Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

578 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Prima vertoeven hier!

Anoek,
31-7-2017

Een goed georganiseerd complex. Hard werkende mensen, vriendelijk en behulpzaam. Het eten was top! Bediening erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede en leuke vakantie gehad!

Familie,
31-7-2017

Gemoedelijke sfeer en lekker eten in het restaurant. Goede en ruime kamers.

Super vakantie gehad

Martijn,
29-7-2017

Lekker hotel met lieve mensen en lekker eten! Mooi eiland!

D-reizen

Goed hote met fijn personeel

Lisa,
28-7-2017

we hebben het super goed naar ons zin gehad. We kwamen hier aan en konden plaats nemen op het terras. De kamers zijn niet groot maar je hebt alles wat je nodig hebt. Een kleine keuken, douche/wc en een klein balkon. De ligging is erg goed, 5 min lopen tot de boulevard in laganas. Toen één van ons iets nodig had van de apotheek, is de eigenaar meegereden voor een klein prijsje en om haar het goede advies te geven, erg goede service dus!

Het eten is erg lekker van 9 tot 10 kun je gratis ontbijten en na die tijd hebben ze een hele menu kaart. Ook de cocktails zijn erg lekker. Af en toe wat fooi geven en ze zijn dolgelukkig.

Het zwembad is simpel, maar prima met een klein kinderbadje erbij. Erg gezellig, iedereen speelt met elkaar. Wij zaten hier met alleen maar Nederlanders en iedereen was erg tevreden!

Om een lang verhaal kort te maken, zeker een aanrader. Als ik nog eens naar zakynthos zou gaan zou ik zeker terug naar hier gaan.

Super vakantie

Dimphy,
28-7-2017

Met de vriendinnen een weekje genoten in dit super hotel!! Erg gezellig personeel en een goede service. Een hotel met bijna alleen maar Nederlanders in de periode dat wij hier verbleven. Perfect voor gezinnen of grotere groepen!

goed, maar PAS OP!

L.,
27-7-2017

Een kleinschalig hotel met bijna alleen maar Nederlanders in de tijd dat wij hier zaten. Wij zaten in het bijgebouw ongv. 100 meter van het hoofdgebouw vandaan. We hebben aan het begin van de vakantie gemeld dat het douchegordijn er bijna vanaf viel, waarop we te horen kregen dat het de volgende dag gemaakt zou worden. Na 3 dagen wachten nog maar een melding gemaakt en we moesten weer wachten tot de volgende dag. Aan het eind van de vakantie hadden ze er nog niks mee gedaan.

De eerste avond hebben we bij het hotel gegeten en het eten was heerlijk. We kregen een bordje met kleine Griekse tapas met de mededeling dat we dat kregen omdat het onze eerste avond was. Achteraf kwamen we erachter dat ze het toch in rekening hadden gebracht.

TIP: goed de bon controleren voordat je betaalt.

De reisleiding gaf ons als tip om de eigenaar van het hotel te vragen om een taxi te bellen, dus dit hebben wij gedaan. Hij vertelde ons dat er geen taxi kon komen en dat hij ons zelf weg zou brengen. We vroegen hem wat dit kostte maar hij zei dat hij dat nog niet wist. Tegen het eind van de vakantie kregen we een belachelijk hoog bedrag te horen en hebben we hierover gesproken met de reisleiding. Zij zou het oplossen maar heeft niks gedaan.

TIP: vraag niet naar een taxi bij het hotel, zorg dat je niet opgelicht wordt door de eigenaar!

Ook werd het ons niet in dank afgenomen dat we een paar dagen niet in het hotel gegeten hadden en de eigenaar liet dit duidelijk merken.

Complimenten voor Elldi (de ober)die altijd vrolijk is en in is voor een grapje. Ook doet hij erg zijn best om Nederlands te praten.

Uiteindelijk goed

BiancavG,
26-7-2017

Ik was op vakantie met een groep van 5 vriendinnen (20-24 jaar), we hadden in de recensies al gelezen dat er een kelder was (welke als kamer doorging), wij hadden bij onze boeking dan ook aangegeven dat we 'absoluut NIET' in de kelder wilden.

Na een lange nacht (vlogen om 2 uur 's nachts) kwamen we rond half 10 bij Bougainvillea aan, hier mochten we plaats nemen in het restaurant. Na een half uur wachten en niets te horen gekregen hebben we gevraagd waar we eigenlijk op aan het wachten waren. Wat bleek, de kamers waren nog niet schoon. Nadat we meer dan 2 uur in het restaurant hadden gezeten (zonder dat we een drankje aangeboden kregen) werden we naar onze appartementen gebracht. En waar zaten wij? Inderdaad, DE KELDER! Op dat moment hebben we er weinig aandacht aan besteed, omdat we moe waren van het reizen en wachten en we gewoon op het strand wilde liggen.

