Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

45 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

2008

Helemaal goed

Familie Peperhoff
29-10-2008

We hebben letterlijk en figuurlijk het licht uit gedaan bij Bouganville.

We behoorde tot de laatste gasten van het seizoen. Het was bij de mensen niet te merken dat we dit waren.

Ze waren erg vriendelijk. Prettig dat , als je dat wenst, goed kan eten bij je eigen accommodatie.

Qua ruimte redelijk te doen wij waren met zijn 3en en zaten in een 2 kamer appartement.

Ligging is prima. Laganas is lopend goed te doen en strand en supermarktjes zijn erg dichtbij.

Een plek waar wij waarschijnlijk nog wel terug zullen komen.

Gereisd familie in oktober 2008

Geweldig

J v Krevel
24-10-2008

Wij hebben nergens problemen mee gehad,als je iets vroeg dan kon het.Geweldig lekker eten.goede sevice,hebben er een hele mooie vakantie gehad ondanks dat het er een paar keer flink heeft geregend dit complex. nog nooit mee gemaakt dat als je vakantie er op zit je bij vertrek koffie of thee kreeg

Zeker genoten!!

Ingmar
7-10-2008

Wij gingen voor het eerst met onze 2 kinderen van bijna 2 en 4 jaar op vliegvakantie!!We hebben 13 dagen genoten van het mooie eiland `Zakynthos`.Heerlijk gezwommen in de zee en in het haventje een caretta caretta gezien.

Helaas zijn wij over het personeel van Bouganvilea niet te spreken.Na 2 dagen niet bij het restaurant te hebben gegeten werden we niet meer gegroet en na een aantal dagen volledig genegeerd!!Erg apart...onze reactie was dat we daar nu helemaal niet meer gingen eten maar iets verder liepen om toch nog gezellig te kunnen eten!!

De kamer was goed,lekker ruim en geen last van de bedden gehad.Wij hadden ook een super balkom met de hele dag zon.

Het zwembad was wel ijs en ijskoud.

Wij hebben er een topvakantie gehad maar vanwege de eigenaar zullen we daar niet meer naar toe gaan.

voor ons niet meer

rob en herma fransdonk
5-10-2008

geen positieve beoordeling en dan met name voor klantgerichtheid en service van de eigenaar.

hij beschuldigde ons van 2 minuscule brandgaatjes op het aanrechtblad, waar wij ons niet van bewust waren, vervolgens wilde hij hier een vergoeding van 270 euro!!! contant voor hebben. toen wij aangaven hier niet akkoord mee te gaan, bedreigde hij ons, dat wanneer wij niet betaalden hij zou zorgen dat wij het land niet uitkwamen

dit alles heeft een negatieve invloed gehad op onze verder mooie vakantie op zakynthos

qua prijs/ kwaliteit is het app. goed, het is een leuk en mooi aangekleed complex, ruime huisjes, alleen de keukeninrichting is minimaal

men gaat er vanuit dat er buiten de deur gegeten wordt en dan het liefst in het complex zelf!!

het is opmerkelijk dat toen wij een aantal keren elders gegeten hadden de klant en kindvriendelijkheid van yiannes en elvis wel erg sterk afnam, een slechte zaak

voor ons zeker geen 2e keer naar dit complex vanwege de eigenaar

Goede keuze!

Martijn, Ilona, Elisa en Stijn
16-9-2008

Alles wat hier staat klopt. Leuk complexje met mooie tuin en zwembad. De eigenaar is wel wat apart. Typisch een trotse Griek die de baas wil zijn in zijn accommodatie. Is daarom soms wat streng. Bovendien wil hij graag geld verdienen dus ziet hij je graag in zijn restaurant. Nu is dat geen straf want het eten is er super. We hebben veel restaurantjes in de buurt geprobeerd maar zijn keuken is echt prima. Als je dit weet over Yannis irriteer je je niet zo snel. Ik geloof wel dat ik niet snel zou durven klagen, ik denk dat dan hij wel onaardig wordt. Wij hadden appt 32 en dat was een apart huisje met 2 etages, erg leuk!

Touroperator beviel minder qua service, we hadden een terugvlucht via Kreta (6 uur vliegen ipv 3!, niet prettig met kids van 2 en 4) en in Nederland verwees men ons naar de hostess en deze kon niets doen.

