Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

130 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Prima hotel/appertement!!

N. Bouwman,
28-11-2018

We verbleven in augustus 9 dagen in hotel/appertement bougainville . Nette appartementen en vriendelijke eigenaars. Wel een klein zwembad waar de kinderen niet heel vrij in konden spelen. Ze mogen niet springen en dergelijke...

Wat echt geweldig was was het eten van bougainville,heerlijke gerechten zoals de bruchettas of de girosschotels en het eten is ook betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kamer redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Fam. Oude Nijhuis,
6-9-2018

Kamer op zich redelijk. Was netjes en de bedden waren goed. Irritatie puntje was dat badkamerputje constant naar urine stonk. Na een eerste hete avond toch airco genomen. We werden meteen door Linda afgesnauwd waarom we ineens toch airco willen. Wat betreft zwembad werd flink wat choorkorrels gebruikt. Mijn kinderen en andere kinderen vonden die regelmatig op de bodem van het zwembad. Autohuur bij hem is goedkoop. Hij verwacht wel dat je een avond vantevoren al auto inlevert zodat hij voor de volgenden de auto kan schoonmaken (wij kregen de auto vies mee dus hoezo schoonmaken?). We werden door een kwade Yannis weggewuifd toen we (nog steeds op tijd) de sleutel inleverden. 1x in het restaurant gegeten tijdens Griekse avond. 2 uur op ons eten gewacht. Aandacht krijgen van bediening was zowat onmogelijk. Eten wat we kregen was niet bijzonder. We misten de Griekse gastvrijheid bij Bougainvillea die we elders in het dorp wel vonden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig genoten!

Eva,
24-7-2018

Gezellige pitoreske kleinschalig complex! Waar je heerlijk kan eten! Zowel strand, boulevard van Agios Sostis en Laganas op loopafstand.

Ook prettig was de reis van vliegveld naar appartement, maar half uurtje.

Klein minpuntje was de hoeveelheid chloor in het zwembad. Onze badkleding zijn groen geel geworden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Joyce,
6-10-2017

Onze ervaring met Griekenland is de gezelligheid van een klein complex waarbij wij altijd leuk contact hadden met de eigenaar.

Deze vakantie hebben wij gezien dat dit ook zeker anders kan.

We kwam laat aan en onze kleine man van 2 moest echt naar bed (het was 11 uur 's avonds). De eigenaar ging met iedereen apart praten, duurde allemaal wat lang, totdat een ander stel zei: mogen zij alvast inchecken met de kleine?

We moesten aangeven of wij een kluisje of airco wilden. Er werd niet gesproken over bedragen.

We werden naar onze kamer gebracht. Keukentje (zeer gebrekkige spullen, geen magnetron/oventje, stinkende kastjes, vies bestek), redelijke badkamer voor Griekse begrippen, in de ruimte van de keuken stonden ook 2 bedden. Daarnaast redelijke slaapkamer. Bedden waren erg goed! Geen planken.

Klein balkon, moest je naast elkaar zitten.

Zwembad: waren spulletjes aanwezig voor de kinderen om mee te spelen.

Speeltuintje: leuk opgezet.

Eigenaar: hij vindt je aardig als je genoeg bij hem afneemt, anders negeert hij je, kijkt je niet aan, maakt dubbelzinnige opmerkingen. Er kan niks extra's van af. Wij namen bijna iedere dag 3 maaltijden van af, maar het Griekse gevoel met een 'Oz from the house' kon er niet van af.

Maakt eigen prijzen. Wij vlogen in de avond terug dus wilden in de kamer blijven: 30 euro. Anders stel: 25 euro. Anders stel met 2 kamers: 50 euro.

Het is dus maar net waar hij zin in heeft.

Je kan bij de eigenaar ook een auto huren. Heeft eigen auto's van zeer goede kwaliteit. Scheelde ongeveer 20 euro per dag met de reguliere bedrijven via de reisorganisatie.

Restaurant: lekker eten. Iedere avond druk. Iedere dinsdag Griekse avond met danser en danseressen, was zeker leuk.

Er lopen 2 medewerkers rond: een jonge meid en een jonge gozer (Andy). Zeer zeer zeer vriendelijk! Krijgen er af en toe 'en publiek' van langs van de eigenaar.

Zoon hebben wij ook gezien in de bediening, kan geen lachje van af.

