomst moesten wij ook wachten op de kamer maar dat is normaal en dus hou je hier rekening mee, met een drankje en een hapje gewacht tot de kamer klaar was. Wij hadden een eenkamerappartement, een mooie en schone kamer. De bedden waren prima. Het eten in het hotel is erg lekker en zoals de reisleiding zei waarschijnlijk de lekkerste in Agios Sostis. Het personeel en de eigenaren zijn erg gastvrij en vriendelijk en werken erg hard, willen bij alles helpen als je ze nodig hebt. De excursies kan je het best bij Manthos of Nefis boeken. De ligging is erg rustig maar daar hebben wij voor gekozen, de drukte van Laganas is niks voor ons maar kan je prima opzoeken. Er rijdt geen openbaar vervoer dus gaat alles lopend, met een taxi of een huurauto. De huurauto kan je het best al in Nederland boeken, dit is veel voordeliger.

Gereisd met partner in september 2016

Rustige en fantastische locatie

Hans en Alice de Graaf
18-9-2016

De eigenaar en personeel laten een positieve en vriendelijke indruk achter. Een gezellig team, die op gepaste manier interesse toont. De locatie is begroeid met schitterende bomen en heesters binnen en om het complex.

Dit geeft een lieflijke sfeer, wat ook tot z'n recht komt. Supermarkt(en) zijn op loopafstand (max.100 m) en ook Agios Sostis is een rustig plaatsje, waar je de drukte van Laganas kan ontvluchten. Het eten is prima en er wordt een grote kaart geserveerd . De appartementen zijn voorzien van alle gemak, waar je als je wilt rustig kan terugtrekken op balkon of terras. Genoeg ligbedden en een heerlijk klein zwembad.

Bij Manthos in Agios Sostis, is een 3 uur durende trip naar "tirtle eiland en de blue caves" zeker aan te raden. In de haven zijn de mensen voor de uitstapjes wat commerciëler en minder vriendelijk!

Om plm. 08.00 uur wordt een oude schildpad in de haven gevoerd! Een auto huren is een aanrader om het niet al te grote eiland te verkennen.

Wij hebben een heerlijke ontspannen week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Een aanrader!

Fam. Clemens
17-9-2016

Erg aangenaam verblijf. Vriendelijk personeel die zijn best doet om je een aangenaam verblijf te laten hebben. Alles is goed onderhouden, schoon en sfeervol. Het eten is heerlijk en er is een prettige en relaxte sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.