Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

Omschrijving
Op Zakynthos ligt het kleinschalige Hotel Bougainvillea. Voor de kids is hier een zwembad en speeltuintje voor speelplezier. Ook vind je hier een restaurant en bar voor een hapje en drankje. Het hotel ligt in het rustige Agios Sostis, nabij het levendige Laganas. Op 5 minuten lopen ligt het strand en op 10 km ligt de haven van Zakynthos-stad.

210 reviews over Hotel Bougainvillea in het Nederlands

Echt nooit meer

Mark,
7-10-2018

Zeer onvriendelijke eigenaren verschrikkelijke mensen eten is slecht vooral het ontbijt is werkelijk helemaal niets. Zakkenvullers zijn het .Als je in de avond in ander restaurant gaat eten of je huurt een auto ergens anders zijn ze beledigd. Waren trouwens mensen die daar een auto gehuurd hadden en moesten betalen voor schade aan de auto die mensen wisten zeker dat de schade er al was dus als je een auto huurt bij Bougainvillea goed overal foto’s van maken voordat je gaat rijden dan heb je bewijs.We gingen effe boodschappen doen naar de supermarkt had de eigenaar de airco uitgezet en de sleutel van de airco meegenomen (airco werkte op een sleutel in ons appartement) en de koelkast lager gezet hij vond dat de koelkast te hoog stond.Niet naar Bougainvillea gaan

Gereisd met partner in augustus 2017

Superslecht

Maarten,
25-9-2018

Ongrieks tot achter de komma. Dit is een voorbeeld van zakkenvullerij. Heeft niets met Griekenland te maken.Als je verantwoordelijke aanspreekt op de belabberde kwaliteit krijg je als antwoord dat ie al 20 jaar volzit!!!!! Met andere woorden ik ben een zeurpiet. Nu kom ik toevallig al 20 jaar in Griekenland maar dit slaat werkelijk alles. Met andere woorden, ik zit te zeuren.Er zit geen enkele Griek te eten, dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Al het eten wordt door het frituurvet gehaald, niet vers, de zeeton die je besteld is een of andere vage witte koolvis in een dikke laag paneermeel.Alles smakeloos met veel vieze sausjes uit een potje. Echt niet te doen. Gemaakt entertainment van een Griek op een synthesizer en een gitaar. Superfoute tent, Dringend advies. Niet doen!!!

Gereisd met partner in september 2018

Redelijk

Suzanne,
24-8-2018

Wij hadden een kamer in het bijgebouw geboekt. De kamer was heel erg klein, maar wel schoon. De badkamer was een beetje armoedig. Ik denk dat de kamers in het hoofdgebouw een stuk groter en luxer zijn! Daarnaast hadden we ontbijt erbij, maar dat sloeg helemaal nergens op. Er waren 2 keuzes: een broodje met een gekookt ei, ham en kaas en jam of een toast met gebakken ei en bacon. Ook nadat we hebben aangegeven dat mijn vriend allergisch is voor ei (en de keuze dan helemaal minimaal is) is er geen alternatief geboden helaas.. Het avondeten is wel erg lekker en genoeg keuze! Het personeel van het hotel/restaurant is zeer vriendelijk. De eigenaar daarentegen is niet klantvriendelijk en verzint voor elke gast aparte prijzen. Hij is chaotisch en is alleen vriendelijk wanneer hem het zint. Dat vonden we erg jammer! Wij vonden het verblijf al met al redelijk.. Ligging is goed!

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer!!

Tony,
24-7-2018

Dag

Onze vakantie op Zakynthos Agios Sostis app Bougainvillea: ontbijt was echt minimaal, je kon kiezen uit 1 broodje met ham kaas jam boter en een hardgekookt ei OF 2 toast met 2 gebakken eieren met gebakken (slappe) bacon boter en ham, Griekse yoghurt met of zonder honing en jusd’orange ( uit pak) koffie en thee . Elke dag opnieuw! Je kon wel bijkopen! Zelf water voor medicijnen zat er officieel niet bij. De bedden waren prima de uitrusting van het appartement was verre van compleet, is na herhaaldelijke verzoeken minimaal bijgevuld , wij denken dat je de een kamer appartementen beter niet kunt verkopen. Ook het annex gebouw waar wij zaten is moeilijk terug te vinden in de brochure. Eigenaar is een zakenman, alles draait bij hem om geld, zeker geen horecaman.

Het avondeten was een uitgebreide kaart en goed.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer

Helen en bob,
7-10-2017

Horror als je daar niet een auto huurt nou dan ben je mooi de klos en niet alleen bij ons gebeurt maar bij veel mensen door gezwegen of hij ziet je niet zitten laat je wachten uit ge gledenin de douche gevraagt voor bad .atje maar nee hoe hebben zelf handdoek moeten kopen onze laatste maaltojd niet gehad de Griekse avond dingen besteld koud en er zaten 3 stukjes wat vlees moet voor stellen alleen om dat je daar niet eet of een auto huurde

Gereisd met partner in september 2017

Zelfs gastvrijheid moet je kopen

André,
5-10-2017

Een smal en donker appartement in het hoofdgebouw voorzien van vier goede bedden, géén mogelijkheid goed te zitten en een houten eettafeltje met bankjes voor twee personen in de slaapkamer. Smal balkon met meubilair waar je alleen naast elkaar kon zitten. Onvolledig ingericht. Twee koekenpannen en één hele grote pan. Onvolledig servies en bestek. Koffiezetapparaat en waterkoker smerig en zwaar verkalkt, vocht in de keukenkasten en een muffe lucht. Door een inpandige garage met motoren en brommers regelmatig een benzinelucht in het gebouw. Per twee dagen alleen een schoon badlaken. Verder géén handdoeken. Badkamervloer door douchen zeiknat en spekglad zonder middelen dit op te ruimen. Zeer gehorig vooral vervelend bij nachtelijk aankomst/vertrek van gasten. Merkbaar de dwang om in hun eigen horecagelegenheid te eten en drinken. De eerste avond werd door de eigenaar na het eten gevraagd hoeveel dagen mijn echtgenote nu zelf moest koken! De toon was direct gezet, maar we hebben toch echt een appartement en géén hotel geboekt. Rond het zwembad en kinderspeeltuin allerlei verbodsborden. Bijvoorbeeld dat eten en drinken rond het zwembad verboden is! TENZIJ !!!! Gekocht in het restaurant/bar. Zelfs een eigen flesje water was niet toegestaan. Toiletpapier op? Je werd verwezen naar de supermarkt. Het is jammer dat de klantvriendelijkheid van de medewerkers door het gedrag van de eigenaar en zijn echtgenote volledig teniet gedaan wordt. Voor hen moet aan iedere gast zoveel mogelijk verdiend worden en is de hoogte van de bestedingen van de gasten bepalend voor hun vriendelijkheid en gastvrijheid.

De kwaliteit van het zwembadwater was enige dagen zwaar ondermaats. Zo vies en troebel dat zelfs de dolfijnen in het tegelwerk op de bodem nauwelijks zichtbaar waren. Loslopende katten die niet al te mensvriendelijk waren. Positief is de kwaliteit van het eten in hun restaurant. In de omgeving voldoende kleine supermarktjes, maar met een zéér beperkt assortiment.

Tips en adviezen: Betaal direct voor kluis, airco en kinderbedjes. Voorkom zo verrassingen aan het eind van de vakantie. Prijzen staan nergens vermeld en worden uit de losse pols berekend waarbij voor iedereen andere tarieven lijken te gelden. Je ontvangt nergens een kwitantie voor. Controleer je nota in de horeca. Er wordt wel eens iets foutief berekend. Bij de bestelling vraagt men een kamernummer. De rekening wordt in een schriftje bij het kamernummer gedaan. Controleer of deze bij een contante betaling wordt verwijderd. Houdt er rekening mee dat een boeking in het bijgebouw kan inhouden dat je ergens bij de buren wordt geplaatst in een accommodatie die niet bij Bougainvillea hoort. Kijk eens verder in de omgeving. Er zijn vele leuke restaurantjes en terrassen waar het ook goed toeven is. Helaas is Bougainvillea géén goede reclame voor een verblijf op Zakynthos. Geld verdienen is belangrijker dan tevreden klanten. Voor velen tijdens ons verblijf was dit een éénmalige boeking. Jammer want het zou een top locatie kunnen zijn.

Geweldige lokatie, liefe mesen

v vliet,
13-9-2017

Gezellig kleinschalig appartementen complex, verscholen achter vele bloemen en palmbomen heb je vanaf je balkon uitzicht over het zwembad. Daar is het nooit druk en is er geen strijd om sun-bedjes.

De bar / keuken is de hele dag open en er kan heerlijk worden gegeten en gedronken. geen imitatie rum in plastic bekers maar gewoon merkdranken in glazen. De maaltijden zijn ZEER goed en wordt met liefde bereidt. dat merk je gewoon aan de smaak en het vlees of vis. De prijzen zijn laag en voor 30euro hebben wij goed gegeten en gedronken (maaltijd, dessert, baco, cocktails)

Wil je uit eten is er voldoende keus in de buurt. Ook winkeltjes, supermarkt en taverna's zijn in loopafstand.

Het ontbijt is simpel maar voldoende. Wij hebben bij de bakker lekker broodjes gehaald en op het balkon in de ochtend zon lekker gegeten.

Yannis de eigenaar is aardig en hartelijk. samen met het personeel staan ze 24uur voor je klaar. Ben je zelf vriendelijk krijg je vriendelijkheid terug.

Wij hebben 13dgn genoten

Superleuk appartementencomplex

Jolanda,
12-9-2017

Het is een mooi complex waar de mensen heel hard werken om het de gasten naar hun zin te maken! Daarbij zijn ze heel erg vriendelijk! Kamers zijn ruim en schoon. Het eten is superlekker! Wij hebben het er prima naar ons zin gehad! Het is rustig gelegen op loopafstand van het strand!

Prima

Berends,
8-9-2017

Dicht bij zee. Erg gastvrij. Ons appartement was overboekt. Zijn in een mooi appartement geplaats op 30meter van bougainvillea. Dit vonden wij prima. Om de dag schone handdoeken. In hun eigen taverne kan je goed eten.

Fantastisch! !!

Janet,
26-8-2017

Erg leuk hotel, super vriendelijk personeel en de eigenaars zijn erg vriendelijk.

Eten lekker en drinken heel goedkoop. Dit plaatsje ligt afgelegen. Geen drukte en groot uitgaan gebied. Voor 8 euro kan je met taxi naar uitgaansgelegenheid gaan. vanaf 30 euro een bootje te huren.

Mooie omgeving en op gehele eiland van alles te zien en te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bougainvillea in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.