Uiteindelijk hebben we wel geklaagd, maar zeiden ze dat ze de aanvraag in de boeking niet doorgekregen hadden en ze dus niets voor ons konden doen, aangezien de andere kamers volgeboekt waren.

Daarbij komt dat ik met een groep van 5 was, en de kelder eigenlijk voor 4 pers. was (handdoeken, bedden, stoelen, borden/bestek, alles voor 4 pers.) Hier hebben we nogmaals over geklaagd, omdat we wel betalen voor 5 pers. We hebben van alles een extra zetje gekregen en vonden het hierna zonde van onze tijd om de vakantie te laten verpesten. We hebben onze 9 dagen uitgezeten in dat donkere hol dat zij een kamer noemen, maar één ding weet ik wel, nooit meer naar deze accommodatie.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gemoedelijk, rustig, uitstekend restaurant!

Y. van Tol,
26-7-2017

Prachtig complex met begin juli veel groen en bloeiende bloemen. Niet te groot en te druk, laagbouw (3 hoog).

Wij hadden een 2 kmr app. op de 1e verdieping (nr. 46) met ruim balkon in de schaduw (erg fijn), 2 ruime kamers die mbv schuifdeur afgesloten konden worden. Prima bedden! In 1 kamer was een klein keukentje (2 pitjes, waterkoker en koffiezetapparaat/geen broodrooster). Aansluitend badkamer met toilet, wastafel en voor Griekse begrippen grote douche. Niet gehorig.

Zwembad is niet groot en diep (niet duiken). Sluit volgens de borden om 18.00 uur, maar dit wordt meestal 19.00 uur (ivm restaurant). Er mag geen zelf meegebrachte etenswaren worden genuttigd bij het zwembad. Wel kun je in de bar en het restaurant van alles kopen. Eten bij Bougainvilleau vonden wij het beste qua prijs en kwaliteit! Erg lekker.

Supermarktje op 100 meter.

Op 5-10 minuutjes lopen ligt het heerlijke (smalle) zandstrand van Agios Sostis en enkele bars/taverna's en souvenirswinkeltjes/supermarktjes. Gezellig, rustig, klein plaatsje.

Laganas is ongeveer 25-30 minuutjes lopen.

Auto kun je huren bij eigenaar zelf.

Plus: restaurant, rustig, afstand naar strand

Nadeel: zwembadtijden, niet eten bij zwembad

Tip: snorkelen met zeeschildpad bij haven van Agios Sostis

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Kamers bijgebouw goede bedden ,douche klein ,keuken simpel maar de waterkoker en koelkast prima .prima appartement als je niet voor al teveel luxe gaat .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Vakantie om niet te vergeten!

Joyce/John,
24-7-2017

Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad op Zakynthos en bij Bougainvillea. Bij aankomst gelijk vakantie gevoel terwijl je wachtte op je sleutel.

- Appartement was netjes, schoon en ruim genoeg voor 2.

- Wij hadden half pension en het eten was echt top. Ontbijt was 2 keuzes, dat heb je naar paar daagjes wel beetje gehad. Wel ruim voldoende overigens. Eerste avond kregen wij tapashapjes bij het avondeten van het huis.

- (Hardwerkend)personeel is vriendelijk (vooral Eldi en Alexander?) en doen van alles om het je na de zin te maken.

- Wij hadden een auto gehuurd, maar afspraak van levering kwamen ze niet na en de eigenaar heeft het netjes opgelost voor ons dat we bij hem een auto konden huren! Ook mijn vriend had een verrassing geregeld en ook dat was netjes verzorgd door het personeel.

- Handdoeken worden om de dag vervangen.

- Minpuntje was toch wel dat we een verstopping hadden in de badkamer en dat we het uiteindelijk zelf hebben moeten betalen om te ontstoppen,omdat er wc papier in zat (mag niet in toilet in Griekenland). En de laatste dag dat we ineens een hogere rekening hadden ivm kluisje. Sleuteltje lag bij ons in appartement en was ons niet bij inchecken verteld dat dit tegen betaling was.

Tips: 7.30 in de haven wordt een oude zeeschildpad gevoerd door vissers, boottocht bij Manthos naar Marathonisi en keri caves, Port Limnonias, Navagio beach view, snorkelen bij Cameo Island ( zeeschildpad gezien!), in het noorden bij de windmolen via een lange trap naar beneden, kun je mooi snorkelen, zonsondergang in Keri, in Zakynthos stad heb je ruïne van fort met daarin bos met mooi uitzicht over de stad

Gereisd met partner in juni 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.