Agios Sostis is klein en leuk, het strand is super en qua restaurantjes vonden wij Bouganivillea, Tasos en Syrtaki de beste. Ole Ole was ook prima maar niet bijzond

Gewoon een goed complex

B.Striethouldt
26-8-2008

Van 7 juli t/m 21 juli waren wij met 4 volwassenen en 2 kinderen weer in bougainvillea .Net als in 2006 hebben wij het wederom heel goed gehad.Het is een mooi complex met een rustige ligging en een goed restaurant.Een mooie tuin en een schoon zwembad en fijne mensen die aandacht voor de kinderen hadden kortom een topper.

Yanni we mis you at the happy hour 18.00.

Yannis,Lynda,Yanni and Alvin thank you for all and we hope to see you again.

Bob Douwe Nolda Sandra Stefan and Melanie

Gereisd familie in augustus 2008

gezellig verblijf in relatief klein complex

Anne Van der Poel
26-8-2008

Alles was prima, toen wij kwamen (eind april )was het seizoen nog maar net begonnen, dus alle rust.

Omdat de temperatuur toen pas begon op te lopen, was de kamer klam en koel. Toen we vroegen naar een andere kamer was daar in eerste instantie geen mogelijkheid voor: dat weekend zouden er veel nieuwe gasten komen. Een dag later gaf de eigenaar ons toch de sleutel van een ander appartement.Toen mijn man ziek werd werd er een kruikje en allerhande griekse middeltjes opgetrommeld. Voor mijn 2 jarige zoontje werd elke ochtend speciaal "sollemelk van Yannis" gemaakt.

Heerlijk gegeten in het restaurant.

Dan mag je toch niet klagen!

Redelijk

Monique
24-8-2008

Wij hebben een fijne vakantie gehad in Bougainville, de eigenaren Yannis en Linda waren zakelijke maar ook vriendelijke mensen.

Een minpunt vond ik de appartementen, erg klein. Wat ik ook vervelend vond is dat er in de brochure ongeveer 24 appartementen worden aangeboden. Bij aankomst in Bougainville blijkt dit dus niet waar te zijn, aangezien er ook nog een aantal bijgebouwen bestonden, die onderhouden werden door famillieleden van Yannis. Conclusie hiervan is dat de mensen van de bijgebouwen ook lekker hun hapje in het restaurant gaan nuttigen, en ook een duik willen nemen in het zwembad, waardoor de rust die mij aansprak aan Bougainville snel was verdwenen.

Dit vond ik jammer,al met al heeft het mijn vakantie verder niet beinvloed, maar voor Bougainville zou ik een tweede keer niet meer kiezen.

Zakynthos is een prachtig eiland een echte aanrader.

Monique

mooi, relaxed, gezellig

els
20-8-2008

wij zijn pas terug uit griekenland en hebben goede herinneringen aan bougainvillea. aaridge mensen, ik geloof zeker dat yiannis een irritante man kan zijn, maar dat ligt er amar net aan hoe je jezelf opstelt. het eten was heerlijk, volgens ons het beste restaurant uit de omgeving. ookde kinderen hebben het zeer naar hun zin gehad. er waren veel nederlanders met kinderen van allerlei leeftijden dus genoeg vriendjes en vriendinnetjes. er werd vaak schoon gemaakt en dan werd er ook opgeruimd! de strenge regels aan het zwembad vallen best mee, en zijn ook begrijpelijk omdat het zwembad recht aan het restaurant grenst. de kamer was niet al te ruim maar met dat mooie weer, ben je toch vaker buiten. het eiland was ook heel mooi en groen. kortom, zakynthos, bougainvillea en zijn hard werkende eigenaars, hebben een goede indruk op ons achter gelaten.

Dit nooit meer

Streunding
20-8-2008

Weet niet waar de mensen met een positieve reactie gelogeerd hebben maar wij zaten met onze familie in het onderste ( kelder ) appartement met een terrasje onder de trap van de receptie en met uitzicht door de kleine ruitjes naar de benen van de mensen die op het terras zaten. Bovendien stonk het naar riool en om de minuut sprong er een waterpomp aan die veel herrie maakte door het appartement vooral in de nacht erg hinnerlijk

Eigenaar was inderdaad minder vriendelijk als je niet iedere avond kwam eten.

Gereisd familie in mei 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.