We hebben er 3 dagen over gedaan om het 'American Breackfast' te krijgen zoals het hoort: 1e dag ei met bacon en een bolletje. 2e dag ei bacon en geroosterd brood, 3e dag ei, bacon, geroosterd brood, bonen, worst. Heel bijzonder. Terwijl we iedere dag hetzelfde hebben besteld.

Babybedje: hou je vast en zorg dat je goed zit bij de eindafrekening!

Wij kwamen voor een rekening te staan van 70 euro (5 euro per dag) voor het kinderbedje! Onze zoon is 2, we betalen volle mep voor hem, en dan nog 70 euro extra? Te belachelijk voor woorden. Hierover hebben wij ook een klachtenmail gestuurd naar de reisorganisatie.

Strand: op loopafstand dus prima.

Aanrader op het eiland: ga naar de haven (bij het eiland met de brug). Zorg dat je er om 7.15 uur bent, dan komt er een oude man een schildpad voeren. Echt heel leuk. Er loopt altijd wel iemand in de haven die je de goede kant op kan sturen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke tijd gehad

Paul Groeneveld,
13-9-2017

Appartement schoon om de dag schone handdoeken en heerlijk eten in het restaurant..!Deze kok weet wat bbq-en of grillen is.. probeer de lamskoteletten..

Prijs kwaliteit verhouding is echt prima....!

Ook een auto gehuurd bij de eigenaar.hoe langer je huurt hoe goedkoper..prima deal gemaakt.(goedkoper dan bij touroperator)

Kortom OK hier !!!

Wisselvallig

Familie,
2-9-2017

Het appartement (3-kmr) en de bedden zijn prima. De douche is wel erg klein en alles is nat na het douchen. Het eten is erg lekker.

De eigenaar daarentegen....die is er alleen maar om geld te verdienen en niet klantvriendelijk. Als je niet in het restaurant eet is hij boos, huur je niet bij hem een auto -> boos. Heb je zelf broodjes gehaald voor lunch, word je genegeerd. Heb je ergens een opmerking of klacht -> boos. Wil je geen kluis of airco -> boos.

Niks extra's vragen (kinderbed of stoel), want je betaalt de hoofdprijs. Zelfs een extra vuilniszak moet je betalen. Betaal alles direct en laat niks opschrijven. Er wordt van alles bij verzonnen.

Volgende keer zou ik ergens anders verblijven en hier alleen komen om af en toe te eten.

Vakantie ten top

Goudzwaard,
24-8-2017

Een mooi appartementencomplex met eigenaren die er volledig voor gaan. Het gezin die alles beheert doet alles voor de gast.

Het eten in de taverne is werkelijk subliem!

Appartement is schoon, badkamer is voor Griekse begrippen groot, er staan boxspringbedden en vanaf de derde (hoogste) etage geweldig uitzicht. Zwembad omringt bijna alle appartementen wat het heel knus en gezellig maakt. 2 minuten vanaf een supermarktje en 6 minuten naar het strand. Strand is smal wat wij heerlijk vinden. Zee loopt heel geleidelijk af waardoor kinderen makkelijk in de zee kunnen spelen.

Zakynthos is een prachtig eiland. Vergezichten vanaf de bergen, Griekse cultuur in het binnenland.

Wij hebben zo een heerlijke vakantie gehad dat we volgend jaar terug gaan naar Yannis en Lynda.

Prima vertoeven hier!

Anoek,
31-7-2017

Een goed georganiseerd complex. Hard werkende mensen, vriendelijk en behulpzaam. Het eten was top! Bediening erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super accomodatie

Anne-Marie,
23-7-2017

Leuk kleinschalig complex, super aardige en behulpzame bediening, lekker eten en relatief goedkoop. Zou zo weer gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastiche vakantie!

Flora,
17-6-2017

De familie Thomopoulos en crew werken hard om je een ontspannen vakantie te bezorgen. Van ´s ochtends tot ´s avonds staan deze mensen voor je klaar. Wij kwamen vroeg aan, en moesten even wachten op de kamers. (uurtje) Maar dat is daar geen straf! Eten en drinken: Ruime menukaart, en elke avond een heerlijke aanbieding. Zwembad is niet groot, maar het is ook geen hotel voor de massa. Wij hadden een 3 kamer appartement, met uitzicht op zee. Bougainvillea ligt op +/- 5 min. lopen van het strand, supermarkt en bootverhuur. Mocht je gaan boeken: Neem stroopwafels voor Lynda mee! :)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.