Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

578 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Heerlijke tijd gehad

Paul Groeneveld,
13-9-2017

Appartement schoon om de dag schone handdoeken en heerlijk eten in het restaurant..!Deze kok weet wat bbq-en of grillen is.. probeer de lamskoteletten..

Prijs kwaliteit verhouding is echt prima....!

Ook een auto gehuurd bij de eigenaar.hoe langer je huurt hoe goedkoper..prima deal gemaakt.(goedkoper dan bij touroperator)

Kortom OK hier !!!

Geweldige lokatie, liefe mesen

v vliet,
13-9-2017

Gezellig kleinschalig appartementen complex, verscholen achter vele bloemen en palmbomen heb je vanaf je balkon uitzicht over het zwembad. Daar is het nooit druk en is er geen strijd om sun-bedjes.

De bar / keuken is de hele dag open en er kan heerlijk worden gegeten en gedronken. geen imitatie rum in plastic bekers maar gewoon merkdranken in glazen. De maaltijden zijn ZEER goed en wordt met liefde bereidt. dat merk je gewoon aan de smaak en het vlees of vis. De prijzen zijn laag en voor 30euro hebben wij goed gegeten en gedronken (maaltijd, dessert, baco, cocktails)

Wil je uit eten is er voldoende keus in de buurt. Ook winkeltjes, supermarkt en taverna's zijn in loopafstand.

Het ontbijt is simpel maar voldoende. Wij hebben bij de bakker lekker broodjes gehaald en op het balkon in de ochtend zon lekker gegeten.

Yannis de eigenaar is aardig en hartelijk. samen met het personeel staan ze 24uur voor je klaar. Ben je zelf vriendelijk krijg je vriendelijkheid terug.

Wij hebben 13dgn genoten

Superleuk appartementencomplex

Jolanda,
12-9-2017

Het is een mooi complex waar de mensen heel hard werken om het de gasten naar hun zin te maken! Daarbij zijn ze heel erg vriendelijk! Kamers zijn ruim en schoon. Het eten is superlekker! Wij hebben het er prima naar ons zin gehad! Het is rustig gelegen op loopafstand van het strand!

Prima

Berends,
8-9-2017

Dicht bij zee. Erg gastvrij. Ons appartement was overboekt. Zijn in een mooi appartement geplaats op 30meter van bougainvillea. Dit vonden wij prima. Om de dag schone handdoeken. In hun eigen taverne kan je goed eten.

Wisselvallig

Familie,
2-9-2017

Het appartement (3-kmr) en de bedden zijn prima. De douche is wel erg klein en alles is nat na het douchen. Het eten is erg lekker.

De eigenaar daarentegen....die is er alleen maar om geld te verdienen en niet klantvriendelijk. Als je niet in het restaurant eet is hij boos, huur je niet bij hem een auto -> boos. Heb je zelf broodjes gehaald voor lunch, word je genegeerd. Heb je ergens een opmerking of klacht -> boos. Wil je geen kluis of airco -> boos.

Niks extra's vragen (kinderbed of stoel), want je betaalt de hoofdprijs. Zelfs een extra vuilniszak moet je betalen. Betaal alles direct en laat niks opschrijven. Er wordt van alles bij verzonnen.

Volgende keer zou ik ergens anders verblijven en hier alleen komen om af en toe te eten.

Fantastisch! !!

Janet,
26-8-2017

Erg leuk hotel, super vriendelijk personeel en de eigenaars zijn erg vriendelijk.

Eten lekker en drinken heel goedkoop. Dit plaatsje ligt afgelegen. Geen drukte en groot uitgaan gebied. Voor 8 euro kan je met taxi naar uitgaansgelegenheid gaan. vanaf 30 euro een bootje te huren.

Mooie omgeving en op gehele eiland van alles te zien en te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vakantie ten top

Goudzwaard,
24-8-2017

Een mooi appartementencomplex met eigenaren die er volledig voor gaan. Het gezin die alles beheert doet alles voor de gast.

Het eten in de taverne is werkelijk subliem!

Appartement is schoon, badkamer is voor Griekse begrippen groot, er staan boxspringbedden en vanaf de derde (hoogste) etage geweldig uitzicht. Zwembad omringt bijna alle appartementen wat het heel knus en gezellig maakt. 2 minuten vanaf een supermarktje en 6 minuten naar het strand. Strand is smal wat wij heerlijk vinden. Zee loopt heel geleidelijk af waardoor kinderen makkelijk in de zee kunnen spelen.

Zakynthos is een prachtig eiland. Vergezichten vanaf de bergen, Griekse cultuur in het binnenland.

Wij hebben zo een heerlijke vakantie gehad dat we volgend jaar terug gaan naar Yannis en Lynda.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Je kunt hier heerlijk relaxen, eigenaar is familie bedrijf en dat zie je overal in terug. Netjes onderhouden, en zuinig op hun spullen.

Eten is ook zeker een aanrader, smaakte allemaal goed, en om de prijs hoef je het niet te laten.

Houd wel rekening met extra kosten voor de airco, wij hadden 2 appartementen gehuurd voor 14-dagen, en dan tikt 't toch wel behoorlijk aan. ( en zonder was bij 30 graden + geen optie voor ons )

Zeker een aanrader !!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gewellidig

Patrick,
12-8-2017

Al 6 keer geweest dus dat geeft al aan hoe goed het is !!!

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk hotel

MariskaBr,
5-8-2017

Redelijke kamers, sanitair erg verouderd. Eerste 4 dagen een koude douche omdat de boiler stuk was. Airco kost €7 per dag. Om de dag schone handdoeken. We hadden 1 kookplaatje in het keukentje waardoor het eigenlijk niet mogelijk is om zelf te koken. Ook erg weinig kookgerei.

Eigenaars en bediening erg aardig. Ze doen wel moeilijk met pinnen/credit card. Willen eigenlijk alleen cash, maar als je erg aandringt komt er een pinautomaatje onder de bar vandaan.

Ontbijt stelt niet veel voor: keuze uit Engels of continental ontbijt. Verder kun je er goed dineren of lunchen.

Zwembad is niet groot maar leuk voor kinderen. Er verblijven hoofdzakelijk Nederlanders dus kinderen spelen makkelijk met elkaar.

Hotel ligt op ca. 10 min lopen van boulevard en strand. Supermarktjes op 5 min. Lopen.

Aghios Sostis is een leuk gemoedelijk plaatsje met een gezellige boulevard met genoeg goede restaurantjes en winkeltjes. Het strand is smal maar vrij lang en zelfs in het hoogseizoen altijd bedjes en parasols beschikbaar. Zee is rustig en loopt heel geleidelijk af. Ideaal voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.