Hotel Bougainvillea

Hotel Bougainvillea
7,1

88 tips over Hotel Bougainvillea

MariskaBr, 5-8-2017
Wij hebben de shipwreck en Blue caves excursie van Nefis travel gedaan. Je bent dan vroeg op shipwreck beach voordat het strand overspoeld wordt met toerIsten.
MariskaBr, 5-8-2017

Ga eten bij Scloublou's, rechtsaf als je het hotel uitloopt, daarna 2 x links, 5 minuutjes lopen. Heerlijk Grieks eten voor weinig, je zit er erg leuk en het personeel is erg vriendelijk.

Huur zelf een bootje op de boulevard van Aghios Sostis. Schildpaddeneiland kun je overslaan. Veel te druk en verder niks te zien. De kleine afgelegen baaitjes en strandjes zijn veel leuker om te bezoeken.

Ger en Marian, 3-7-2017
Sinds begin van seizoen 2017 kun je bij Hotel Bougainvillea zelf Spiksplinter nieuwe auto's huren voor aantrekkelijke prijzen , bv Peugeot 208 ,Hyundai i10 of Suzuki Jimny.

We hebben een aantal aanbieders voor Bougainvillea voor je op een rij gezet:

Jorg, 14-7-2016
Doe de 3 en 1 (schildpadden) boottrip bij Manthos onder aan het strand van Agios Sostis. Huur 3 a 4 dagen een auto om het prachtige eiland te bekijken. Vooral de vele prachtige baaitjes zijn een aanrader. Rijd helemaal naar het noordelijkste puntje van het eiland om bij de windmolen beneden naar de zee te kunnen. Het strand van Banana Beach en Dafni Beach is ook prachtig. Ga voor zonsondergang naar Keri, daar heb je een prachtig uitzicht.
g.bauer1, 4-10-2015
Eiland tour excursie of auto huur aan te raden. Mensen zijn overal zoo vriendelijk.
Ger en Marian, 11-8-2015

Om geld te pinnen hoef je tegenwoordig niet meer naar Laganas.

Er is er sinds dit jaar een bij de supermarket aan het einde van de boulevard van Agios Sostis , schuin tegenover rest. Sirtaki.in de bocht.

Ger en Marian, 10-8-2015

Heel leuk om het eiland te bekijken en andere stranden te bezoeken.

een auto kun je zeer goed huren bij Smart Rentals aan de boulevard.

goede auto's en zeer goede service.

Jade, 16-7-2015
Boek de schildpaddentour via Nefis Travel en niet bij van die straatverkopers in laganas ofzo. Deze tour was echt superprofessioneel en kleinschalig!
Linda, 1-7-2015
Ik zou zeker met kleine kinderen wel in het hoofdgebouw boeken!
joostvanoudheusden, 25-6-2015
Huur wel een auto zie je meer van het mooie eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Bougainvillea voor je op een rij gezet: