Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

43 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Relaxed

Marieke,
30-7-2018

Heerlijke vakantie gehad in Zakynthos en verbleven in Bougainvillea! Perfecte locatie wanneer je zowel houdt van rust als van het uitgaansleven. Personeel is heel vriendelijk en de kamers zijn prima. Ook het eten is heerlijk! Al met al een super vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2018

super mooi eiland waar genoeg te doen

Willij,
5-7-2018

Het is een zeer leuk mooi complex met veel Bougainville. Heeft een bouitiqiue uitstraling. De kamers zijn prachtig , groot, flinke kast en balkon. De badkamer was dan weer erg klein. Voir een kleine meerprijs kon je HP boeken. Zeker doen meer dan waard. Eten was super lekker en veel. Een auto huren zou ik niet nig eens doen ik betaalde 60 euro voor Hyundai I10 wel goede auto maaf echt te duur. Strand is smal maar voor ons in voorjaar prima. Prachtig eiland. Wil je tours maken kies dan voor lokaal bureau heel goed en kleinschalig

Gereisd met vrienden in juni 2018

Een prachtig eiland maar nooit meer bougainvillea!

Naomi Boonstra,
13-9-2017

Bij aankomst bij het hotel moesten we wachten. De eigenaar deed met iedereen een apart gesprek dit koste veel tijd.

Nadat de eigenaar met iedereen gesproken had werden we naar onze hotelkamer gebracht, samen met twee andere personen.

Wij hadden geboekt in het bijgebouw, roze met veel bloemen maar naar dit geboekte bijgebouw werden wij niet gebracht, we moesten z’n 500 meter verder lopen naar een ander hotel, dit hotel leek in niets op het hotel wat wij geboekt hadden. De kwaliteit was veel minder.

Het was erg klein als je onder de douche stond kwam je tegen het toilet aan, er kwam water uit het putje en het rook naar urine, het douchegordijn kwam naar beneden en het was totaal niet hygiënisch.

Ook was het niet mogelijk om zelf te koken.

Wij hebben hierover meteen contact opgenomen met touroperator, onze reisleider is hier meteen serieus mee aan de slag gegaan.

Het bleek dat de eigenaar deze kamers huurde van een Griek. Het hoorde niet bij het hotel.

Er werd samen met de eigenaar afgesproken dat wij de volgende ochtend naar het hotel konden wat we geboekt hadden.

Wij stonden de volgende ochtend klaar met onze koffers om in de hotelkamer te gaan die wij geboekt hadden, maar na 1 uur wachten kwam de eigenaar bij ons om te zeggen dat hij met zijn advocaat had gesproken en dat hij ons geen nieuwe kamer hoefde te geven en hij ons overal in mocht stoppen waar hij maar wilde.

Die viel bij ons verkeerd en hebben meteen contact opgenomen met touroperator, we hebben overplaatsing aangevraagd maar dat was niet mogelijk.

Onze reisleider heeft geregeld dat wij na 5 dagen in het juiste hotel kwamen en hebben een compensatie gekregen.

De eigenaar was het hier niet mee eens en vertoonde pest gedrag zoals de airco afpakken terwijl het 36 graden was, heel vervelend.

Gelukkig zijn wij een positieve groep meiden en hebben als nog genoten van de prachtige omgeving en de hardwerkende mensen op het eiland.

D-reizen

Intimiderende eigenaar, alles draait om winst.

Marit Kramer,
13-9-2017

Bij het inchecken hield de hotel eigenaar met iedere groep reizigers een apart verhaal. Wij moesten onze voucher laten zien, maar deze was ons niet opgestuurd, de eigenaar maakte wat "grapjes" dat wij dan geen kamer konden krijgen en terug moesten naar Nederland. 5 min later komt hij bij ons met de mededeling dat onze kamer klaar was. Wij werden meegenomen naar een gebouw wat verderop en kregen de sleutels van een kamer die bij lange na niet leek op de foto's op internet. De badkamer had geen douchebak en uit het douche putje kwam een urine geur. Je voelde het toilet tegen je been aan terwijl je aan het douchen was, en de "kitchenette" bestond uit 1 miezerig camping kookpitje. Wij hebben hier over geklaagd en touroperator is er mee bezig gegaan, 2 dagen later zouden wij overgeplaatst worden naar onze geboekte kamer. Klaarstaand met onze koffers werd ons verteld dat hij had overlegd met zijn advocaat en dat wij in elke kamer geplaatst mochten worden, en dat de kwaliteit niet uitmaakte. Uiteindelijk zijn wij na 5 dagen overgeplaatst dankzij het harde werken van onze reisleider. De eigenaar heeft ons op meerdere manier proberen te intimideren door bijv; de airco uit te schakelen. Het gebouw waar wij toen in kwamen was alsnog niet zoals het op de site leek, maar wij wouden onze vakantie niet nog meer laten verprutsen. De omgeving is prachtig, de mensen in de stad (restauranthouders, winkeliers) zijn vriendelijke warme mensen. Zakynthos is een aanrader, het hotel Absoluut niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Je kunt hier heerlijk relaxen, eigenaar is familie bedrijf en dat zie je overal in terug. Netjes onderhouden, en zuinig op hun spullen.

Eten is ook zeker een aanrader, smaakte allemaal goed, en om de prijs hoef je het niet te laten.

Houd wel rekening met extra kosten voor de airco, wij hadden 2 appartementen gehuurd voor 14-dagen, en dan tikt 't toch wel behoorlijk aan. ( en zonder was bij 30 graden + geen optie voor ons )

Zeker een aanrader !!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed hote met fijn personeel

Lisa,
28-7-2017

we hebben het super goed naar ons zin gehad. We kwamen hier aan en konden plaats nemen op het terras. De kamers zijn niet groot maar je hebt alles wat je nodig hebt. Een kleine keuken, douche/wc en een klein balkon. De ligging is erg goed, 5 min lopen tot de boulevard in laganas. Toen één van ons iets nodig had van de apotheek, is de eigenaar meegereden voor een klein prijsje en om haar het goede advies te geven, erg goede service dus!

Het eten is erg lekker van 9 tot 10 kun je gratis ontbijten en na die tijd hebben ze een hele menu kaart. Ook de cocktails zijn erg lekker. Af en toe wat fooi geven en ze zijn dolgelukkig.

Het zwembad is simpel, maar prima met een klein kinderbadje erbij. Erg gezellig, iedereen speelt met elkaar. Wij zaten hier met alleen maar Nederlanders en iedereen was erg tevreden!

Om een lang verhaal kort te maken, zeker een aanrader. Als ik nog eens naar zakynthos zou gaan zou ik zeker terug naar hier gaan.

Super vakantie

Dimphy,
28-7-2017

Met de vriendinnen een weekje genoten in dit super hotel!! Erg gezellig personeel en een goede service. Een hotel met bijna alleen maar Nederlanders in de periode dat wij hier verbleven. Perfect voor gezinnen of grotere groepen!

goed, maar PAS OP!

L.,
27-7-2017

Een kleinschalig hotel met bijna alleen maar Nederlanders in de tijd dat wij hier zaten. Wij zaten in het bijgebouw ongv. 100 meter van het hoofdgebouw vandaan. We hebben aan het begin van de vakantie gemeld dat het douchegordijn er bijna vanaf viel, waarop we te horen kregen dat het de volgende dag gemaakt zou worden. Na 3 dagen wachten nog maar een melding gemaakt en we moesten weer wachten tot de volgende dag. Aan het eind van de vakantie hadden ze er nog niks mee gedaan.

De eerste avond hebben we bij het hotel gegeten en het eten was heerlijk. We kregen een bordje met kleine Griekse tapas met de mededeling dat we dat kregen omdat het onze eerste avond was. Achteraf kwamen we erachter dat ze het toch in rekening hadden gebracht.

TIP: goed de bon controleren voordat je betaalt.

De reisleiding gaf ons als tip om de eigenaar van het hotel te vragen om een taxi te bellen, dus dit hebben wij gedaan. Hij vertelde ons dat er geen taxi kon komen en dat hij ons zelf weg zou brengen. We vroegen hem wat dit kostte maar hij zei dat hij dat nog niet wist. Tegen het eind van de vakantie kregen we een belachelijk hoog bedrag te horen en hebben we hierover gesproken met de reisleiding. Zij zou het oplossen maar heeft niks gedaan.

TIP: vraag niet naar een taxi bij het hotel, zorg dat je niet opgelicht wordt door de eigenaar!

Ook werd het ons niet in dank afgenomen dat we een paar dagen niet in het hotel gegeten hadden en de eigenaar liet dit duidelijk merken.

Complimenten voor Elldi (de ober)die altijd vrolijk is en in is voor een grapje. Ook doet hij erg zijn best om Nederlands te praten.

Uiteindelijk goed

BiancavG,
26-7-2017

Ik was op vakantie met een groep van 5 vriendinnen (20-24 jaar), we hadden in de recensies al gelezen dat er een kelder was (welke als kamer doorging), wij hadden bij onze boeking dan ook aangegeven dat we 'absoluut NIET' in de kelder wilden.

Na een lange nacht (vlogen om 2 uur 's nachts) kwamen we rond half 10 bij Bougainvillea aan, hier mochten we plaats nemen in het restaurant. Na een half uur wachten en niets te horen gekregen hebben we gevraagd waar we eigenlijk op aan het wachten waren. Wat bleek, de kamers waren nog niet schoon. Nadat we meer dan 2 uur in het restaurant hadden gezeten (zonder dat we een drankje aangeboden kregen) werden we naar onze appartementen gebracht. En waar zaten wij? Inderdaad, DE KELDER! Op dat moment hebben we er weinig aandacht aan besteed, omdat we moe waren van het reizen en wachten en we gewoon op het strand wilde liggen.

Uiteindelijk hebben we wel geklaagd, maar zeiden ze dat ze de aanvraag in de boeking niet doorgekregen hadden en ze dus niets voor ons konden doen, aangezien de andere kamers volgeboekt waren.

Daarbij komt dat ik met een groep van 5 was, en de kelder eigenlijk voor 4 pers. was (handdoeken, bedden, stoelen, borden/bestek, alles voor 4 pers.) Hier hebben we nogmaals over geklaagd, omdat we wel betalen voor 5 pers. We hebben van alles een extra zetje gekregen en vonden het hierna zonde van onze tijd om de vakantie te laten verpesten. We hebben onze 9 dagen uitgezeten in dat donkere hol dat zij een kamer noemen, maar één ding weet ik wel, nooit meer naar deze accommodatie.

Super mooi

HM Janssens
7-1-2017

Mooie uitgaansgelegenheden en autohuur werkt perfect.

Er was nergens minpunten.

Leuke hotel op de goede ligging.

Gereisd met vrienden in juni 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.