Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

578 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Super accomodatie

Anne-Marie,
23-7-2017

Leuk kleinschalig complex, super aardige en behulpzame bediening, lekker eten en relatief goedkoop. Zou zo weer gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

esther,
21-7-2017

het is een erg gezellig, knus hotel en je voelt je gelijk welkom. De familie werkt erg hard om iedereen een geweldig verblijf te geven en tonen persoonlijke interesse. het strand is lekker dichtbij en een scooter huren bij Smart rentals is een aanrader!! Enige minpuntje was het ontbijt. Dit was niet erg gevarieerd,wat dus nogal snel verveeld.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi familie hotel net een heel klein dorpje

Wansleeben,
11-7-2017

Een mooi liggend Hotel. Liggend een paar honderd meter van het strand. Zeer vriendelijke bediening. Het hotel heeft een goede keuken. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Hotel en hoteltuin is prachtig begroeid. Een hele fijne vakantie gehad. Airco kan beter. Er waren geen doeken of dweiltjes voor de vloer te drogen in de bad kamer.

D-reizen

Over het geheel genomen hebben wij het prima gehad

Peter&Marijke,
11-7-2017

Het eten is super! De keuze voor 't ontbijt is minimaal en karig, slechts 2 keuzes. De eigenaar meet met 2 maten en kan niet tegen kritiek. De bediening is super (Elldi en Giotha).

Nooit meer

Gerard Metten,
10-7-2017

Eigenaar is een onaangename en agressieve man. Betalen met PIN of Credit Card niet is mogelijk, alleen cash. Slechts 2 keuzes ontbijt en alleen tussen 09:00 en 10:00 uur. Huur geen auto bij hem want hij licht je op wat betreft schade aan de onderkant van de auto die niet is meeverzekerd.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig genoten hier

Helene,
9-7-2017

We hebben het hier geweldig naar onze zin gehad. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet alles voor je. Ook het eten was heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2017

Weer een Heerlijke vakantie bij Bougainvillea.

Ger & Marian.,
1-7-2017

Mooie schone appartementen, om de andere dag schone badhanddoeken en schoonmaak + bedopmaak . Weer een heerlijke vakantie gehad bij Yiannis en Lynda deze zeer hard werkende eigenaren doen er ( met hun personeel ) alles aan om het iedere gast naar de zin te maken. (maar dat lukt niet altijd ). Een heerlijk restaurant met zeer uitgebreide kaart ( bij half pension een kleinere kaart ).voor betaalbare prijzen. Een leuk zwembad om lekker in af te koelen en een leuk klein speeltuintje voor de kleintjes. het strand is op 10 min lopen en de supermarkt op 5 min. Verder een mooie groene omgeving .Kortom een aanrader Bougainvillea . Wij hebben er weer een heerlijke vakantie gehad , het was niet voor niets ons 16de jaar. wat een fantastiese plek.

Nooit meer!

Ine van Gerwen,
29-6-2017

Appartement is mooi, alleen te weinig schone handdoeken. Maar wat een verschrikkelijk onsympathieke eigenaars!

De Engelse eigenaresse praat alleen met landgenoten. Nederlanders zit ze weg te kijken, ook in het restaurant. Haar Griekse man is alleen vriendelijk als je elke dag bij hem eet en drinkt. Echt jammer, want de appartementen zijn netjes en redelijk schoon.

Fantastiche vakantie!

Flora,
17-6-2017

De familie Thomopoulos en crew werken hard om je een ontspannen vakantie te bezorgen. Van ´s ochtends tot ´s avonds staan deze mensen voor je klaar. Wij kwamen vroeg aan, en moesten even wachten op de kamers. (uurtje) Maar dat is daar geen straf! Eten en drinken: Ruime menukaart, en elke avond een heerlijke aanbieding. Zwembad is niet groot, maar het is ook geen hotel voor de massa. Wij hadden een 3 kamer appartement, met uitzicht op zee. Bougainvillea ligt op +/- 5 min. lopen van het strand, supermarkt en bootverhuur. Mocht je gaan boeken: Neem stroopwafels voor Lynda mee! :)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige, ontspannen vakantie. En veel gezien

stiena julsing,
20-5-2017

Gezellige vriendelijke crew,die je het graag naar je zin maken. Hele goede bedden .

Een restaurant waar je verrukkelijk kan eten, voor weinig !

Vele mogelijkheden om te ondernemen en je hebt er niet alleen toeristische gebieden, maar ook nog lekker puur Grieks.

Griekse mensen zijn erg vriendelijk en in de winkels en restaurants zijn ze niet opdringerig.

Ook leuk om uitstapje te maken naar Kefalonia of Olympia en natuurlijk de Caretta caretta schildpadden waar het eiland Zakynthos om bekend staat.

Kortom een geweldig eiland om te verblijven en vooral bij Bougainvillia in Aghios Sostis

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.